Komunikaty PR

Europa Centralna rozdaje misie na Mikołajki

2022-11-30  |  11:00
Biuro prasowe

Z okazji Mikołajek Europa Centralna obdarowuje swoich klientów pluszowymi misiami.  Akcja „Przytul Misia” rusza już 3 i trwa aż do 6 grudnia. Robiąc zakupy w centrum w tych dniach można będzie otrzymać w prezencie uwielbiane przez wszystkie dzieci, ponadczasowe misie. Ponadto na fanpage EC na Facebooku rozpoczął się konkurs, w którym do wygrania są gigantyczne pluszaki.

W przedświątecznym czasie warto odwiedzić Europę Centralną, która z okazji Mikołajek rozdaje klientom pluszowe misie za zakupy. Prezent z pewnością ucieszy zwłaszcza najmłodszych klientów centrum.  

Akcja „Przytul Misia” rozpocznie się już 3 grudnia i trwać będzie do 6 grudnia włącznie, z wyjątkiem niedzieli, która jest tym razem niehandlowa. Misie można otrzymać robiąc w tych dniach zakupy w centrum, za minimum 300 zł i zapisując się do nowego programu lojalnościowego Europy Centralnej  ”Centralnie Fajna Karta”.

Z paragonami należy zgłosić się na stoisko zlokalizowane na placu przy sklepie H&M, w godz. 12.00 – 20.00, okazać hostessie dowód zakupu oraz konto w programie i odebrać pluszowego przyjaciela. Warto pospieszyć się z udziałem w akcji, ponieważ liczba misiów jest ograniczona.

Okazję do zdobycia prezentów mają nie tylko goście centrum, ale także fani Europy Centralnej na Facebooku. Od 30 listopada do 4 grudnia na fanpage EC trwa konkurs, w którym również można wygrać misie, dodatkowo wyjątkowe, bo w wersji XXL, które będą do odbioru do 6 grudnia na stoisku w centrum.

Warto więc śledzić profil Europy Centralnej na Facebooku, jak również odwiedzić galerię w przedświątecznym czasie. Kupując tu gwiazdkowe prezenty dla swoich najbliższych można otrzymać dodatkowe podarunki, które z pewnością wywołają wiele dziecięcych uśmiechów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.