Fabryka Prezentów i jarmark świąteczny w Pasażu Łódzkim
Pasaż Łódzki przed Świętami zmieni się w prawdziwą Fabrykę Prezentów. 3 grudnia oraz w przedświąteczne weekendy klienci będą mieli możliwość odbioru licznych upominków. Można będzie zdobyć wyjątkowe prezenty dla siebie lub dla swoich najbliższych, takie jak: nagrody rzeczowe, karty podarunkowe na zakupy czy vouchery do punktów rozrywkowych w Łodzi. Dodatkowo, odwiedzających gości w prawdziwie świąteczny klimat wprowadzi jarmark bożonarodzeniowy. Na stoiskach znajdą się m.in. choinkowe ozdoby, słodkości czy regionalna żywność.
W przedświątecznym czasie warto zajrzeć do Pasażu Łódzkiego. Z okazji Mikołajek, 3 grudnia, a następnie w każdy kolejny weekend aż do Świąt, centrum organizuje dla swoich klientów Fabrykę Prezentów. Osoby, które w tych dniach wybiorą się tu na zakupy, będą mogły wziąć udział w akcji i otrzymać wyjątkowe prezenty.
Pasaż Łódzki przygotował bardzo atrakcyjne podarunki, które z pewnością ucieszą obdarowanych, jak również mogą być prezentem pod choinkę dla najbliższych. Będą to bowiem nagrody rzeczowe, karty podarunkowe na zakupy w całym centrum oraz vouchery do punktów rozrywkowych w Łodzi m.in. do teatru, aquaparku, czy parku trampolin. Upominki otrzymają osoby, które w dniach 3, 10-11 oraz 17-18 grudnia zrobią zakupy za minimum 200 zł i zgłoszą się na stoisko promocyjne.
„Robiąc przedświąteczne zakupy w Pasażu Łódzkim lub kupując podarunki dla bliskich, samemu można otrzymać prezent. Przygotowaliśmy dla naszych klientów fantastyczne upominki, które są bardzo uniwersalne i można wykorzystać je na zakup wymarzonych prezentów, a także niezapomniane spędzenie czasu z najbliższymi” - mówi Anna Mrzewa, Dyrektor CH Pasaż Łódzki.
Świąteczny klimat da się poczuć w Pasażu Łódzkim już w ostatnich dniach listopada. Wtedy to na terenie centrum zagoszczą pierwsze stoiska bożonarodzeniowego jarmarku, który będzie otwarty aż do Świąt. Klienci będą mogli zakupić tu świąteczne ozdoby, lampki czy bombki, wyjątkowe słodkości, czekolady, słodkie świąteczne zestawy, a także różnorodną żywność od lokalnych dostawców m.in. wędliny, sery oraz miody. Na stoiskach znajdą się również pomysły na oryginalne gwiazdkowe prezenty jak np. prawdziwe góralskie skarpety. Zaś od 7 grudnia, aż do Wigilii włącznie na parkingu centrum można będzie kupić żywe choinki.
W okresie przedświątecznym do centrum zawitają również charakterystyczne aniołki, u których można będzie zakupić opłatek, sianko i świeczki na świąteczny stół.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.