Komunikaty PR

Europa Centralna rozdaje prezenty na Walentynki

2023-02-06  |  12:00
Biuro prasowe

Z myślą o zakochanych Europa Centralna przygotowała coś specjalnego. W dniach 10 i 11 lutego centrum organizuje akcję rozdawania walentynkowych podarunków. Klienci galerii będą mieli okazję, by zdobyć zaproszenie na wyjątkową „kolację w ciemności” w restauracji „Dine in the dark” w Katowicach, a także bilety na koło widokowe oraz słodkie upominki.

Kto nie ma pomysłu na walentynkowy prezent dla ukochanej osoby, może skorzystać z pomocy Europy Centralnej. Z myślą o zakochanych galeria organizuje akcję specjalną, w której można otrzymać w prezencie bilety na romantyczną przejażdżkę Diabelskim Młynem, stojącym na parkingu centrum, słodkie upominki, a także zaproszenie dla dwóch osób na kolację do restauracji „Dine in the dark” w Katowicach. Nie będzie to jednak typowa kolacja, ale całkowicie wyjątkowe doświadczenie, ponieważ jedzenie posiłku odbędzie się w całkowitej ciemności. Zgodnie z ideą „kolacji w ciemności” goście restauracji będą mogli spojrzeć na smak z innej perspektywy, skupić się na zmysłach smaku, węchu, dotyku i słuchu.

Akcja, w której do zdobycia są te wyjątkowe prezenty, odbędzie się 10 i 11 lutego, w godzinach 12.00-20.00. Słodkie, czekoladowe serca oraz bilety na koło widokowe można otrzymać robiąc w tych dniach zakupy za minimum 150 zł, dołączając do programu lojalnościowego „Centralnie Fana Karta” i zgłaszając się na stoisko promocyjne zlokalizowane obok lodziarni Grycan. Nagrodę specjalną, podwójne zaproszenie na kolację w ciemności, otrzymają 3 osoby, które w dniach 9-11 lutego zrobią w galerii zakupy na najwyższą kwotę, a następnie zgłoszą  paragony na stoisko promocyjne.

Więcej szczegółów akcji dostępny jest na stronie https://bit.ly/3DAFPm0

Nadchodzący weekend w Europie Centralnej będzie doskonałą okazją do zdobycia nietypowego walentynkowego prezentu dla ukochanej osoby.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.