Komunikaty PR

Festiwal Dyni w Atrium Molo

2022-10-10  |  10:43
Biuro prasowe

Jesień nieodłącznie kojarzy się z opadającymi liśćmi w kolorach czerwieni i pomarańczy, a także wszechobecnymi dyniami – czy to w formie dekoracji, czy w rozgrzewających daniach. Również w Atrium Molo nastał czas na dynie! W sobotę, 15 października br. szczecińskie centrum zaprasza mieszkańców na Festiwal Dyni. Na klientów będzie czekać szereg atrakcji, a także wspaniałe, jesienne nagrody.

 

Październik nie musi kojarzyć się wyłącznie z krótszymi, chłodniejszymi dniami. Ten wyjątkowy miesiąc mieni się milionem barw! Atrium Molo zaprasza wszystkich małych i dużych mieszkańców Szczecina do wspólnego świętowania jesieni podczas Festiwalu Dyni.

 

Wśród atrakcji dla najmłodszych gości centrum handlowego, zostały zaplanowane warsztaty plastyczne, podczas których dzieci będą miały okazję pomalować gipsowe dynie lub wyrzeźbić w nich „potworne” halloweenowe dekoracje. Uczestnicy wydarzenia będą mieli także szansę stworzyć niepowtarzalne kompozycje dyniowe i kwiatowe.

 

W Atrium Molo postanowiliśmy odczarować jesień za pomocą soczyście pomarańczowych dyni. Dlatego przygotowaliśmy szereg atrakcji dla młodszych i starszych gości. Mamy nadzieję, że podczas Festiwalu Dyni wszyscy będą się świetnie bawić razem z namimówi Agnieszka Wasyłenko, dyrektor Atrium Molo.

 

Szczecińskie centrum handlowe przygotowało także niespodziankę dla starszych gości. Za zrobienie zakupów na kwotę 200 zł na maksymalnie dwóch paragonach, będzie można odebrać ceramiczny lampion w kształcie dyni. W akcji biorą udział wszystkie sklepy w Atrium Molo z wyłączeniem sklepu Carrefour. Dodatkowo, klienci, którzy zapiszą się do newslettera, otrzymają jesienny wrzos w doniczce. Aby odebrać nagrody należy udać się do punktu obsługi akcji przy TK Maxx. Pula nagród jest ograniczona.

 

Festiwal Dyni odbędzie się 15 października br. w godz. 10.00-19.00 w Atrium Molo. Warsztaty dla dzieci będą odbywać się również przy TK Maxx. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

 

Więcej informacji na stronie: www.atrium-molo.pl oraz na profilu Facebook Atrium Molo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.