Komunikaty PR

Fan Drops – Fanex wprowadza nową linię sosów mrożonych

2022-06-03  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex – producent sosów i dodatków spożywczych dla branży HoReCa, wprowadza na rynek zupełnie nową gamę produktów. Mrożone sosy Fan Drops bez konserwantów to, propozycja dedykowana kucharzom zarówno małej, jak i dużej gastronomii. Sos Boloński, Carbonara, Śmietanowy oraz Pomidorowy, to cztery autorskie i naturalne receptury o bogatych smakach i aromatycznych przyprawach. Po rozmrożeniu i zagotowaniu, od razu gotowe są do spożycia, przez co stanowić będą znakomitą bazę do szybkiego przygotowywania dań gorących.

Sos Boloński, Carbonara, Śmietanowy oraz Pomidorowy, poza niezwykle bogatym i dopracowanym smakiem, odpowiadają na szereg niezwykle ważnych potrzeb dzisiejszej gastronomii – pozwalają znacząco ograniczyć czas i energię potrzebna do przygotowania posiłków, charakteryzują się powtarzalnym smakiem oraz są łatwo-policzalne i pomagają tym samym w minimalizacji strat produktowych na kuchni. Każdy z tych czynników, jest niezmiernie ważny z punktu widzenia zarówno małej, jak i dużej gastronomii.

- Tworząc sosy Fan Drops wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom gastronomii, nadal stawiającej czoła skutkom pandemii, czy też innych wydarzeń, które przekładają się na dotkliwy brak personelu i komplikacje logistyczne. Myślę, że produkty jakimi są nasze naturalne i doskonale zbalansowane bazowe sosy mrożone, z pewnością będą podporą dla niejednego szefa kuchni – mówi Łukasz Lisowski, Ekspert ds. Gastronomii oraz Szef Kuchni Fanex.

Sosy są doprawione i tuż po rozmrożeniu i zagotowaniu, od razu gotowe do spożycia. Naturalne, odpowiednio dobrane składniki, bogaty smak, przyprawy i brak konserwantów, czynią Fan Drops doskonałym produktem w zastosowaniu gastronomicznym. Każdy z nich występuje w identycznej formie - zamrożonych piętnastogramowych dropsach, które pakowane są w kilogramowe woreczki. Dzięki takiej formie, kucharz w prostu sposób może zaplanować, ile sztuk należy rozmrozić, aby przygotować daną liczbę dań. Minimalna trwałość produktu, to aż 13 miesięcy od daty produkcji.

- Zastosowanie bazowych sosów Fan Drops, jest przeogromne. Włoskie makarony z sosem Carbonara, czy też sosem Bolognese, to już klasyka. Neapolitana, Arrabiata, Alfredo i wiele, wiele innych doskonałych past, również możemy przygotować na bazie naszych mrożonych receptur. Sos boloński, ma w szczególności uniwersalne zastosowanie – np. jako główny składnik zapiekanek, takich jak włoska Lasagne, czy też grecka Moussaka. Ponadto sosy Fan Drops wykorzystać możemy do przygotowania wszelkiego rodzaju potrawek, gulaszów, a także jako gotowe sosy do mięs, ryb i owoców morza. Odnajdą się one również doskonale w daniach warzywnych, wszelkiego rodzaju daniach mącznych, a także w przygotowaniu włoskiej pizzy – dodaje Łukasz Lisowski z Fanex.

Produkty są już dostępne w sprzedaży u Regionalnych Przedstawicieli Handlowych Fanex.

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.