Europa Centralna rozdaje misie na Mikołajki
Z okazji Mikołajek Europa Centralna obdarowuje swoich klientów pluszowymi misiami. Akcja „Przytul Misia” rusza już 3 i trwa aż do 6 grudnia. Robiąc zakupy w centrum w tych dniach można będzie otrzymać w prezencie uwielbiane przez wszystkie dzieci, ponadczasowe misie. Ponadto na fanpage EC na Facebooku rozpoczął się konkurs, w którym do wygrania są gigantyczne pluszaki.
W przedświątecznym czasie warto odwiedzić Europę Centralną, która z okazji Mikołajek rozdaje klientom pluszowe misie za zakupy. Prezent z pewnością ucieszy zwłaszcza najmłodszych klientów centrum.
Akcja „Przytul Misia” rozpocznie się już 3 grudnia i trwać będzie do 6 grudnia włącznie, z wyjątkiem niedzieli, która jest tym razem niehandlowa. Misie można otrzymać robiąc w tych dniach zakupy w centrum, za minimum 300 zł i zapisując się do nowego programu lojalnościowego Europy Centralnej ”Centralnie Fajna Karta”.
Z paragonami należy zgłosić się na stoisko zlokalizowane na placu przy sklepie H&M, w godz. 12.00 – 20.00, okazać hostessie dowód zakupu oraz konto w programie i odebrać pluszowego przyjaciela. Warto pospieszyć się z udziałem w akcji, ponieważ liczba misiów jest ograniczona.
Okazję do zdobycia prezentów mają nie tylko goście centrum, ale także fani Europy Centralnej na Facebooku. Od 30 listopada do 4 grudnia na fanpage EC trwa konkurs, w którym również można wygrać misie, dodatkowo wyjątkowe, bo w wersji XXL, które będą do odbioru do 6 grudnia na stoisku w centrum.
Warto więc śledzić profil Europy Centralnej na Facebooku, jak również odwiedzić galerię w przedświątecznym czasie. Kupując tu gwiazdkowe prezenty dla swoich najbliższych można otrzymać dodatkowe podarunki, które z pewnością wywołają wiele dziecięcych uśmiechów.
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.