Finał 10. edycji Top Model, czyli niezwykłe widowisko i wyjątkowe stylizacje!
W środę 24 listopada odbył się finał 10. edycji programu telewizyjnego Top Model. Podczas niezwykłego widowiska pełnego spektakularnych pokazów mody polskich projektantów wyłoniono zwyciężczynię – Dominikę Wysocką. Uwadze mediów nie umknęły również zaprezentowane tego wieczoru stylizacje i dodatki. Z całą pewnością to marka Kazar podbiła serca jury, które swoje propozycje modowe podkreśliło wyjątkowymi modelami z najnowszej kolekcji producenta.
Finał programu Top Model od lat budzi ogromne emocje i zainteresowanie, a 10. edycja telewizyjnego show zostanie zapamiętana na długo. Wszystko to za sprawą zapierających dech w piersiach pokazów mody reżyserowanych przez Kasię Sokołowską, świetnej oprawy muzycznej i bardzo wysokiego poziomu zaprezentowanego przez uczestników. Na uwagę zasługują również stylizacje modeli i modelek, a także członków jury, którzy tego wieczoru postawili na dodatki z najnowszej kolekcji Kazar.
Dawid Woliński i Marcin Tyszka wybrali klasyczne, czarne półbuty z najnowszej kolekcji marki Kazar na sezon jesień-zima 2021/22. Słynny fotograf uzupełnił nimi niezobowiązującą stylizację w kolorach czerni i zieleni, natomiast Woliński zdecydował się na elegancki, czarny garnitur w stylu lat Złotej Ery Hollywood. Karolina Pisarek postawiła z kolei na buty z najnowszej kolekcji kazar x kasia stworzonej we współpracy z Kasią Sokołowską. Spektakularne kozaki w kolorze czekoladowym świetnie współgrały z jeansowym kompletem MMC. Ten prawdziwy must have na zimę jest dostępny na stronie producenta w wielu wariantach kolorystycznych. Gwiazdą wieczoru była także Kasia Sokołowska. Najsłynniejsza reżyserka pokazów mody w Polsce i niekwestionowany autorytet modowy wybrała dla siebie biały garnitur, który uzupełniła czarnymi klapkami na obcasie z fantazyjnym kwiatem. Jest to model z najnowszej, wieczorowej kolekcji kazar x kasia, który już wkrótce będzie dostępny w ofercie marki.
Buty Kazar uzupełniły również stylizacje modeli i modelek podczas pokazu mody marki MMC. Propozycje z kolekcji kazar x kasia doskonale podkreśliły wyjątkowość jubileuszowej kolekcji tego uznanego duetu projektantów. Kozaki z efektownym wiązaniem w kolorach czerni, czekolady i zgaszonego odcienia żółtego ukazały wielozadaniowość propozycji MMC, które łączą w sobie elegancję, nonszalancję i casual.
Więcej informacji na temat kolekcji marki Kazar znajduje się na stronie www.kazar.com.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.