Dziś wystartowała 8 edycja akcji „Nakarm koty z Cote”!
![Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1325851509.jpg)
„Nakarm koty z COTE” to akcja dobroczynna, której głównym celem jest niesienie pomocy schroniskom i fundacjom opiekującym się bezdomnymi kotami. Świąteczna pomoc dla zwierzaków jest organizowana cyklicznie od ponad 7 lat. W tym czasie udało się wesprzeć wiele organizacji, przekazując ponad 30 ton karmy dla czworonogów! Dziś ruszyła 8 edycja akcji, która potrwa do 28 lutego 2021 r.
Początek grudnia to czas wyjątkowy. W tym pędzie warto zatrzymać się na chwilę i pomyśleć także o naszych czworonożnych przyjaciołach. Szczególnie o tych, którzy nie mają tyle szczęścia, aby
chociażby trafić do schroniska, gdzie mają szansę na dach nad głową i regularne posiłki. Dlatego, firma Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o. po raz kolejny postanowiła pomóc!
- Zbliżają się Święta. W tym czasie częściej zamykamy okna przed zimnem, ale za to otwieramy nasze serca na pomaganie. Pomaganie jest fajne i proste. Osiem lat temu postanowiliśmy, że zamiast przeznaczać fundusze na produkowanie gadżetów marketingowych lub wydawanie ich na piękne sklepowe ekspozycje, hostessy lub reklamy w przestrzeni miejskiej, wolimy przeznaczyć pieniądze na wspieranie kotów znajdujących się pod opieką schronisk i fundacji. Zwykle brakuje w takich organizacjach karmy, leków i ciepłych legowisk. Ta sytuacja nasila się zimą, gdy do tych miejsc trafia więcej kotów, które do tej pory żyły na ulicach miast. - podkreśla Zofia Lewandowska Marketing Manager Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o.
Już dziś na oficjalnym fanpage marki COTE zostało uruchomione głosowanie.
To użytkownicy Facebooka zadecydują, które organizacje otrzymają dostawę karmy. Przekazane darowizny pomogą dokarmić koty ze schronisk oraz te, które jeszcze pozostają na ulicach. Organizatorzy akcji szacują, że w ramach tegorocznej edycji uda się przekazać karmę o wartości 30.000 zł.
- Zachęcamy, by dołączyć do akcji i głosowania na Facebooku. Dzięki coraz większemu zaangażowaniu ludzi, udostępnianiu naszej akcji z każdym rokiem coraz bardziej pomagamy. Warto, bo dobro wraca! - dodaje Zofia Lewandowska.
Partnerami akcji są: CAT EXPERTS, VET EXPERT, HUSSE oraz magazyny: Trzy Koty, Business Woman & Life i ONET.PL
Strona marki COTE na Facebooku: https://www.facebook.com/WinoCote
![Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1229908963,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City
![Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu](/files/_uploaded/glownekonf_368224950,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
![Znamy najnowszy portret klientek Pepco](/files/_uploaded/glownekonf_1470353958,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Znamy najnowszy portret klientek Pepco
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Konsument
![](/files/1922771799/murawski-gniazdownicy-foto-1,w_274,_small.jpg)
Co trzecia osoba w wieku 25–34 lata nadal mieszka z rodzicami. Większość gniazdowników pracuje
1,7 mln, czyli 33 proc., młodych Polaków to tzw. gniazdownicy. – To osoby w wieku od 25 do 34 lat, które nadal mieszkają z rodzicami, nie posiadają własnych dzieci, współmałżonka, nie są również po rozwodzie lub nie są wdowcami – tłumaczy Paweł Murawski, konsultant z Głównego Urzędu Statystycznego. Zjawisko to jest silniejsze wśród mężczyzn i na obszarach mniej zaludnionych. W dużych miastach i aglomeracjach odsetek gniazdowników jest znacznie niższy.
Media
Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi
![](/files/1922771799/el-gendy-wstawanie-foto,w_133,_small.jpg)
Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
![](/files/1922771799/zdrowie-ukraincy-foto_1,w_133,r_png,_small.png)
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.