Fanex wprowadza nowy Sos Ostry do Kebaba

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski producent sosów i dodatków dla branży HoReCa, w związku z niesłabnąca popularnością dań typu kebab w Polsce, wprowadza na rynek swój autorski Sos Ostry do Kebaba. Receptura bazująca na pomidorach oraz innych warzywach z chilli, przypadnie do gustu smakoszom preferującym bardziej pikantne dania.
Nowy Sos Ostry do Kebaba od Fanex, to pikantna propozycja skierowana w stronę barów i restauracji serwujących to słynne danie. Sos jest już dostępny dla całego rynku HoReCa u przedstawicieli regionalnych oraz dystrybutorów.
Ostra receptura sosu jest odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania klientów, którzy coraz częściej preferują smaki z dużą nutą pikanterii. Nowy sos bazujący na pomidorach oraz innych warzywach i specjalnej mieszance przypraw z chilli, posiada pomarańczowo-czerwoną barwę oraz przyjemny pomidorowy zapach. Jego półpłynna i klarowna z cząstkami warzyw granulowanych oraz przypraw konsystencja, idealnie nadaje się jako uzupełnienie dań street-foodowych, typu kebab.
Będzie pasował także do większości wyrazistych potraw mięsnych i warzywnych z grilla, do kanapek i zapiekanek, ryb i owoców morza, a także jako dodatek do sałatek - np. tajskiej z makaronem ryżowym, krewetkami i świeżą kolendrą. Z powodzeniem sprawdzi się też jako składnik marynat do mięs.
- Widzimy coraz większą popularność dań street-foodowych w Polsce. Z pewnością królem tego rynku w naszym kraju nadal jest kebab, który uwielbiają miliony Polaków. Postanowiliśmy zatem korzystając z naszego dużego doświadczenia w produkcji sosów, stworzyć specjalnie dedykowaną recepturę właśnie pod ten turecki przysmak, który serwowany jest przecież w niezliczonej liczbie miejsc w naszym kraju. Nowy sos, tak jak w przypadku każdego innego wyrobu naszej marki, posiada bogaty smak przypraw i przyjemny aromat. Mamy nadzieję, że Klienci zasmakują w naszej nowej propozycji – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Fanex Sp. z o.o.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.