FLAIR - nowa, limitowana kolekcja od Waterdrop x Viktor & Rolf
Motyw kwiatów, bogactwo kolorów i artystyczny design – tak opisać można nową, limitowaną kolekcję stworzoną przez markę Waterdrop oraz dom mody Viktor & Rolf. Nowa kolekcja gadżetów i akcesoriów towarzyszy premierze smaku FLAIR, który łączy w sobie kwitnący bez, kwiat lipy i dojrzałą malinę. Limitowana kolekcja FLAIR dostępna jest w sklepie producenta od 28 września do wyczerpania zapasów.
Mimo, że kalendarzowe lato zakończyło się, z pomocą przychodzi marka Waterdrop i limitowana kolekcja FLAIR. Nowy smak mikrodrinków, pełnych naturalnych wartości odżywczych – takich jak witaminy C, B1 i E. Smak FLAIR pobudza pysznym połączeniem smaku kwitnącego bzu, kwiatu lipy oraz dojrzałej maliny. Limitowanej kolekcji FLAIR towarzyszą wyjątkowe akcesoria zaprojektowane przez modowych guru – Viktora & Rolfa.
Viktor & Rolf to dom mody, który specjalizuje się w tworzeniu projektów inspirowanych sztuką. Został założony w 1993 roku przez holenderskich projektantów Viktora Horstinga i Rolfa Snoerena. Modowi guru, we współpracy z marką Waterdrop stworzyli nietuzinkową butelkę wykonaną ze szkła borokrzemowego, zwieńczoną symbolem kwitnącego kwiatu w czterech wyjątkowych kolorach.
W kolekcji przygotowanej wraz z Viktor & Rolf znaleźć można także designerski brelok, który chroni kostkę przed światłem i ciepłem, dzięki magnetycznemu zamknięciu. Każdy brelok posiada własny numer, co czyni go unikatowym dodatkiem. Dla wielbicieli i wielbicielek mody marka Waterdrop przygotowała niespodziankę – niezwykły szal od projektantów, który wykonany jest z ekologicznego i jednocześnie trwałego materiału –
lyocellu. Szal jest dostępny w zestawie z brelokiem. Nie jest dostępny samodzielnie. Limitowana kolekcja FLAIR obejmuje również podkładki pod napoje, wykonane z powlekanego korka. Ochronią one każdą powierzchnię przed działaniem ciepła oraz zabrudzeniami, a jednocześnie dodadzą szyku pomieszczeniu. Limitowana kolekcja FLAIR dostępna będzie na stronie producenta od 28 września 2021 roku, do wyczerpania zapasów. Z FLAIR picie wody zawsze będzie stylowe.
O marce Waterdrop
Waterdrop jest producentem mikrodrinków - owocowych kostek rozpuszczalnych w wodzie, nadających jej smak i wartości odżywcze bez cukru, a także akcesoriów do picia wody: butelek szklanych i ze stali nierdzewnej, kubków termicznych, karafek i innych. Waterdrop obecny jest na rynkach międzynarodowych, między innymi w Austrii, Anglii, Niemczech, Francji i rynkach skandynawskich, a od 2020 roku także na rynku polskim. Podstawą działalności firmy jest wspieranie swoich odbiorców w codziennym wypijaniu odpowiedniej ilości płynów i dostarczenie im alternatywy dla słodzonych napojów, a także dbanie o środowisko naturalne poprzez ograniczenie produkcji plastiku zużywanego do pakowania i transportu napojów, produkcję trwałych i ekologicznych akcesoriów do picia wody oraz angażowanie się w inicjatywy prośrodowiskowe.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.