Komunikaty PR

FLAIR - nowa, limitowana kolekcja od Waterdrop x Viktor & Rolf

2021-10-04  |  13:00
Biuro prasowe

Motyw kwiatów, bogactwo kolorów i artystyczny design – tak opisać można nową, limitowaną kolekcję stworzoną przez markę Waterdrop oraz dom mody Viktor & Rolf. Nowa kolekcja gadżetów i akcesoriów towarzyszy premierze smaku FLAIR, który łączy w sobie kwitnący bez, kwiat lipy i dojrzałą malinę. Limitowana kolekcja FLAIR dostępna jest w sklepie producenta od 28 września do wyczerpania zapasów.

Mimo, że kalendarzowe lato zakończyło się, z pomocą przychodzi marka Waterdrop i limitowana  kolekcja  FLAIR.  Nowy  smak  mikrodrinków, pełnych  naturalnych  wartości odżywczych – takich jak witaminy C, B1 i E. Smak FLAIR pobudza pysznym połączeniem smaku  kwitnącego  bzu, kwiatu  lipy  oraz dojrzałej  maliny.  Limitowanej  kolekcji  FLAIR towarzyszą wyjątkowe akcesoria zaprojektowane przez modowych guru – Viktora & Rolfa.
Viktor & Rolf to dom mody, który specjalizuje się w tworzeniu projektów inspirowanych sztuką. Został założony w 1993 roku przez holenderskich projektantów Viktora Horstinga i Rolfa Snoerena. Modowi guru, we współpracy z marką Waterdrop stworzyli nietuzinkową butelkę wykonaną ze  szkła  borokrzemowego, zwieńczoną  symbolem  kwitnącego  kwiatu  w czterech wyjątkowych kolorach.

W kolekcji przygotowanej wraz z Viktor & Rolf znaleźć można także designerski brelok, który chroni kostkę przed światłem i ciepłem, dzięki magnetycznemu zamknięciu. Każdy brelok posiada własny numer, co czyni go unikatowym dodatkiem. Dla wielbicieli i wielbicielek mody marka Waterdrop przygotowała niespodziankę – niezwykły szal od projektantów, który wykonany jest z ekologicznego i jednocześnie trwałego materiału –
lyocellu. Szal jest dostępny w zestawie z brelokiem. Nie jest dostępny samodzielnie. Limitowana  kolekcja  FLAIR  obejmuje  również  podkładki pod  napoje, wykonane  z powlekanego  korka.  Ochronią  one  każdą powierzchnię  przed  działaniem  ciepła  oraz zabrudzeniami, a jednocześnie dodadzą szyku pomieszczeniu. Limitowana kolekcja FLAIR dostępna będzie na stronie producenta od 28 września 2021 roku, do wyczerpania zapasów. Z FLAIR picie wody zawsze będzie stylowe.

O marce Waterdrop

Waterdrop jest producentem mikrodrinków - owocowych kostek rozpuszczalnych w wodzie, nadających jej smak i wartości odżywcze bez cukru, a także akcesoriów do picia wody: butelek szklanych i ze stali nierdzewnej, kubków termicznych, karafek i innych. Waterdrop obecny jest na rynkach międzynarodowych, między innymi w Austrii, Anglii, Niemczech, Francji i rynkach skandynawskich, a od 2020 roku także na rynku polskim. Podstawą działalności firmy jest wspieranie swoich odbiorców w codziennym wypijaniu odpowiedniej ilości płynów i dostarczenie im alternatywy dla słodzonych napojów, a także dbanie o środowisko naturalne poprzez ograniczenie produkcji plastiku zużywanego do pakowania i transportu napojów, produkcję trwałych i ekologicznych akcesoriów do picia wody oraz angażowanie się w inicjatywy prośrodowiskowe.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.