Komunikaty PR

Festiwal Dyni w Atrium Molo

2022-10-10  |  10:43
Biuro prasowe

Jesień nieodłącznie kojarzy się z opadającymi liśćmi w kolorach czerwieni i pomarańczy, a także wszechobecnymi dyniami – czy to w formie dekoracji, czy w rozgrzewających daniach. Również w Atrium Molo nastał czas na dynie! W sobotę, 15 października br. szczecińskie centrum zaprasza mieszkańców na Festiwal Dyni. Na klientów będzie czekać szereg atrakcji, a także wspaniałe, jesienne nagrody.

 

Październik nie musi kojarzyć się wyłącznie z krótszymi, chłodniejszymi dniami. Ten wyjątkowy miesiąc mieni się milionem barw! Atrium Molo zaprasza wszystkich małych i dużych mieszkańców Szczecina do wspólnego świętowania jesieni podczas Festiwalu Dyni.

 

Wśród atrakcji dla najmłodszych gości centrum handlowego, zostały zaplanowane warsztaty plastyczne, podczas których dzieci będą miały okazję pomalować gipsowe dynie lub wyrzeźbić w nich „potworne” halloweenowe dekoracje. Uczestnicy wydarzenia będą mieli także szansę stworzyć niepowtarzalne kompozycje dyniowe i kwiatowe.

 

W Atrium Molo postanowiliśmy odczarować jesień za pomocą soczyście pomarańczowych dyni. Dlatego przygotowaliśmy szereg atrakcji dla młodszych i starszych gości. Mamy nadzieję, że podczas Festiwalu Dyni wszyscy będą się świetnie bawić razem z namimówi Agnieszka Wasyłenko, dyrektor Atrium Molo.

 

Szczecińskie centrum handlowe przygotowało także niespodziankę dla starszych gości. Za zrobienie zakupów na kwotę 200 zł na maksymalnie dwóch paragonach, będzie można odebrać ceramiczny lampion w kształcie dyni. W akcji biorą udział wszystkie sklepy w Atrium Molo z wyłączeniem sklepu Carrefour. Dodatkowo, klienci, którzy zapiszą się do newslettera, otrzymają jesienny wrzos w doniczce. Aby odebrać nagrody należy udać się do punktu obsługi akcji przy TK Maxx. Pula nagród jest ograniczona.

 

Festiwal Dyni odbędzie się 15 października br. w godz. 10.00-19.00 w Atrium Molo. Warsztaty dla dzieci będą odbywać się również przy TK Maxx. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

 

Więcej informacji na stronie: www.atrium-molo.pl oraz na profilu Facebook Atrium Molo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.