Komunikaty PR

Europa Centralna rozdaje misie na Mikołajki

2022-11-30  |  11:00
Biuro prasowe

Z okazji Mikołajek Europa Centralna obdarowuje swoich klientów pluszowymi misiami.  Akcja „Przytul Misia” rusza już 3 i trwa aż do 6 grudnia. Robiąc zakupy w centrum w tych dniach można będzie otrzymać w prezencie uwielbiane przez wszystkie dzieci, ponadczasowe misie. Ponadto na fanpage EC na Facebooku rozpoczął się konkurs, w którym do wygrania są gigantyczne pluszaki.

W przedświątecznym czasie warto odwiedzić Europę Centralną, która z okazji Mikołajek rozdaje klientom pluszowe misie za zakupy. Prezent z pewnością ucieszy zwłaszcza najmłodszych klientów centrum.  

Akcja „Przytul Misia” rozpocznie się już 3 grudnia i trwać będzie do 6 grudnia włącznie, z wyjątkiem niedzieli, która jest tym razem niehandlowa. Misie można otrzymać robiąc w tych dniach zakupy w centrum, za minimum 300 zł i zapisując się do nowego programu lojalnościowego Europy Centralnej  ”Centralnie Fajna Karta”.

Z paragonami należy zgłosić się na stoisko zlokalizowane na placu przy sklepie H&M, w godz. 12.00 – 20.00, okazać hostessie dowód zakupu oraz konto w programie i odebrać pluszowego przyjaciela. Warto pospieszyć się z udziałem w akcji, ponieważ liczba misiów jest ograniczona.

Okazję do zdobycia prezentów mają nie tylko goście centrum, ale także fani Europy Centralnej na Facebooku. Od 30 listopada do 4 grudnia na fanpage EC trwa konkurs, w którym również można wygrać misie, dodatkowo wyjątkowe, bo w wersji XXL, które będą do odbioru do 6 grudnia na stoisku w centrum.

Warto więc śledzić profil Europy Centralnej na Facebooku, jak również odwiedzić galerię w przedświątecznym czasie. Kupując tu gwiazdkowe prezenty dla swoich najbliższych można otrzymać dodatkowe podarunki, które z pewnością wywołają wiele dziecięcych uśmiechów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.