Komunikaty PR

Ewa Pacuła dzieli się dobrem na Święta

2020-12-23  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl

Boże Narodzenie to wyjątkowy czas, który pragniemy spędzić w rodzinnym gronie, otoczeni najbliższymi i dzieląc się z nimi miłością, radością i prezentami. W te Święta z dalszymi krewnymi i przyjaciółmi nie spotkamy się ze względu na pandemiczne restrykcje, ale warto pokazać im, że są dla nas ważni, obdarowując ich podarkiem, który nie tylko przyniesie radość, ale zapewni im bezpieczeństwo i spokój. Ewa Pacuła, modelka, prezenterka i mama, swym najbliższym sprezentuje Smart Kid Belt – rewolucyjny adapter do pasów, który chroni życie i zdrowie dzieci podczas jazdy samochodem. Warto dzielić się dobrem w Święta!

Żyjemy w czasach, gdy nasze poczucie bezpieczeństwa jest zagrożone, a jutro niepewne, więc momenty spędzone razem mają dla każdego ogromną wartość. Wszyscy pragniemy być zdrowi i szczęśliwi i tego życzymy innym, dzieląc się opłatkiem. Dlatego pod choinkę warto tym, których kochamy, podarować prezent, który będzie funkcjonalny i ułatwi im życie.

Smart Kid Belt jest idealnym podarunkiem dla całych rodzin, gdyż chroni życie i zdrowie dzieci. To polski wynalazek, który w testach bezpieczeństwa rekomendowanych przez Unię Europejską osiąga lepsze parametry od niektórych topowych fotelików samochodowych. Ma wszelkie odpowiednie homologacje i zgodnie z europejskim certyfikatem bezpieczeństwa może być używany zamiast fotelika samochodowego lub jako jego alternatywa dla starszych dzieci o wadze od 15 kg.

- Jestem mamą trzech córek, z który dwie są jeszcze małymi dziewczynkami i, zgodnie z obowiązującym prawem, w samochodzie muszą jeździć w urządzeniu przytrzymującym. Najważniejsze jest dla mnie bezpieczeństwo moich dzieci, dlatego używam Smart Kid Belt. Wiem, że niektórym rodzicom trudno przestawić się z tradycyjnych fotelików samochodowych na nowe urządzenia. Ja swoją decyzję podjęłam w oparciu o rewelacyjne wyniki testów zderzeniowych i jestem przekonana, że Smart Kid Belt to najlepsze, co jako matka mogę dać moim dzieciom, by chronić je podczas jazdy samochodem. Warto zajrzeć na stronę https://smartkidbelt.com/pl/6-testy, by przekonać się, że Smart Kid Belt z powodzeniem może być stosowany zamiast fotelika – mówi Ewa Pacuła, modelka i prezenterka telewizyjna.

Smart Kid Belt jest świetnym prezentem także dlatego, że ma wiele zastosowań. Bardzo przydaje się w przypadku przewozu dziecka taksówką lub autokarem, gdy trzeba przewieźć lub odwieźć do domu kolegę lub koleżankę dziecka, lub gdy niania musi odebrać nasze pociechy i zawieźć na zajęcia dodatkowe. Warto mieć go w domu dla własnego użytku lub by komuś pożyczyć w razie nagłej potrzeby. Smart Kid Belt świetnie sprawdza się także jako prezent dla dziadków, gdyż nie ma sensu kupować kolejnego fotelika w rodzinie. Co więcej, montaż Smart Kid Belt jest łatwy i szybki i poradzi sobie z nim osoba w każdym wieku.

- Smart Kid Belt to niedrogi prezent, a chroni to co najdroższe: życie i zdrowie. Jego rekomendowana cena to 99,00 PLN, więc odciąża budżet domowy. Przydaje się szczególnie w przypadku wielodzietnych rodzin, których nie stać na drogie foteliki samochodowe. Przy trójce dzieci rodzice są wręcz zmuszeni do kupna większego samochodu, ponieważ w przeciętnym aucie trzy foteliki nie mieszczą się na tylnym siedzeniu. Dzieci mogą siedzieć bezpiecznie na swoich miejscach, przypięte jedynie Smart Kid Belt. To najlepszy prezent na Gwiazdkę. Dawajmy i dzielmy się dobrem, gdyż dobro wraca - dodaje Krzysztof Markowski, v-ce prezes Smart Kid SA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.