Komunikaty PR

ETC Swarzędz świętuje 30. urodziny

2024-04-22  |  11:40
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.09 MB )

30 lat minęło! Jedno z pierwszych w Wielkopolsce centrów handlowych obchodzi swoje 30. urodziny. Z tej okazji galeria przygotowała dla swoich gości dwudniowy event, podczas którego w specjalnie zaaranżowanym terminalu lotniczym będzie można wybrać się w cudowną wirtualną podróż do najpiękniejszych miast świata oraz wziąć udział w konkursie z nagrodami. Na uczestników zabawy czekają m. in. książki podróżnicze, a na zwycięzców – voucher na wakacje o wartości 3.000 zł, zestaw walizek czy aparat fotograficzny Instax. Zapraszamy do wspólnej podróży z Liniami Lotniczymi ETC Swarzędz!

Na najbliższy weekend ETC Swarzędz przygotował dla swoich klientów moc atrakcji. Przez dwa dni wspólnie świętować będziemy jubileusz 30 lat powstania centrum handlowego. Moc atrakcji gwarantowana! W sobotę (27 kwietnia) oraz w niedzielę (28 kwietnia) ETC Swarzędz zamieni się w terminal lotniczy, gdzie każdy będzie mógł skorzystać z symulatora podróży. Dzięki wirtualnym goglom wybierzemy się w podróż m. in. do Nowego Jorku, Tokio czy Rzymu. Pojawi się również stanowisko testujące refleks dla przyszłych pilotów. Odpowiednio wystylizowana maszyna zmierzy refleks a osiągnięty wynik wraz z imieniem uczestnika zostanie wpisany na specjalnie przygotowanej licencji pilota Linii Lotniczych ETC Swarzędz.

Dodatkowo każdy, kto w sobotę (27 kwietnia) w godzinach 12:00 – 18:00 oraz w niedzielę (28 kwietnia) w godzinach 12:00 – 15:00 dokona w sklepach ETC Swarzędz zakupów na kwotę minimum 200 zł (można połączyć maksymalnie dwa paragony) otrzyma prezent o tematyce podróżniczej, m. in. książki, zawieszki na bagaż, opaski na oczy czy etui na paszport. Ale to nie wszystko! Paragon na ustaloną minimalną kwotę upoważnia nas nie tylko do odebrania upominku, ale też specjalnej karty pokładowej Linii Lotniczych ETC Swarzędz z urodzinowym pytaniem konkursowym. Każdy, kto wypełni formularz oraz prawidłowo odpowie na pytanie będzie mógł wziąć udział w wielkim finale, który odbędzie się w niedzielę (28 kwietnia) o godzinie 17:00. Komisja konkursowa wyłoni najlepsze i najbardziej kreatywne odpowiedzi oraz przyzna trzy nagrody główne dla zwycięzców konkursu. Osoba, która zajmie pierwsze miejsce otrzyma od ETC voucher na wakacje o wartości 3.000 zł, nagroda za zajęcie drugiego miejsca to zestaw walizek renomowanej firmy, natomiast za trzecie miejsce będzie można otrzymać aparat fotograficzny FujiFilm Instax. Pamiętajmy, że nagrody trzeba odebrać osobiście podczas wielkiego finału. Na formularzu warto również podać swój numer kontaktowy, żeby komisja konkursowa mogła skontaktować się ze zwycięzcami przed ogłoszeniem wyników o wygranej.

ETC Swarzędz powstał w 1994 roku. Z bogatą ofertą handlową i usługową jest ważnym miejscem spotkań lokalnej społeczności. Galerię współtworzą zarówno znane sieciowe marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Centrum położone jest w strategicznym punkcie miasta – przy trasie łączącej Poznań i Warszawę, co umożliwia szybki dojazd nie tylko mieszkańcom Swarzędza, ale i okolicznych miejscowości. Z myślą o komforcie swoich klientów ETC Swarzędz posiada wiele udogodnień. Do dyspozycji jest m.in. strefa gastronomiczna, sprzyjająca odpoczynkowi i spotkaniom, plac zabaw dla dzieci oraz miejsca relaksu i wypoczynku. Przy centrum znajduje się bezpłatny parking, na którym mieści się 1100 pojazdów. Przygotowane zostały także stojaki i miejsca postojowe dla rowerzystów oraz samoobsługowa stacja napraw rowerów. Obiekt jest również w pełni dostosowany do potrzeb rodzin z dziećmi oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej. ETC Swarzędz od dawna angażuje się również w działania ekologiczne. Na parkingu bocznym centrum stoi hotel dla owadów, pod opieką galerii jest także adoptowany przez ETC nietoperz - jeden z podopiecznych poznańskiego zoo.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.