Komunikaty PR

Festiwal Dyni w Atrium Molo

2022-10-10  |  10:43
Biuro prasowe

Jesień nieodłącznie kojarzy się z opadającymi liśćmi w kolorach czerwieni i pomarańczy, a także wszechobecnymi dyniami – czy to w formie dekoracji, czy w rozgrzewających daniach. Również w Atrium Molo nastał czas na dynie! W sobotę, 15 października br. szczecińskie centrum zaprasza mieszkańców na Festiwal Dyni. Na klientów będzie czekać szereg atrakcji, a także wspaniałe, jesienne nagrody.

 

Październik nie musi kojarzyć się wyłącznie z krótszymi, chłodniejszymi dniami. Ten wyjątkowy miesiąc mieni się milionem barw! Atrium Molo zaprasza wszystkich małych i dużych mieszkańców Szczecina do wspólnego świętowania jesieni podczas Festiwalu Dyni.

 

Wśród atrakcji dla najmłodszych gości centrum handlowego, zostały zaplanowane warsztaty plastyczne, podczas których dzieci będą miały okazję pomalować gipsowe dynie lub wyrzeźbić w nich „potworne” halloweenowe dekoracje. Uczestnicy wydarzenia będą mieli także szansę stworzyć niepowtarzalne kompozycje dyniowe i kwiatowe.

 

W Atrium Molo postanowiliśmy odczarować jesień za pomocą soczyście pomarańczowych dyni. Dlatego przygotowaliśmy szereg atrakcji dla młodszych i starszych gości. Mamy nadzieję, że podczas Festiwalu Dyni wszyscy będą się świetnie bawić razem z namimówi Agnieszka Wasyłenko, dyrektor Atrium Molo.

 

Szczecińskie centrum handlowe przygotowało także niespodziankę dla starszych gości. Za zrobienie zakupów na kwotę 200 zł na maksymalnie dwóch paragonach, będzie można odebrać ceramiczny lampion w kształcie dyni. W akcji biorą udział wszystkie sklepy w Atrium Molo z wyłączeniem sklepu Carrefour. Dodatkowo, klienci, którzy zapiszą się do newslettera, otrzymają jesienny wrzos w doniczce. Aby odebrać nagrody należy udać się do punktu obsługi akcji przy TK Maxx. Pula nagród jest ograniczona.

 

Festiwal Dyni odbędzie się 15 października br. w godz. 10.00-19.00 w Atrium Molo. Warsztaty dla dzieci będą odbywać się również przy TK Maxx. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

 

Więcej informacji na stronie: www.atrium-molo.pl oraz na profilu Facebook Atrium Molo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.