ETC Swarzędz świętuje 30. urodziny

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
30 lat minęło! Jedno z pierwszych w Wielkopolsce centrów handlowych obchodzi swoje 30. urodziny. Z tej okazji galeria przygotowała dla swoich gości dwudniowy event, podczas którego w specjalnie zaaranżowanym terminalu lotniczym będzie można wybrać się w cudowną wirtualną podróż do najpiękniejszych miast świata oraz wziąć udział w konkursie z nagrodami. Na uczestników zabawy czekają m. in. książki podróżnicze, a na zwycięzców – voucher na wakacje o wartości 3.000 zł, zestaw walizek czy aparat fotograficzny Instax. Zapraszamy do wspólnej podróży z Liniami Lotniczymi ETC Swarzędz!
Na najbliższy weekend ETC Swarzędz przygotował dla swoich klientów moc atrakcji. Przez dwa dni wspólnie świętować będziemy jubileusz 30 lat powstania centrum handlowego. Moc atrakcji gwarantowana! W sobotę (27 kwietnia) oraz w niedzielę (28 kwietnia) ETC Swarzędz zamieni się w terminal lotniczy, gdzie każdy będzie mógł skorzystać z symulatora podróży. Dzięki wirtualnym goglom wybierzemy się w podróż m. in. do Nowego Jorku, Tokio czy Rzymu. Pojawi się również stanowisko testujące refleks dla przyszłych pilotów. Odpowiednio wystylizowana maszyna zmierzy refleks a osiągnięty wynik wraz z imieniem uczestnika zostanie wpisany na specjalnie przygotowanej licencji pilota Linii Lotniczych ETC Swarzędz.
Dodatkowo każdy, kto w sobotę (27 kwietnia) w godzinach 12:00 – 18:00 oraz w niedzielę (28 kwietnia) w godzinach 12:00 – 15:00 dokona w sklepach ETC Swarzędz zakupów na kwotę minimum 200 zł (można połączyć maksymalnie dwa paragony) otrzyma prezent o tematyce podróżniczej, m. in. książki, zawieszki na bagaż, opaski na oczy czy etui na paszport. Ale to nie wszystko! Paragon na ustaloną minimalną kwotę upoważnia nas nie tylko do odebrania upominku, ale też specjalnej karty pokładowej Linii Lotniczych ETC Swarzędz z urodzinowym pytaniem konkursowym. Każdy, kto wypełni formularz oraz prawidłowo odpowie na pytanie będzie mógł wziąć udział w wielkim finale, który odbędzie się w niedzielę (28 kwietnia) o godzinie 17:00. Komisja konkursowa wyłoni najlepsze i najbardziej kreatywne odpowiedzi oraz przyzna trzy nagrody główne dla zwycięzców konkursu. Osoba, która zajmie pierwsze miejsce otrzyma od ETC voucher na wakacje o wartości 3.000 zł, nagroda za zajęcie drugiego miejsca to zestaw walizek renomowanej firmy, natomiast za trzecie miejsce będzie można otrzymać aparat fotograficzny FujiFilm Instax. Pamiętajmy, że nagrody trzeba odebrać osobiście podczas wielkiego finału. Na formularzu warto również podać swój numer kontaktowy, żeby komisja konkursowa mogła skontaktować się ze zwycięzcami przed ogłoszeniem wyników o wygranej.
ETC Swarzędz powstał w 1994 roku. Z bogatą ofertą handlową i usługową jest ważnym miejscem spotkań lokalnej społeczności. Galerię współtworzą zarówno znane sieciowe marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Centrum położone jest w strategicznym punkcie miasta – przy trasie łączącej Poznań i Warszawę, co umożliwia szybki dojazd nie tylko mieszkańcom Swarzędza, ale i okolicznych miejscowości. Z myślą o komforcie swoich klientów ETC Swarzędz posiada wiele udogodnień. Do dyspozycji jest m.in. strefa gastronomiczna, sprzyjająca odpoczynkowi i spotkaniom, plac zabaw dla dzieci oraz miejsca relaksu i wypoczynku. Przy centrum znajduje się bezpłatny parking, na którym mieści się 1100 pojazdów. Przygotowane zostały także stojaki i miejsca postojowe dla rowerzystów oraz samoobsługowa stacja napraw rowerów. Obiekt jest również w pełni dostosowany do potrzeb rodzin z dziećmi oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej. ETC Swarzędz od dawna angażuje się również w działania ekologiczne. Na parkingu bocznym centrum stoi hotel dla owadów, pod opieką galerii jest także adoptowany przez ETC nietoperz - jeden z podopiecznych poznańskiego zoo.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.