Komunikaty PR

Elektrownia Powiśle budzi się na wiosnę!

2023-04-17  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

W kwietniu Elektrownia Powiśle rozkwita. Pełna kolorów i kwiatów kampania to jasny sygnał, że nowe kolekcje na dobre zagościły w butikach tętniącego życiem centrum warszawskiego Powiśla. To dopiero początek sezonu, w którym poza najnowszymi projektami kultowych marek dla odwiedzających Elektrownie Powiśle zaplanowanych jest też wiele towarzyszących aktywności.

 

„Elektrownia Powiśle budzi się na wiosnę” to hasło kampanii, która otwiera nowy sezon w centrum warszawskiego Powiśla. Kwiaty i kolory nie są tu przypadkowe. Przywodzą na myśl wiosenne kolekcje wyselekcjonowanych butików zlokalizowanych przy Dobrej 42 w Warszawie. Dzięki komplementarnemu doborowi najemców każdy znajdzie tu coś dla siebie.

 

Kwiaty są nie tylko motywem przewodnim kampanii, ale też deseniem obecnym w kolekcjach m.in. Just Paul. Kolorowe sukienki z najnowszego dropu marki już zaskarbiły sobie sympatię fanek kobiecych krojów i wzorów uszytych ze zwiewnych materiałów. Kolor dodający energię wyróżniają się natomiast w wiosennych propozycjach PAPROCKI BRZOZOWSKI, a towarzyszą mu wysokogatunkowe tkaniny czy dodatki ze strusich piór. Jak mówią projektanci „stworzyliśmy kolekcję zainspirowaną kobiecą siłą” – widać to między innymi w krojach dominujących w tym sezonie damskich garniturów. Dla fanów ponadczasowej elegancji marka Elementy przygotowała klasyki w nowej odsłonie – np. trencz Ingrid, wykończony wiązaniami rękawów i zintegrowanym z płaszczem paskiem. Każdą z wiosennych stylizacji można też uzupełnić na co najmniej dwa sposoby – wybierając skórzane półbuty marki Balagan lub na sportowo, np. dzięki dostępnym w sklepie Run Colors butom New Balance 530.

 

Butiki w Elektrowni Powiśle oferują także wybór akcesoriów i biżuterii. Nowy sezon to świetna okazja, żeby zaopatrzyć się w nowe okulary – zarówno przeciwsłoneczne, jak i korekcyjne. Te topowych marek dostępne są w salonie Blink Blink (do niedawna Optique Exclusive). Z kolei w butiku Orska czeka niezwykle wyrafinowana kolekcja Julia – stworzona we współpracy z kultową polską hutą szkła kryształowego. Projektantka postanowiła odczarować ten nieco zapomniany surowiec i dać mu nowe życie w swoich projektach.

 

Wiosna to także idealny moment na wprowadzenie nowego zapachu do swojej kolekcji perfum. Jedną z najważniejszych nowości w ofercie Galilu jest L’Eau Papier od Dyptique - niesamowite połączenie mimozy, piżma i akordu pary ryżowej, oddające moment, kiedy tusz wsiąka w papier i wszystko jest możliwe.

 

Wiosna to czas nowych planów, które można zapisać w eleganckim notesie za pomocą pióra wiecznego lub kulkowego. Fanów stylowych gadżetów Elektrownia Powiśle zaprasza do nowego butiku Wariackie Papiery. Oprócz akcesoriów biurowych znajdą tam japońskie drukarki Tepra, organizery na dokumenty czy aktówki wykonane z wegańskiej skóry. Niezdecydowani Klienci szukający prezentu dla najbliższych mogą skorzystać z propozycji dla miłośników podróży, kotów czy Japonii.

 

To tylko kilka propozycji z nowych kolekcji butików Elektrowni Powiśle, wszystkie najlepiej sprawdzić osobiście, szczególnie że kompleks przy Dobrej 42 to miejsce inspirujących zakupów, ale też spotkań i relaksu, dzięki ofercie Beauty Hall i dostępnym na miejscu kawiarniom i restauracjom.

 

W nowym sezonie Elektrownia Powiśle jak zawsze szykuje szereg dodatkowych aktywności dla swoich klientów. Będą to między innymi promujące polskich rzemieślników i design targi WZORY, dostępny na miejscu już od trzeciego tygodnia kwietnia serwis rowerowy, otwarte przed sezonem majówkowym patio czy warsztaty kwiatowe. Elektrownia Powiśle nie ustaje też w pracy nad dbaniem o środowisko, dlatego w tym sezonie rozpoczyna współpracę z fundacją Kwietna, która wierzy w moc kwiatów, dzięki którym zmienia otoczenie na bardziej kolorowe i przyjazne planecie. Wszystkie bieżące informacje o nowych kolekcjach i specjalnych wydarzeń będą publikowane na bieżąco na kanałach social media i www Elektrowni Powiśle.

 

Elektrownia Powiśle

Zlokalizowana w sercu Warszawy Elektrownia Powiśle łączy ponad 100-letnią historię i zabytkową architekturę z nowoczesnością, tworząc niezwykły charakter tego miejsca. W zrewitalizowanych wnętrzach dawnej Elektrowni swoją przestrzeń znalazło ponad 90 polskich i zagranicznych marek, liczne restauracje serwujące kuchnie z różnych zakątków świata oraz pierwsza w Polsce strefa piękna – Beauty Hall, w której można skorzystać z usług kosmetycznych na najwyższej jakości. Elektrownia Powiśle tętni życiem każdego dnia, a jej niepowtarzalny charakter oraz liczne wydarzenia artystyczne, kulturalne czy modowe sprawiają, że jest to miejsce, do którego chce się wracać. ul. Dobra 42 elektrowniapowisle.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rebell Concept
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.