Europa Centralna rozdaje misie na Mikołajki
Z okazji Mikołajek Europa Centralna obdarowuje swoich klientów pluszowymi misiami. Akcja „Przytul Misia” rusza już 3 i trwa aż do 6 grudnia. Robiąc zakupy w centrum w tych dniach można będzie otrzymać w prezencie uwielbiane przez wszystkie dzieci, ponadczasowe misie. Ponadto na fanpage EC na Facebooku rozpoczął się konkurs, w którym do wygrania są gigantyczne pluszaki.
W przedświątecznym czasie warto odwiedzić Europę Centralną, która z okazji Mikołajek rozdaje klientom pluszowe misie za zakupy. Prezent z pewnością ucieszy zwłaszcza najmłodszych klientów centrum.
Akcja „Przytul Misia” rozpocznie się już 3 grudnia i trwać będzie do 6 grudnia włącznie, z wyjątkiem niedzieli, która jest tym razem niehandlowa. Misie można otrzymać robiąc w tych dniach zakupy w centrum, za minimum 300 zł i zapisując się do nowego programu lojalnościowego Europy Centralnej ”Centralnie Fajna Karta”.
Z paragonami należy zgłosić się na stoisko zlokalizowane na placu przy sklepie H&M, w godz. 12.00 – 20.00, okazać hostessie dowód zakupu oraz konto w programie i odebrać pluszowego przyjaciela. Warto pospieszyć się z udziałem w akcji, ponieważ liczba misiów jest ograniczona.
Okazję do zdobycia prezentów mają nie tylko goście centrum, ale także fani Europy Centralnej na Facebooku. Od 30 listopada do 4 grudnia na fanpage EC trwa konkurs, w którym również można wygrać misie, dodatkowo wyjątkowe, bo w wersji XXL, które będą do odbioru do 6 grudnia na stoisku w centrum.
Warto więc śledzić profil Europy Centralnej na Facebooku, jak również odwiedzić galerię w przedświątecznym czasie. Kupując tu gwiazdkowe prezenty dla swoich najbliższych można otrzymać dodatkowe podarunki, które z pewnością wywołają wiele dziecięcych uśmiechów.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.