Fan Drops – Fanex wprowadza nową linię sosów mrożonych

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – producent sosów i dodatków spożywczych dla branży HoReCa, wprowadza na rynek zupełnie nową gamę produktów. Mrożone sosy Fan Drops bez konserwantów to, propozycja dedykowana kucharzom zarówno małej, jak i dużej gastronomii. Sos Boloński, Carbonara, Śmietanowy oraz Pomidorowy, to cztery autorskie i naturalne receptury o bogatych smakach i aromatycznych przyprawach. Po rozmrożeniu i zagotowaniu, od razu gotowe są do spożycia, przez co stanowić będą znakomitą bazę do szybkiego przygotowywania dań gorących.
Sos Boloński, Carbonara, Śmietanowy oraz Pomidorowy, poza niezwykle bogatym i dopracowanym smakiem, odpowiadają na szereg niezwykle ważnych potrzeb dzisiejszej gastronomii – pozwalają znacząco ograniczyć czas i energię potrzebna do przygotowania posiłków, charakteryzują się powtarzalnym smakiem oraz są łatwo-policzalne i pomagają tym samym w minimalizacji strat produktowych na kuchni. Każdy z tych czynników, jest niezmiernie ważny z punktu widzenia zarówno małej, jak i dużej gastronomii.
- Tworząc sosy Fan Drops wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom gastronomii, nadal stawiającej czoła skutkom pandemii, czy też innych wydarzeń, które przekładają się na dotkliwy brak personelu i komplikacje logistyczne. Myślę, że produkty jakimi są nasze naturalne i doskonale zbalansowane bazowe sosy mrożone, z pewnością będą podporą dla niejednego szefa kuchni – mówi Łukasz Lisowski, Ekspert ds. Gastronomii oraz Szef Kuchni Fanex.
Sosy są doprawione i tuż po rozmrożeniu i zagotowaniu, od razu gotowe do spożycia. Naturalne, odpowiednio dobrane składniki, bogaty smak, przyprawy i brak konserwantów, czynią Fan Drops doskonałym produktem w zastosowaniu gastronomicznym. Każdy z nich występuje w identycznej formie - zamrożonych piętnastogramowych dropsach, które pakowane są w kilogramowe woreczki. Dzięki takiej formie, kucharz w prostu sposób może zaplanować, ile sztuk należy rozmrozić, aby przygotować daną liczbę dań. Minimalna trwałość produktu, to aż 13 miesięcy od daty produkcji.
- Zastosowanie bazowych sosów Fan Drops, jest przeogromne. Włoskie makarony z sosem Carbonara, czy też sosem Bolognese, to już klasyka. Neapolitana, Arrabiata, Alfredo i wiele, wiele innych doskonałych past, również możemy przygotować na bazie naszych mrożonych receptur. Sos boloński, ma w szczególności uniwersalne zastosowanie – np. jako główny składnik zapiekanek, takich jak włoska Lasagne, czy też grecka Moussaka. Ponadto sosy Fan Drops wykorzystać możemy do przygotowania wszelkiego rodzaju potrawek, gulaszów, a także jako gotowe sosy do mięs, ryb i owoców morza. Odnajdą się one również doskonale w daniach warzywnych, wszelkiego rodzaju daniach mącznych, a także w przygotowaniu włoskiej pizzy – dodaje Łukasz Lisowski z Fanex.
Produkty są już dostępne w sprzedaży u Regionalnych Przedstawicieli Handlowych Fanex.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.