Komunikaty PR

Eko jesień w Galerii Zaspa!

2023-10-17  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

W najbliższą sobotę, 21 października, Galeria Zaspa zaprasza do kolejnej wspólnej akcji i zabawy w jesiennym klimacie. Tego dnia na gości gdańskiego centrum czekać będą piękne jesienne wrzosy, a najmłodsi, podczas eko-warsztatów, stworzą swoje własne karmniki dla ptaków.

Podczas jesiennego spaceru w sobotę 21 października warto wstąpić na zakupy do Galerii Zaspa. Tego dnia każdy klient, który odwiedzi centrum handlowe w godzinach 10:00 – 16:00 i dokona zakupów na kwotę minimum 100 zł (łączyć można ze sobą maksymalnie dwa paragony) otrzyma w prezencie wyjątkowy kwiat wrzosu wraz z ozdobną metalową doniczką.

To jednak nie wszytko! Galeria Zaspa nie zapomina także o najmłodszych. Specjalnie dla nich przygotowane zostaną warsztaty z budowania karmników prowadzone przez wykwalifikowane animatorki. Podczas tych zajęć dzieci będą mogły samodzielnie zbudować i ozdobić karmnik dla ptaków. To doskonała okazja, aby w praktyczny sposób przyczynić się do ochrony środowiska i pomóc ptakom w potrzebie. Warsztaty podzielone zostaną na dwie części: praktyczną i artystyczną. Podczas pierwszej części, dzieci będą konstruować karmniki z gotowych elementów ze sklejki, korzystając przy tym z bezpiecznego kleju. Następnie pomalują je według własnych upodobań. Każdy uczestnik wykona swój unikalny karmnik, który będzie mógł zawiesić na drzewie.

Warsztaty dla dzieci to już kolejna akcja będąca odpowiedzią Galerii Zaspa na obecne wyzwania ekologiczne i okazja do zaangażowania lokalnej społeczności w działania na rzecz ochrony środowiska. Jej celem jest nie tylko promowanie ekologii, ale także aktywne wsparcie dla ptaków w okresie zbliżających się chłodów. Zapraszamy wszystkich do odwiedzenia Galerii 21 października i wspólnego tworzenia ekologicznej przyszłości!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.