Dziś wystartowała 8 edycja akcji „Nakarm koty z Cote”!

„Nakarm koty z COTE” to akcja dobroczynna, której głównym celem jest niesienie pomocy schroniskom i fundacjom opiekującym się bezdomnymi kotami. Świąteczna pomoc dla zwierzaków jest organizowana cyklicznie od ponad 7 lat. W tym czasie udało się wesprzeć wiele organizacji, przekazując ponad 30 ton karmy dla czworonogów! Dziś ruszyła 8 edycja akcji, która potrwa do 28 lutego 2021 r.
Początek grudnia to czas wyjątkowy. W tym pędzie warto zatrzymać się na chwilę i pomyśleć także o naszych czworonożnych przyjaciołach. Szczególnie o tych, którzy nie mają tyle szczęścia, aby
chociażby trafić do schroniska, gdzie mają szansę na dach nad głową i regularne posiłki. Dlatego, firma Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o. po raz kolejny postanowiła pomóc!
- Zbliżają się Święta. W tym czasie częściej zamykamy okna przed zimnem, ale za to otwieramy nasze serca na pomaganie. Pomaganie jest fajne i proste. Osiem lat temu postanowiliśmy, że zamiast przeznaczać fundusze na produkowanie gadżetów marketingowych lub wydawanie ich na piękne sklepowe ekspozycje, hostessy lub reklamy w przestrzeni miejskiej, wolimy przeznaczyć pieniądze na wspieranie kotów znajdujących się pod opieką schronisk i fundacji. Zwykle brakuje w takich organizacjach karmy, leków i ciepłych legowisk. Ta sytuacja nasila się zimą, gdy do tych miejsc trafia więcej kotów, które do tej pory żyły na ulicach miast. - podkreśla Zofia Lewandowska Marketing Manager Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o.
Już dziś na oficjalnym fanpage marki COTE zostało uruchomione głosowanie.
To użytkownicy Facebooka zadecydują, które organizacje otrzymają dostawę karmy. Przekazane darowizny pomogą dokarmić koty ze schronisk oraz te, które jeszcze pozostają na ulicach. Organizatorzy akcji szacują, że w ramach tegorocznej edycji uda się przekazać karmę o wartości 30.000 zł.
- Zachęcamy, by dołączyć do akcji i głosowania na Facebooku. Dzięki coraz większemu zaangażowaniu ludzi, udostępnianiu naszej akcji z każdym rokiem coraz bardziej pomagamy. Warto, bo dobro wraca! - dodaje Zofia Lewandowska.
Partnerami akcji są: CAT EXPERTS, VET EXPERT, HUSSE oraz magazyny: Trzy Koty, Business Woman & Life i ONET.PL
Strona marki COTE na Facebooku: https://www.facebook.com/WinoCote

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.