Komunikaty PR

Finał 10. edycji Top Model, czyli niezwykłe widowisko i wyjątkowe stylizacje!

2021-11-25  |  14:30
Biuro prasowe

W środę 24 listopada odbył się finał 10. edycji programu telewizyjnego Top Model. Podczas niezwykłego widowiska pełnego spektakularnych pokazów mody polskich projektantów wyłoniono zwyciężczynię – Dominikę Wysocką. Uwadze mediów nie umknęły również zaprezentowane tego wieczoru stylizacje i dodatki. Z całą pewnością to marka Kazar podbiła serca jury, które swoje propozycje modowe podkreśliło wyjątkowymi modelami z najnowszej kolekcji producenta.

Finał programu Top Model od lat budzi ogromne emocje i zainteresowanie, a 10. edycja telewizyjnego show zostanie zapamiętana na długo. Wszystko to za sprawą zapierających dech w piersiach pokazów mody reżyserowanych przez Kasię Sokołowską, świetnej oprawy muzycznej i bardzo wysokiego poziomu zaprezentowanego przez uczestników. Na uwagę zasługują również stylizacje modeli i modelek, a także członków jury, którzy tego wieczoru postawili na dodatki z najnowszej kolekcji Kazar. 

Dawid Woliński i Marcin Tyszka wybrali klasyczne, czarne półbuty z najnowszej kolekcji marki Kazar na sezon jesień-zima 2021/22. Słynny fotograf uzupełnił nimi niezobowiązującą stylizację w kolorach czerni i zieleni, natomiast Woliński zdecydował się na elegancki, czarny garnitur w stylu lat Złotej Ery Hollywood. Karolina Pisarek postawiła z kolei na buty z najnowszej kolekcji kazar x kasia stworzonej we współpracy z Kasią Sokołowską. Spektakularne kozaki w kolorze czekoladowym świetnie współgrały z jeansowym kompletem MMC. Ten prawdziwy must have na zimę jest dostępny na stronie producenta w wielu wariantach kolorystycznych. Gwiazdą wieczoru była także Kasia Sokołowska. Najsłynniejsza reżyserka pokazów mody w Polsce i niekwestionowany autorytet modowy wybrała dla siebie biały garnitur, który uzupełniła czarnymi klapkami na obcasie z fantazyjnym kwiatem. Jest to model z najnowszej, wieczorowej kolekcji kazar x kasia, który już wkrótce będzie dostępny w ofercie marki.

Buty Kazar uzupełniły również stylizacje modeli i modelek podczas pokazu mody marki MMC. Propozycje z kolekcji kazar x kasia doskonale podkreśliły wyjątkowość jubileuszowej kolekcji tego uznanego duetu projektantów. Kozaki z efektownym wiązaniem w kolorach czerni, czekolady i zgaszonego odcienia żółtego ukazały wielozadaniowość propozycji MMC, które łączą w sobie elegancję, nonszalancję i casual. 

Więcej informacji na temat kolekcji marki Kazar znajduje się na stronie www.kazar.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.