Komunikaty PR

ETC Swarzędz pozostaje otwarte - lista czynnych lokali

2021-01-12  |  21:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W ETC Swarzędz działają sklepy pierwszej potrzeby, księgarnia oraz punkty usługowe. Z oferty jakich lokali mogą korzystać klienci galerii?

 

Zgodnie z najnowszym rozporządzeniem, w ETC Swarzędz pozostają otwarte sklepy spożywcze oraz lokale posiadające w ofercie kosmetyki, artykuły higieniczne, wyroby medyczne i farmaceutyczne, prasę oraz asortyment dla zwierząt. Bez zmian działają również punkty usługowe oraz gastronomiczne, w których jedzenie można zamawiać z dostawą do domu lub z odbiorem osobistym. Zamknięte pozostają wyspy handlowe.

 

W standardowych godzinach, na terenie ETC Swarzędz działają:

 

  • INTERMARCHÉ – dzięki usłudze INTERMARCHÉ DRIVE również z opcją zamówień przez Internet i odbiorem osobistym
  • PIEKARNIA-CUKIERNIA NATURA
  • DEALZ
  • APTEKA VITA-PHARM
  • KANTOR
  • ROSSMANN
  • DROGERIE NATURA
  • KOSMYK
  • EMPIK
  • VISION EXPRESS
  • OPTYK RUBICON
  • SALON WONDERLAND
  • MAXI ZOO
  • MINE WINE
  • ORANGE
  • T-MOBILE
  • PLAY
  • PLUS CYFROWY POLSAT
  • PLATFORMA CANAL+

 

  • RESTAURACJA SUSHI&MORE
  • PIZZA HUT EXPRESS

 

Dla klientów dostępne są też zewnętrzne punkty gastronomiczne, które realizują zamówienia na wynos. Są to BAFRA KEBAB oraz SŁODKI KĄCIK.

 

ETC Swarzędz przypomina o obowiązujących zasadach tj. o utrzymywaniu dystansu od drugiej osoby (min. 1,5 metra), zakrywaniu nosa i ust oraz częstym stosowaniu płynu odkażającego do rąk, który znaleźć można w dystrybutorach przy każdym wejściu do centrum, na jego terenie oraz w toaletach. Warto pamiętać również o tzw. „godzinach dla seniorów”. W dni powszednie od godziny 10:00 do 12:00, w sklepach spożywczych, drogeriach oraz aptekach zakupy zrobią wyłącznie osoby powyżej 60 roku życia.

 

Aktualne informacje na temat funkcjonowania centrum handlowego dostępne są na stronie www.etcswarzedz.pl, w zakładce „AKTUALNOŚCI” oraz na fanpage’u na Facebooku i Instagramie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.