Komunikaty PR

ETC Swarzędz też gra z WOŚP!

2024-01-24  |  11:10
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

W najbliższą niedzielę, 28 stycznia, ETC Swarzędz stanie się sercem wsparcia dla 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W galerii odbywać się będą bezpłatne kreatywne warsztaty dla dzieci, a każdy będzie mógł wesprzeć coroczną akcję, wrzucając datek do najbardziej znanej puszki świata. Wolontariusze WOŚP spoza ETC będą również mile widziani.

W niedzielę podczas 32. Finału WOŚP, w godzinach 12:00 – 16:00, przy głównym wejściu do galerii otwarte będzie bezpłatne stoisko, przy którym najmłodsi pod okiem doświadczonej animatorki własnoręcznie wykonają wyjątkowe maski karnawałowe. Niezbędne materiały, takie jak kartony, farby, pisaki, będą udostępnione, aby każde dziecko mogło dołączyć do zabawy i dać upust swojej kreatywności.

Dodatkowo, tego dnia wolontariusze WOŚP będą krążyć po centrum handlowym, zachęcając do hojności. ETC otwiera swoje drzwi dla wszystkich chętnych wolontariuszy, którzy również mogą wybrać to miejsce do zbierania datków. Celem 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy są płuca po pandemii. Pieniądze z tegorocznej zbiórki przeznaczone zostaną na zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych.

Serdecznie zapraszamy wszystkich mieszkańców i gości galerii do włączenia się w tę wyjątkową inicjatywę. Niech po raz kolejny będzie to dzień radości, uśmiechu i poczucia wspólnoty. Razem możemy dużo – „Tu wszystko gra OK!”

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.