Komunikaty PR

Fanex z nowym Centrum Dystrybucji

2022-11-25  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex – polski producent sosów i dodatków spożywczych dla branży HoReCa, wzmacnia swoje zaplecze logistyczno-magazynowe i uruchamia Centrum Dystrybucji o powierzchni 5,5 tys. m2 w Parku Logistycznym EQT Exeter Radonice. Nowa inwestycja pozwoli firmie na jeszcze bardziej elastyczne podejście do klientów oraz zminimalizuje czas realizacji zleceń.

Fanex prowadzi swoją działalność w Polsce od 1988 r. Firma od lat posiada ugruntowaną pozycję na rynku sosów i dodatków gastronomicznych. Swoje produkty z powodzeniem eksportuje także na rynkach zagranicznych. W związku z ambitnymi planami biznesowymi, Fanex zdecydował się na stworzenie swojego Centrum Dystrybucji, uniezależniając się tym samym od operatorów logistycznych.

Centrum Dystrybucji Fanex, powstało z połączenia dwóch magazynów, zewnętrznego zarządzanego przez operatora logistycznego oraz magazynu przyzakładowego. Fanex zajął ok 5,5 tys. m2 powierzchni magazynowej z łączną ilością miejsc paletowych przekraczającą 6,3 tyś. oraz powierzchnię biurową 600 m2. W skład inwestycji wchodzi także całkowicie nowa infrastruktura – m.in. regały, wózki widłowe z całym osprzętem, czy też nowy WMS (system zarządzania magazynem) zakupiony w drodze przetargu od firmy Logifact, która przedstawiła najlepszą i najbardziej dopasowaną pod potrzeby firmy ofertą.

- Rozwój naszej firmy jest obecnie bardzo dynamiczny. Stąd pojawiła się naturalna potrzeba zwiększenia mocy produkcyjnej. Po wielu analizach stwierdziliśmy, że możemy skorzystać z infrastruktury przyzakładowych hal magazynowych, a składowanie i dystrybucję przenieść do sąsiedniego EQT Exeter Park Radonice. Pozwoliło nam to na uniezależnienie się od operatora logistycznego. W zasadzie kilka dni po otwarciu, utwierdziliśmy się w przekonaniu o słuszności tej inwestycji – jesteśmy teraz jeszcze bardziej elastyczni wobec naszych Klientów i znacząco zredukowaliśmy czas realizacji zamówień – mówi Monika Kurowska, Dyrektor Logistyki i Sprzedaży w Fanex.

Obecnie do grona kluczowych klientów Fanex należą m.in. sieci gastronomiczne, dystrybutorzy HoReCa, restauracje, bary bistro, hotele, firmy cateringowe, stacje paliw, food trucki i wszelkiego rodzaju punkty typu convenience store.

Oprócz sprzedaży na rynku krajowym, produkty Fanex eksportowane są również na wiele rynków zagranicznych – m.in. do Danii, Niemiec, Anglii, USA, krajów skandynawskich, Węgier, Rumunii, Czech, Słowacji czy Chorwacji.

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z 35 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.