Komunikaty PR

Europa Centralna rozdaje prezenty na Walentynki

2023-02-06  |  12:00
Biuro prasowe

Z myślą o zakochanych Europa Centralna przygotowała coś specjalnego. W dniach 10 i 11 lutego centrum organizuje akcję rozdawania walentynkowych podarunków. Klienci galerii będą mieli okazję, by zdobyć zaproszenie na wyjątkową „kolację w ciemności” w restauracji „Dine in the dark” w Katowicach, a także bilety na koło widokowe oraz słodkie upominki.

Kto nie ma pomysłu na walentynkowy prezent dla ukochanej osoby, może skorzystać z pomocy Europy Centralnej. Z myślą o zakochanych galeria organizuje akcję specjalną, w której można otrzymać w prezencie bilety na romantyczną przejażdżkę Diabelskim Młynem, stojącym na parkingu centrum, słodkie upominki, a także zaproszenie dla dwóch osób na kolację do restauracji „Dine in the dark” w Katowicach. Nie będzie to jednak typowa kolacja, ale całkowicie wyjątkowe doświadczenie, ponieważ jedzenie posiłku odbędzie się w całkowitej ciemności. Zgodnie z ideą „kolacji w ciemności” goście restauracji będą mogli spojrzeć na smak z innej perspektywy, skupić się na zmysłach smaku, węchu, dotyku i słuchu.

Akcja, w której do zdobycia są te wyjątkowe prezenty, odbędzie się 10 i 11 lutego, w godzinach 12.00-20.00. Słodkie, czekoladowe serca oraz bilety na koło widokowe można otrzymać robiąc w tych dniach zakupy za minimum 150 zł, dołączając do programu lojalnościowego „Centralnie Fana Karta” i zgłaszając się na stoisko promocyjne zlokalizowane obok lodziarni Grycan. Nagrodę specjalną, podwójne zaproszenie na kolację w ciemności, otrzymają 3 osoby, które w dniach 9-11 lutego zrobią w galerii zakupy na najwyższą kwotę, a następnie zgłoszą  paragony na stoisko promocyjne.

Więcej szczegółów akcji dostępny jest na stronie https://bit.ly/3DAFPm0

Nadchodzący weekend w Europie Centralnej będzie doskonałą okazją do zdobycia nietypowego walentynkowego prezentu dla ukochanej osoby.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.