Dziesiątki atrakcji świątecznych w Galerii Północnej

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Północna szykuje całe mnóstwo świątecznych atrakcji dla dzieci i nie tylko. W galerii już rozbłysła iluminacja, która składa się z wielu kilometrów światełek, 14 zimowych aranżacji oraz sześciometrowej niedźwiedzicy ze świetlną bombką, która pojawiła się przy wejściu.
Zaświecono także 13-metrową choinkę, a na pasażu, ponad odwiedzającymi, unosi się aż 9 platform z niedźwiedziami polarnymi. Rozświetlone zostały również alejki przy obiekcie. To jednak nie koniec. Galeria Północna przygotowała również kalendarium wydarzeń, które wypełnią grudzień.
– Tegoroczny sezon atrakcji świątecznych zapowiada się niezwykle intensywnie oraz klimatycznie. Co weekend przygotowaliśmy dla najmłodszych animacje, warsztaty kreatywne oraz zabawy ruchowe, a także spotkania z wyjątkowymi postaciami. Nie zabraknie też niespodzianek i upominków– zapowiada Barbara Andrzejewska, marketing manager Galerii Północnej.
Już 6 grudnia, w godzinach od 16:00 do 20:00, w galerii pojawi się św. Mikołaj, pozujący do zdjęć z dziećmi. Najmłodsi wezmą udział w animacjach, grach i zabawach prowadzonych przez elfy. W programie przewidziano także spotkanie z bajkowym bałwankiem oraz rozdawanie słodkości przez elfa-szczudlarza.
Północna przygotowała także trzy odsłony świątecznych warsztatów pod nazwą „Akademia Elfów”. Odbędą się one w soboty 7, 14 i 21 grudnia, w godzinach od 12:00 do 20:00. Najmłodsi zmierzą się z różnymi zadaniami zleconymi przez elfy i za każde wykonane otrzymają pieczątkę. Wśród atrakcji znajdą się m.in. pokonywanie toru przeszkód, ozdabianie pierników oraz łowienie prezentów.
Po zaliczeniu każdego zadania dziecko będzie mogło odwiedzić specjalną budkę św. Mikołaja, wykonać do niego telefon oraz otrzymać upominek. Dla najmłodszych przygotowano również przejażdżkę kolorowym Świątecznym Ekspresem Polarnym, kursującym po Północnej.
Atrakcji nie zabraknie także w niedziele, 15 i 22 grudnia, w godzinach od 12:00 do 20:00. Po galerii będzie przechadzał się rozbawiony orszak św. Mikołaja z saniami, baśniowymi reniferami, elfami i kuglarzami, rozdając słodycze i zapraszając najmłodszych do wspólnej zabawy.
Dzieci ponownie skorzystają z przejażdżki Świątecznym Ekspresem Polarnym oraz wezmą udział w przygotowanych animacjach, takich jak zabawy taneczne, wyścigi w świątecznych workach, chodzenie na szczudłach „po lodzie”, skakanie na wielkiej skakance czy nauka żonglowania.
Udział we wszystkich zabawach i animacjach przygotowanych przez Galerię Północną jest bezpłatny.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.