Dziś wystartowała 8 edycja akcji „Nakarm koty z Cote”!

„Nakarm koty z COTE” to akcja dobroczynna, której głównym celem jest niesienie pomocy schroniskom i fundacjom opiekującym się bezdomnymi kotami. Świąteczna pomoc dla zwierzaków jest organizowana cyklicznie od ponad 7 lat. W tym czasie udało się wesprzeć wiele organizacji, przekazując ponad 30 ton karmy dla czworonogów! Dziś ruszyła 8 edycja akcji, która potrwa do 28 lutego 2021 r.
Początek grudnia to czas wyjątkowy. W tym pędzie warto zatrzymać się na chwilę i pomyśleć także o naszych czworonożnych przyjaciołach. Szczególnie o tych, którzy nie mają tyle szczęścia, aby
chociażby trafić do schroniska, gdzie mają szansę na dach nad głową i regularne posiłki. Dlatego, firma Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o. po raz kolejny postanowiła pomóc!
- Zbliżają się Święta. W tym czasie częściej zamykamy okna przed zimnem, ale za to otwieramy nasze serca na pomaganie. Pomaganie jest fajne i proste. Osiem lat temu postanowiliśmy, że zamiast przeznaczać fundusze na produkowanie gadżetów marketingowych lub wydawanie ich na piękne sklepowe ekspozycje, hostessy lub reklamy w przestrzeni miejskiej, wolimy przeznaczyć pieniądze na wspieranie kotów znajdujących się pod opieką schronisk i fundacji. Zwykle brakuje w takich organizacjach karmy, leków i ciepłych legowisk. Ta sytuacja nasila się zimą, gdy do tych miejsc trafia więcej kotów, które do tej pory żyły na ulicach miast. - podkreśla Zofia Lewandowska Marketing Manager Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o.
Już dziś na oficjalnym fanpage marki COTE zostało uruchomione głosowanie.
To użytkownicy Facebooka zadecydują, które organizacje otrzymają dostawę karmy. Przekazane darowizny pomogą dokarmić koty ze schronisk oraz te, które jeszcze pozostają na ulicach. Organizatorzy akcji szacują, że w ramach tegorocznej edycji uda się przekazać karmę o wartości 30.000 zł.
- Zachęcamy, by dołączyć do akcji i głosowania na Facebooku. Dzięki coraz większemu zaangażowaniu ludzi, udostępnianiu naszej akcji z każdym rokiem coraz bardziej pomagamy. Warto, bo dobro wraca! - dodaje Zofia Lewandowska.
Partnerami akcji są: CAT EXPERTS, VET EXPERT, HUSSE oraz magazyny: Trzy Koty, Business Woman & Life i ONET.PL
Strona marki COTE na Facebooku: https://www.facebook.com/WinoCote

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.