Eko jesień w Galerii Zaspa!
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
W najbliższą sobotę, 21 października, Galeria Zaspa zaprasza do kolejnej wspólnej akcji i zabawy w jesiennym klimacie. Tego dnia na gości gdańskiego centrum czekać będą piękne jesienne wrzosy, a najmłodsi, podczas eko-warsztatów, stworzą swoje własne karmniki dla ptaków.
Podczas jesiennego spaceru w sobotę 21 października warto wstąpić na zakupy do Galerii Zaspa. Tego dnia każdy klient, który odwiedzi centrum handlowe w godzinach 10:00 – 16:00 i dokona zakupów na kwotę minimum 100 zł (łączyć można ze sobą maksymalnie dwa paragony) otrzyma w prezencie wyjątkowy kwiat wrzosu wraz z ozdobną metalową doniczką.
To jednak nie wszytko! Galeria Zaspa nie zapomina także o najmłodszych. Specjalnie dla nich przygotowane zostaną warsztaty z budowania karmników prowadzone przez wykwalifikowane animatorki. Podczas tych zajęć dzieci będą mogły samodzielnie zbudować i ozdobić karmnik dla ptaków. To doskonała okazja, aby w praktyczny sposób przyczynić się do ochrony środowiska i pomóc ptakom w potrzebie. Warsztaty podzielone zostaną na dwie części: praktyczną i artystyczną. Podczas pierwszej części, dzieci będą konstruować karmniki z gotowych elementów ze sklejki, korzystając przy tym z bezpiecznego kleju. Następnie pomalują je według własnych upodobań. Każdy uczestnik wykona swój unikalny karmnik, który będzie mógł zawiesić na drzewie.
Warsztaty dla dzieci to już kolejna akcja będąca odpowiedzią Galerii Zaspa na obecne wyzwania ekologiczne i okazja do zaangażowania lokalnej społeczności w działania na rzecz ochrony środowiska. Jej celem jest nie tylko promowanie ekologii, ale także aktywne wsparcie dla ptaków w okresie zbliżających się chłodów. Zapraszamy wszystkich do odwiedzenia Galerii 21 października i wspólnego tworzenia ekologicznej przyszłości!
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.