Fabryka Prezentów i jarmark świąteczny w Pasażu Łódzkim
Pasaż Łódzki przed Świętami zmieni się w prawdziwą Fabrykę Prezentów. 3 grudnia oraz w przedświąteczne weekendy klienci będą mieli możliwość odbioru licznych upominków. Można będzie zdobyć wyjątkowe prezenty dla siebie lub dla swoich najbliższych, takie jak: nagrody rzeczowe, karty podarunkowe na zakupy czy vouchery do punktów rozrywkowych w Łodzi. Dodatkowo, odwiedzających gości w prawdziwie świąteczny klimat wprowadzi jarmark bożonarodzeniowy. Na stoiskach znajdą się m.in. choinkowe ozdoby, słodkości czy regionalna żywność.
W przedświątecznym czasie warto zajrzeć do Pasażu Łódzkiego. Z okazji Mikołajek, 3 grudnia, a następnie w każdy kolejny weekend aż do Świąt, centrum organizuje dla swoich klientów Fabrykę Prezentów. Osoby, które w tych dniach wybiorą się tu na zakupy, będą mogły wziąć udział w akcji i otrzymać wyjątkowe prezenty.
Pasaż Łódzki przygotował bardzo atrakcyjne podarunki, które z pewnością ucieszą obdarowanych, jak również mogą być prezentem pod choinkę dla najbliższych. Będą to bowiem nagrody rzeczowe, karty podarunkowe na zakupy w całym centrum oraz vouchery do punktów rozrywkowych w Łodzi m.in. do teatru, aquaparku, czy parku trampolin. Upominki otrzymają osoby, które w dniach 3, 10-11 oraz 17-18 grudnia zrobią zakupy za minimum 200 zł i zgłoszą się na stoisko promocyjne.
„Robiąc przedświąteczne zakupy w Pasażu Łódzkim lub kupując podarunki dla bliskich, samemu można otrzymać prezent. Przygotowaliśmy dla naszych klientów fantastyczne upominki, które są bardzo uniwersalne i można wykorzystać je na zakup wymarzonych prezentów, a także niezapomniane spędzenie czasu z najbliższymi” - mówi Anna Mrzewa, Dyrektor CH Pasaż Łódzki.
Świąteczny klimat da się poczuć w Pasażu Łódzkim już w ostatnich dniach listopada. Wtedy to na terenie centrum zagoszczą pierwsze stoiska bożonarodzeniowego jarmarku, który będzie otwarty aż do Świąt. Klienci będą mogli zakupić tu świąteczne ozdoby, lampki czy bombki, wyjątkowe słodkości, czekolady, słodkie świąteczne zestawy, a także różnorodną żywność od lokalnych dostawców m.in. wędliny, sery oraz miody. Na stoiskach znajdą się również pomysły na oryginalne gwiazdkowe prezenty jak np. prawdziwe góralskie skarpety. Zaś od 7 grudnia, aż do Wigilii włącznie na parkingu centrum można będzie kupić żywe choinki.
W okresie przedświątecznym do centrum zawitają również charakterystyczne aniołki, u których można będzie zakupić opłatek, sianko i świeczki na świąteczny stół.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.