Komunikaty PR

ETC Swarzędz też gra z WOŚP!

2024-01-24  |  11:10
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

W najbliższą niedzielę, 28 stycznia, ETC Swarzędz stanie się sercem wsparcia dla 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W galerii odbywać się będą bezpłatne kreatywne warsztaty dla dzieci, a każdy będzie mógł wesprzeć coroczną akcję, wrzucając datek do najbardziej znanej puszki świata. Wolontariusze WOŚP spoza ETC będą również mile widziani.

W niedzielę podczas 32. Finału WOŚP, w godzinach 12:00 – 16:00, przy głównym wejściu do galerii otwarte będzie bezpłatne stoisko, przy którym najmłodsi pod okiem doświadczonej animatorki własnoręcznie wykonają wyjątkowe maski karnawałowe. Niezbędne materiały, takie jak kartony, farby, pisaki, będą udostępnione, aby każde dziecko mogło dołączyć do zabawy i dać upust swojej kreatywności.

Dodatkowo, tego dnia wolontariusze WOŚP będą krążyć po centrum handlowym, zachęcając do hojności. ETC otwiera swoje drzwi dla wszystkich chętnych wolontariuszy, którzy również mogą wybrać to miejsce do zbierania datków. Celem 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy są płuca po pandemii. Pieniądze z tegorocznej zbiórki przeznaczone zostaną na zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych.

Serdecznie zapraszamy wszystkich mieszkańców i gości galerii do włączenia się w tę wyjątkową inicjatywę. Niech po raz kolejny będzie to dzień radości, uśmiechu i poczucia wspólnoty. Razem możemy dużo – „Tu wszystko gra OK!”

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.