Komunikaty PR

Festiwal Dyni w Atrium Molo

2022-10-10  |  10:43
Biuro prasowe

Jesień nieodłącznie kojarzy się z opadającymi liśćmi w kolorach czerwieni i pomarańczy, a także wszechobecnymi dyniami – czy to w formie dekoracji, czy w rozgrzewających daniach. Również w Atrium Molo nastał czas na dynie! W sobotę, 15 października br. szczecińskie centrum zaprasza mieszkańców na Festiwal Dyni. Na klientów będzie czekać szereg atrakcji, a także wspaniałe, jesienne nagrody.

 

Październik nie musi kojarzyć się wyłącznie z krótszymi, chłodniejszymi dniami. Ten wyjątkowy miesiąc mieni się milionem barw! Atrium Molo zaprasza wszystkich małych i dużych mieszkańców Szczecina do wspólnego świętowania jesieni podczas Festiwalu Dyni.

 

Wśród atrakcji dla najmłodszych gości centrum handlowego, zostały zaplanowane warsztaty plastyczne, podczas których dzieci będą miały okazję pomalować gipsowe dynie lub wyrzeźbić w nich „potworne” halloweenowe dekoracje. Uczestnicy wydarzenia będą mieli także szansę stworzyć niepowtarzalne kompozycje dyniowe i kwiatowe.

 

W Atrium Molo postanowiliśmy odczarować jesień za pomocą soczyście pomarańczowych dyni. Dlatego przygotowaliśmy szereg atrakcji dla młodszych i starszych gości. Mamy nadzieję, że podczas Festiwalu Dyni wszyscy będą się świetnie bawić razem z namimówi Agnieszka Wasyłenko, dyrektor Atrium Molo.

 

Szczecińskie centrum handlowe przygotowało także niespodziankę dla starszych gości. Za zrobienie zakupów na kwotę 200 zł na maksymalnie dwóch paragonach, będzie można odebrać ceramiczny lampion w kształcie dyni. W akcji biorą udział wszystkie sklepy w Atrium Molo z wyłączeniem sklepu Carrefour. Dodatkowo, klienci, którzy zapiszą się do newslettera, otrzymają jesienny wrzos w doniczce. Aby odebrać nagrody należy udać się do punktu obsługi akcji przy TK Maxx. Pula nagród jest ograniczona.

 

Festiwal Dyni odbędzie się 15 października br. w godz. 10.00-19.00 w Atrium Molo. Warsztaty dla dzieci będą odbywać się również przy TK Maxx. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

 

Więcej informacji na stronie: www.atrium-molo.pl oraz na profilu Facebook Atrium Molo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush Biuro prasowe
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem

Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.