ETC Swarzędz - lista czynnych lokali

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
W związku z rozporządzeniem wprowadzającym ograniczenia w funkcjonowaniu galerii handlowych, w ETC Swarzędz czynne są wyłącznie sklepy pierwszej potrzeby, księgarnia oraz punkty usługowe.
W ETC Swarzędz pozostają otwarte sklepy spożywcze oraz lokale posiadające w ofercie kosmetyki, artykuły higieniczne, wyroby medyczne i farmaceutyczne, prasę oraz asortyment dla zwierząt. Bez zmian działają również punkty usługowe oraz gastronomiczne, w których jedzenie można zamawiać z dostawą do domu lub z odbiorem osobistym. Zamknięte pozostają wyspy handlowe.
W standardowych godzinach, na terenie ETC Swarzędz działają:
- INTERMARCHÉ – czynne 7 dni w tygodniu (również w tak zwane niedziele niehandlowe) oraz dzięki usłudze INTERMARCHÉ DRIVE z opcją zamówień przez Internet i odbiorem osobistym
- PIEKARNIA-CUKIERNIA NATURA
- DEALZ – czynny od godz. 8:00
- APTEKA VITA-PHARM
- KANTOR
- ROSSMANN
- DROGERIE NATURA
- KOSMYK
- EMPIK
- VISION EXPRESS
- OPTYK RUBICON
- SALON WONDERLAND
- MAXI ZOO
- MINE WINE
- ORANGE
- T-MOBILE
- PLAY
- PLUS CYFROWY POLSAT
- PLATFORMA CANAL+
- RESTAURACJA SUSHI&MORE (tylko zamówienia na wynos oraz z dowozem)
- PIZZA HUT EXPRESS (tylko zamówienia na wynos)
Dla klientów dostępne są też zewnętrzne punkty gastronomiczne, które realizują zamówienia na wynos. Są to BAFRA KEBAB, KURCZAKI Z ROŻNA oraz SŁODKI KĄCIK.
ETC Swarzędz przypomina o najbliższej niedzieli handlowej, która wypada 28 marca. Wtedy wszystkie sklepy oraz punkty usługowe, których nie obejmuje rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów będą otwarte. Na terenie centrum handlowego obowiązują zasady reżimu sanitarnego. Klienci muszą pamiętać o obowiązujących zasadach tj. o utrzymywaniu dystansu od drugiej osoby (min. 1,5 metra), zakrywaniu nosa i ust oraz częstym stosowaniu płynu odkażającego do rąk, który znaleźć można w dystrybutorach przy każdym wejściu do centrum, na jego terenie oraz w toaletach.
Aktualne informacje na temat funkcjonowania centrum handlowego dostępne są na stronie www.etcswarzedz.pl, w zakładce „AKTUALNOŚCI” oraz na fanpage’u na Facebooku i Instagramie.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.