Komunikaty PR

FLAIR - nowa, limitowana kolekcja od Waterdrop x Viktor & Rolf

2021-10-04  |  13:00
Biuro prasowe

Motyw kwiatów, bogactwo kolorów i artystyczny design – tak opisać można nową, limitowaną kolekcję stworzoną przez markę Waterdrop oraz dom mody Viktor & Rolf. Nowa kolekcja gadżetów i akcesoriów towarzyszy premierze smaku FLAIR, który łączy w sobie kwitnący bez, kwiat lipy i dojrzałą malinę. Limitowana kolekcja FLAIR dostępna jest w sklepie producenta od 28 września do wyczerpania zapasów.

Mimo, że kalendarzowe lato zakończyło się, z pomocą przychodzi marka Waterdrop i limitowana  kolekcja  FLAIR.  Nowy  smak  mikrodrinków, pełnych  naturalnych  wartości odżywczych – takich jak witaminy C, B1 i E. Smak FLAIR pobudza pysznym połączeniem smaku  kwitnącego  bzu, kwiatu  lipy  oraz dojrzałej  maliny.  Limitowanej  kolekcji  FLAIR towarzyszą wyjątkowe akcesoria zaprojektowane przez modowych guru – Viktora & Rolfa.
Viktor & Rolf to dom mody, który specjalizuje się w tworzeniu projektów inspirowanych sztuką. Został założony w 1993 roku przez holenderskich projektantów Viktora Horstinga i Rolfa Snoerena. Modowi guru, we współpracy z marką Waterdrop stworzyli nietuzinkową butelkę wykonaną ze  szkła  borokrzemowego, zwieńczoną  symbolem  kwitnącego  kwiatu  w czterech wyjątkowych kolorach.

W kolekcji przygotowanej wraz z Viktor & Rolf znaleźć można także designerski brelok, który chroni kostkę przed światłem i ciepłem, dzięki magnetycznemu zamknięciu. Każdy brelok posiada własny numer, co czyni go unikatowym dodatkiem. Dla wielbicieli i wielbicielek mody marka Waterdrop przygotowała niespodziankę – niezwykły szal od projektantów, który wykonany jest z ekologicznego i jednocześnie trwałego materiału –
lyocellu. Szal jest dostępny w zestawie z brelokiem. Nie jest dostępny samodzielnie. Limitowana  kolekcja  FLAIR  obejmuje  również  podkładki pod  napoje, wykonane  z powlekanego  korka.  Ochronią  one  każdą powierzchnię  przed  działaniem  ciepła  oraz zabrudzeniami, a jednocześnie dodadzą szyku pomieszczeniu. Limitowana kolekcja FLAIR dostępna będzie na stronie producenta od 28 września 2021 roku, do wyczerpania zapasów. Z FLAIR picie wody zawsze będzie stylowe.

O marce Waterdrop

Waterdrop jest producentem mikrodrinków - owocowych kostek rozpuszczalnych w wodzie, nadających jej smak i wartości odżywcze bez cukru, a także akcesoriów do picia wody: butelek szklanych i ze stali nierdzewnej, kubków termicznych, karafek i innych. Waterdrop obecny jest na rynkach międzynarodowych, między innymi w Austrii, Anglii, Niemczech, Francji i rynkach skandynawskich, a od 2020 roku także na rynku polskim. Podstawą działalności firmy jest wspieranie swoich odbiorców w codziennym wypijaniu odpowiedniej ilości płynów i dostarczenie im alternatywy dla słodzonych napojów, a także dbanie o środowisko naturalne poprzez ograniczenie produkcji plastiku zużywanego do pakowania i transportu napojów, produkcję trwałych i ekologicznych akcesoriów do picia wody oraz angażowanie się w inicjatywy prośrodowiskowe.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.