Komunikaty PR

Fanex i Yamasa - Smak japońskiej tradycji, teraz łatwo dostępny także w Polsce

2023-11-17  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex nawiązał ekscytująca współpracę z legendarnym japońskim producentem sosów sojowych - Yamasa. Fanex rozpoczął już produkcję wyrobów Yamasa w Radonicach oraz będzie zajmował się ich dystrybucją na polskim i europejskim rynku HoReCa. Każdy z produkowanych sosów, wytwarzany jest według 400-letniej japońskiej receptury. Polski producent wyrobów dla gastronomii oferuje obecnie 4 sosy spod znaku Yamasa: Teryiaki, Sezamowy, Unagi oraz bazowy sos sojowy.

Yamasa to nie tylko marka, to kawałek japońskiej historii, istniejący nieprzerwanie od 1645 roku. To 400 lat tradycji warzenia sosów sojowych, które zdobyły najwyższe oceny jakości na całym świecie. Symbol Japonii「上」 w logo Yamasa, to gwarancja doskonałości smaku.

Sos Teriyaki - Eksploracja Nowych Smaków (1.1 kg)

Pyszna marynata do pieczonych i grillowanych mięs czy ryb. Znany na całym świecie japoński specjał, który pasuje też do burgerów, pizzy i do potraw z warzyw.

Sos Sezamowy - Podróż po Aromatach Azji (1 kg)

Naturalny sos sezamowy może być dipem w daniach kuchni japońskiej i azjatyckiej. Może też być dopełnieniem potraw z makaronu udon, soba, shabu-shabu, a także warzyw na gorąco i różnych sałatek.

Unagi / Sushi Sauce - Słodka „Kropka nad i" (1.1 kg)

Gęsty, słodki sos, który podkreśli smak sushi, przekąsek, przystawek i sałatek. Idealny do ryb i mięs, sprawdza się również jako glazura końcowa podczas smażenia, grillowania czy pieczenia.

Sos Sojowy - Mała Saszetka, Wielki Smak (10 ml)

Naturalnie warzony sos sojowy o czystym składzie, pełen umami. Doskonały dodatek do każdej potrawy, nie tylko tej japońskiej. To właśnie od niego rozpoczęła się wielka historia marki Yamasa.

- Smak i jakość. To na tych fundamentach zbudowaliśmy współpracę z jedną z najbardziej renomowanych firm produkujących sos sojowy na świecie. Owocem są 4 sosy, pełne umami, które sprawiają, że jedzenie staje się największą przyjemnością – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w Fanex.

Produkty skierowane są do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa. W szczególności polecane są restauracjom serwującym sushi oraz inne dania japońskie lub azjatyckie. Sosy Yamasa można też już zamówić w internetowym sklepie www.sklep.fanex.pl

 

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 35 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Medycyna

Diagnostyka zaburzeń snu może być łatwiejsza. Inteligentna piżama monitoruje bruksizm i bezdech senny

Naukowcy z Uniwersytetu Cambridge opracowali inteligentną piżamę, której zadaniem jest monitorowanie w warunkach domowych wzorców oddechu podczas snu i wykrywanie jego zaburzeń takich jak bezdech senny, chrapanie czy bruksizm. Jest to możliwe dzięki znajdującym się w materiale zaawansowanym grafenowym czujnikom tensometrycznym. Urządzenie może stać się alternatywą dla często niekomfortowej dla pacjentów diagnostyki w warunkach szpitalnych lub z wykorzystaniem nieporęcznego sprzętu.

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.