FLAIR - nowa, limitowana kolekcja od Waterdrop x Viktor & Rolf
Motyw kwiatów, bogactwo kolorów i artystyczny design – tak opisać można nową, limitowaną kolekcję stworzoną przez markę Waterdrop oraz dom mody Viktor & Rolf. Nowa kolekcja gadżetów i akcesoriów towarzyszy premierze smaku FLAIR, który łączy w sobie kwitnący bez, kwiat lipy i dojrzałą malinę. Limitowana kolekcja FLAIR dostępna jest w sklepie producenta od 28 września do wyczerpania zapasów.
Mimo, że kalendarzowe lato zakończyło się, z pomocą przychodzi marka Waterdrop i limitowana kolekcja FLAIR. Nowy smak mikrodrinków, pełnych naturalnych wartości odżywczych – takich jak witaminy C, B1 i E. Smak FLAIR pobudza pysznym połączeniem smaku kwitnącego bzu, kwiatu lipy oraz dojrzałej maliny. Limitowanej kolekcji FLAIR towarzyszą wyjątkowe akcesoria zaprojektowane przez modowych guru – Viktora & Rolfa.
Viktor & Rolf to dom mody, który specjalizuje się w tworzeniu projektów inspirowanych sztuką. Został założony w 1993 roku przez holenderskich projektantów Viktora Horstinga i Rolfa Snoerena. Modowi guru, we współpracy z marką Waterdrop stworzyli nietuzinkową butelkę wykonaną ze szkła borokrzemowego, zwieńczoną symbolem kwitnącego kwiatu w czterech wyjątkowych kolorach.
W kolekcji przygotowanej wraz z Viktor & Rolf znaleźć można także designerski brelok, który chroni kostkę przed światłem i ciepłem, dzięki magnetycznemu zamknięciu. Każdy brelok posiada własny numer, co czyni go unikatowym dodatkiem. Dla wielbicieli i wielbicielek mody marka Waterdrop przygotowała niespodziankę – niezwykły szal od projektantów, który wykonany jest z ekologicznego i jednocześnie trwałego materiału –
lyocellu. Szal jest dostępny w zestawie z brelokiem. Nie jest dostępny samodzielnie. Limitowana kolekcja FLAIR obejmuje również podkładki pod napoje, wykonane z powlekanego korka. Ochronią one każdą powierzchnię przed działaniem ciepła oraz zabrudzeniami, a jednocześnie dodadzą szyku pomieszczeniu. Limitowana kolekcja FLAIR dostępna będzie na stronie producenta od 28 września 2021 roku, do wyczerpania zapasów. Z FLAIR picie wody zawsze będzie stylowe.
O marce Waterdrop
Waterdrop jest producentem mikrodrinków - owocowych kostek rozpuszczalnych w wodzie, nadających jej smak i wartości odżywcze bez cukru, a także akcesoriów do picia wody: butelek szklanych i ze stali nierdzewnej, kubków termicznych, karafek i innych. Waterdrop obecny jest na rynkach międzynarodowych, między innymi w Austrii, Anglii, Niemczech, Francji i rynkach skandynawskich, a od 2020 roku także na rynku polskim. Podstawą działalności firmy jest wspieranie swoich odbiorców w codziennym wypijaniu odpowiedniej ilości płynów i dostarczenie im alternatywy dla słodzonych napojów, a także dbanie o środowisko naturalne poprzez ograniczenie produkcji plastiku zużywanego do pakowania i transportu napojów, produkcję trwałych i ekologicznych akcesoriów do picia wody oraz angażowanie się w inicjatywy prośrodowiskowe.
![Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1229908963,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City
![Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu](/files/_uploaded/glownekonf_368224950,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
![Znamy najnowszy portret klientek Pepco](/files/_uploaded/glownekonf_1470353958,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Znamy najnowszy portret klientek Pepco
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Konsument
![](/files/1922771799/murawski-gniazdownicy-foto-1,w_274,_small.jpg)
Co trzecia osoba w wieku 25–34 lata nadal mieszka z rodzicami. Większość gniazdowników pracuje
1,7 mln, czyli 33 proc., młodych Polaków to tzw. gniazdownicy. – To osoby w wieku od 25 do 34 lat, które nadal mieszkają z rodzicami, nie posiadają własnych dzieci, współmałżonka, nie są również po rozwodzie lub nie są wdowcami – tłumaczy Paweł Murawski, konsultant z Głównego Urzędu Statystycznego. Zjawisko to jest silniejsze wśród mężczyzn i na obszarach mniej zaludnionych. W dużych miastach i aglomeracjach odsetek gniazdowników jest znacznie niższy.
Media
Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi
![](/files/1922771799/el-gendy-wstawanie-foto,w_133,_small.jpg)
Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
![](/files/1922771799/zdrowie-ukraincy-foto_1,w_133,r_png,_small.png)
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.