Komunikaty PR

ETC Swarzędz zaprasza do otwartych lokali

2021-01-19  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Rozporządzenie dotyczące ograniczenia funkcjonowania galerii handlowych zostało przedłużone do końca stycznia. W związku z tym ETC Swarzędz zaprasza do wybranych lokali. W których miejscach klienci zrobią zakupy i załatwią pilne sprawy? Gdzie znajdą upominki z okazji zbliżającego się Dnia Babci oraz Dnia Dziadka?

W ETC Swarzędz wszystkie sklepy odzieżowe oraz obuwnicze pozostają zamknięte do 31 stycznia. Nie oznacza to jednak braku możliwości zrobienia zakupów. ETC zachęca do sprawdzenia ofert w Internecie. W sklepach online ulubionych marek znaleźć teraz można produkty ze zniżką sięgającą nawet 70%. To świetna okazja, by kupić coś dla siebie lub dla ukochanych Dziadków, którzy już niebawem będą mieć swoje święto. Chcąc kupić im coś wyjątkowego, warto też odwiedzić działające punkty w galerii handlowej. Ciekawą książkę znaleźć można w Empiku, niezbędne kosmetyki dla skóry dojrzałej w Rossmannie lub Drogerii Natura, voucher na zabiegi kosmetyczne i fryzjerskie w salonie Wonderland a pyszne słodycze w Dealz oraz Piekarni-Cukierni Natura. Dziadków można też zaskoczyć i zamówić dla nich pyszny i niecodzienny posiłek. W takim przypadku z pomocą przychodzą restauracje, w których dania można zamówić na wynos lub z dowozem. Kuchnia japońska od Sushi&More czy pizza z Pizza Hut Express z pewnością im zasmakuje. 

W ETC Swarzędz codziennie załatwimy też wszystkie pilne sprawy. Czynne są sklepy pierwszej potrzeby: sklepy spożywcze oraz lokale posiadające w ofercie kosmetyki, artykuły higieniczne, wyroby medyczne i farmaceutyczne, prasę oraz asortyment dla zwierząt. Bez zmian działają również punkty usługowe, takie jak: Kantor, optyk Vision Express i Optyk Rubicon, salon fryzjersko-kosmetyczny Wonderland oraz punkty Orange, T-Mobile, Play, Plus Cyfrowy Polsat, Platforma Canal+.

Dla klientów dostępne są też zewnętrzne punkty gastronomiczne, które realizują zamówienia na wynos. Są to BAFRA KEBAB oraz SŁODKI KĄCIK. Pełna lista czynnych lokali dostępna jest między innymi na stronie www.etcswarzedz.pl.

ETC Swarzędz przypomina o obowiązujących zasadach tj. o utrzymywaniu dystansu od drugiej osoby (min. 1,5 metra), zakrywaniu nosa i ust oraz częstym stosowaniu płynu odkażającego do rąk, który znaleźć można w dystrybutorach przy każdym wejściu do centrum, na jego terenie oraz w toaletach. Warto pamiętać również o tzw. „godzinach dla seniorów”. W dni powszednie od godziny 10:00 do 12:00, w sklepach spożywczych, drogeriach oraz aptekach zakupy zrobią wyłącznie osoby powyżej 60 roku życia.

ETC Swarzędz otwarte jest od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-21:00. Supermarket Intermarché czynny jest już od 8:00, aż do 21:00. Wyjątkiem będzie ostatnia niedziela stycznia – 31.01 – która jest tzw. niedzielą handlową. Tego dnia galeria otwarta będzie od 11:00 do 20:00, z kolei Intermarché otwarte jest tego dnia od 9:00.

Aktualne informacje na temat funkcjonowania centrum handlowego dostępne są na stronie www.etcswarzedz.pl, w zakładce „AKTUALNOŚCI” oraz na fanpage’u na Facebooku i Instagramie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.