Komunikaty PR

Dzieje się w ETC Swarzędz

2020-07-29  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Nowe marki i stoiska, końcówki letnich wyprzedaży i planowanie powrotu do szkoły ze szczytnym celem w tle. Tak zapowiada się ostatni miesiąc wakacji w ETC Swarzędz. Co dokładnie centrum handlowe proponuje swoim Klientom?

Pomimo trwającej pandemii ETC Swarzędz nie zwalnia tempa. Z zachowaniem wszelkich środków ostrożności i zasad rekomendowanych przez GIS ma dla odwiedzających atrakcyjne propozycje. Klientki galerii od niedawna mogą zrobić zakupy w nowym sklepie odzieżowym – Greenpoint. Znajdą tu kolekcje ponadczasowe, zgodne z najnowszymi trendami i tworzone z myślą o komforcie noszenia. W centrum pojawiły się również sezonowe stoiska. Mieszkańcy Swarzędza mogą wybrać się na pyszne lody do Lodolandii oraz kupić na terenie galerii świeże owoce. Cyklicznie pojawiają się też stoiska z oliwkami i tradycyjnymi oscypkami.  

To jednak nie wszystko. Do grona najemców dołączyła firma Monter Dom proponująca budynki modułowe, które sprawdzają się doskonale jako domki letniskowe, szatnie przy boiskach czy boksy handlowe. Zainteresowani tego typu obiektami mogą zobaczyć na żywo jedną z propozycji. Dom pokazowy znajduje się niedaleko wejścia głównego do ETC Swarzędz. Więcej informacji o ofercie i budowie można poznać na stoisku w pasażu handlowym. Przedstawiciele firmy przedstawią katalog oraz doradzą zarówno w kwestii projektu, jak i aranżacji budynku.  Na miejscu można kupić bądź zamówić projekt.

Sierpień w centrum handlowym to także czas ogromnych wyprzedaży nawet do 70%. Wszyscy, którzy mają w planach z nich skorzystać, muszą się jednak spieszyć. To już ostatni etap zniżek. Marki wprowadzają do swoich salonów nowe kolekcje. Letnie promocje oferują sklepy odzieżowe, z biżuterią, marki z sektora kosmetycznego czy wyposażenia wnętrz.

Druga połowa wakacji wiąże się też z przygotowaniami do rozpoczęcia nowego roku szkolnego. W sklepach pojawiają się plecaki i szkolne akcesoria. Niestety nie wszystkie dzieci mają szansę na otrzymanie nowych artykułów. Wraz z poznańskim oddziałem Caritas Polska ETC Swarzędz organizuje zbiórkę przyborów szkolnych dla uczniów z Ukrainy. Akcja „Tornister Pełen Uśmiechów” odbędzie się w dniach 31.07-1.08. Jak można wesprzeć potrzebujących? Robiąc zakupy w ETC Swarzędz warto skompletować wyprawki szkolne i przekazać je wolontariuszom obecnym w galerii handlowej. Potrzebne są plecami, piórniki z wyposażeniem, teczki, plastelina, bloki rysunkowe – wszystkie elementy przydatne podczas lekcji. Zebrane przybory trafią do dzieci z Kołomyji z okręgu Iwanofrankiwskiego na Ukrainie. W czerwcu okręg ten został poszkodowany przez powódź, która zniszczyła domy, drogi i mosty. Wiele rodzin pozostaje w bardzo trudnej sytuacji, dlatego Caritas działający w tamtym regionie zwrócił się o pomoc do poznańskiego oddziału. Wszystkie artykuły ze zbiórki trafią do dzieci i młodzieży, które od września wracają do szkoły. 

Wyprawki szkolne i plecaki można również przynosić do siedziby Caritas Poznań od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 - 15:30 oraz dołączyć do akcji, wspierając zbiórkę internetowo: https://caritaspoznan.pl/tornister

ETC Swarzędz na zakupy zaprasza codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-21:00. Stoisko Monter Dom otwarte jest od poniedziałku do piątku od 11:00 do 19:00. A w soboty od 11:00-18:00. ETC przypomina jednocześnie o wciąż obowiązujących zasadach tj. zakrywania na terenie centrum nosa i ust oraz zachowaniu dystansu od drugiej osoby m.in. 1,5 metra.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.