Europa Centralna rozdaje prezenty na Walentynki
Z myślą o zakochanych Europa Centralna przygotowała coś specjalnego. W dniach 10 i 11 lutego centrum organizuje akcję rozdawania walentynkowych podarunków. Klienci galerii będą mieli okazję, by zdobyć zaproszenie na wyjątkową „kolację w ciemności” w restauracji „Dine in the dark” w Katowicach, a także bilety na koło widokowe oraz słodkie upominki.
Kto nie ma pomysłu na walentynkowy prezent dla ukochanej osoby, może skorzystać z pomocy Europy Centralnej. Z myślą o zakochanych galeria organizuje akcję specjalną, w której można otrzymać w prezencie bilety na romantyczną przejażdżkę Diabelskim Młynem, stojącym na parkingu centrum, słodkie upominki, a także zaproszenie dla dwóch osób na kolację do restauracji „Dine in the dark” w Katowicach. Nie będzie to jednak typowa kolacja, ale całkowicie wyjątkowe doświadczenie, ponieważ jedzenie posiłku odbędzie się w całkowitej ciemności. Zgodnie z ideą „kolacji w ciemności” goście restauracji będą mogli spojrzeć na smak z innej perspektywy, skupić się na zmysłach smaku, węchu, dotyku i słuchu.
Akcja, w której do zdobycia są te wyjątkowe prezenty, odbędzie się 10 i 11 lutego, w godzinach 12.00-20.00. Słodkie, czekoladowe serca oraz bilety na koło widokowe można otrzymać robiąc w tych dniach zakupy za minimum 150 zł, dołączając do programu lojalnościowego „Centralnie Fana Karta” i zgłaszając się na stoisko promocyjne zlokalizowane obok lodziarni Grycan. Nagrodę specjalną, podwójne zaproszenie na kolację w ciemności, otrzymają 3 osoby, które w dniach 9-11 lutego zrobią w galerii zakupy na najwyższą kwotę, a następnie zgłoszą paragony na stoisko promocyjne.
Więcej szczegółów akcji dostępny jest na stronie https://bit.ly/3DAFPm0
Nadchodzący weekend w Europie Centralnej będzie doskonałą okazją do zdobycia nietypowego walentynkowego prezentu dla ukochanej osoby.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.