Komunikaty PR

FLAIR - nowa, limitowana kolekcja od Waterdrop x Viktor & Rolf

2021-10-04  |  13:00
Biuro prasowe

Motyw kwiatów, bogactwo kolorów i artystyczny design – tak opisać można nową, limitowaną kolekcję stworzoną przez markę Waterdrop oraz dom mody Viktor & Rolf. Nowa kolekcja gadżetów i akcesoriów towarzyszy premierze smaku FLAIR, który łączy w sobie kwitnący bez, kwiat lipy i dojrzałą malinę. Limitowana kolekcja FLAIR dostępna jest w sklepie producenta od 28 września do wyczerpania zapasów.

Mimo, że kalendarzowe lato zakończyło się, z pomocą przychodzi marka Waterdrop i limitowana  kolekcja  FLAIR.  Nowy  smak  mikrodrinków, pełnych  naturalnych  wartości odżywczych – takich jak witaminy C, B1 i E. Smak FLAIR pobudza pysznym połączeniem smaku  kwitnącego  bzu, kwiatu  lipy  oraz dojrzałej  maliny.  Limitowanej  kolekcji  FLAIR towarzyszą wyjątkowe akcesoria zaprojektowane przez modowych guru – Viktora & Rolfa.
Viktor & Rolf to dom mody, który specjalizuje się w tworzeniu projektów inspirowanych sztuką. Został założony w 1993 roku przez holenderskich projektantów Viktora Horstinga i Rolfa Snoerena. Modowi guru, we współpracy z marką Waterdrop stworzyli nietuzinkową butelkę wykonaną ze  szkła  borokrzemowego, zwieńczoną  symbolem  kwitnącego  kwiatu  w czterech wyjątkowych kolorach.

W kolekcji przygotowanej wraz z Viktor & Rolf znaleźć można także designerski brelok, który chroni kostkę przed światłem i ciepłem, dzięki magnetycznemu zamknięciu. Każdy brelok posiada własny numer, co czyni go unikatowym dodatkiem. Dla wielbicieli i wielbicielek mody marka Waterdrop przygotowała niespodziankę – niezwykły szal od projektantów, który wykonany jest z ekologicznego i jednocześnie trwałego materiału –
lyocellu. Szal jest dostępny w zestawie z brelokiem. Nie jest dostępny samodzielnie. Limitowana  kolekcja  FLAIR  obejmuje  również  podkładki pod  napoje, wykonane  z powlekanego  korka.  Ochronią  one  każdą powierzchnię  przed  działaniem  ciepła  oraz zabrudzeniami, a jednocześnie dodadzą szyku pomieszczeniu. Limitowana kolekcja FLAIR dostępna będzie na stronie producenta od 28 września 2021 roku, do wyczerpania zapasów. Z FLAIR picie wody zawsze będzie stylowe.

O marce Waterdrop

Waterdrop jest producentem mikrodrinków - owocowych kostek rozpuszczalnych w wodzie, nadających jej smak i wartości odżywcze bez cukru, a także akcesoriów do picia wody: butelek szklanych i ze stali nierdzewnej, kubków termicznych, karafek i innych. Waterdrop obecny jest na rynkach międzynarodowych, między innymi w Austrii, Anglii, Niemczech, Francji i rynkach skandynawskich, a od 2020 roku także na rynku polskim. Podstawą działalności firmy jest wspieranie swoich odbiorców w codziennym wypijaniu odpowiedniej ilości płynów i dostarczenie im alternatywy dla słodzonych napojów, a także dbanie o środowisko naturalne poprzez ograniczenie produkcji plastiku zużywanego do pakowania i transportu napojów, produkcję trwałych i ekologicznych akcesoriów do picia wody oraz angażowanie się w inicjatywy prośrodowiskowe.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.