Komunikaty PR

Dziś wystartowała 8 edycja akcji „Nakarm koty z Cote”!

2020-12-07  |  14:54
Biuro prasowe

„Nakarm koty z COTE” to akcja dobroczynna, której głównym celem jest niesienie pomocy schroniskom i fundacjom opiekującym się bezdomnymi kotami. Świąteczna pomoc dla zwierzaków jest organizowana cyklicznie od ponad 7 lat. W tym czasie udało się wesprzeć wiele organizacji, przekazując ponad 30 ton karmy dla czworonogów! Dziś ruszyła 8 edycja akcji, która potrwa do 28 lutego 2021 r.

Początek grudnia to czas wyjątkowy. W tym pędzie warto zatrzymać się na chwilę i pomyśleć także o  naszych czworonożnych przyjaciołach. Szczególnie o tych, którzy nie mają tyle szczęścia, aby  
chociażby trafić do schroniska, gdzie mają szansę na dach nad głową i regularne posiłki. Dlatego, firma Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o. po raz kolejny postanowiła pomóc!

- Zbliżają się Święta. W tym czasie częściej zamykamy okna przed zimnem, ale za to otwieramy nasze serca na pomaganie. Pomaganie jest fajne i proste. Osiem lat temu postanowiliśmy, że zamiast przeznaczać fundusze na produkowanie gadżetów marketingowych lub wydawanie ich na piękne sklepowe ekspozycje, hostessy lub reklamy w przestrzeni miejskiej, wolimy przeznaczyć pieniądze na wspieranie kotów znajdujących się pod opieką schronisk i fundacji. Zwykle brakuje w takich organizacjach karmy, leków i ciepłych legowisk. Ta sytuacja nasila się zimą, gdy do tych miejsc trafia więcej kotów, które do tej pory żyły na ulicach miast. - podkreśla Zofia Lewandowska Marketing Manager Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o.

Już dziś na oficjalnym fanpage marki COTE zostało uruchomione głosowanie.
To użytkownicy Facebooka zadecydują, które organizacje otrzymają dostawę karmy. Przekazane darowizny pomogą dokarmić koty ze schronisk oraz te, które jeszcze pozostają na ulicach. Organizatorzy akcji szacują, że w ramach tegorocznej edycji uda się przekazać karmę o wartości 30.000 zł.

- Zachęcamy, by dołączyć do akcji i głosowania na Facebooku. Dzięki coraz większemu zaangażowaniu ludzi, udostępnianiu naszej akcji z każdym rokiem coraz bardziej pomagamy. Warto, bo dobro wraca! - dodaje Zofia Lewandowska.

Partnerami akcji są: CAT EXPERTS, VET EXPERT, HUSSE oraz magazyny: Trzy Koty, Business Woman & Life i ONET.PL

Strona marki COTE na Facebooku: https://www.facebook.com/WinoCote

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.