Flanelki i kratka, czyli koszulowe evergreeny od Royal Robbins
Wybierając ubrania na outdoorowe eskapady, marzymy o tym, aby były one nie tylko komfortowe, ale także ponadczasowe i stylowe. Zwłaszcza, jeśli mamy je nosić również podczas wieczornych wyjść ze znajomymi lub zawodowych aktywności. Dodatkowo, miłośnicy komfortu i dobrego stylu docenią niezawodne rozwiązania zastosowane przez markę Royal Robbins, zarówno jeśli chodzi o funkcjonalność, jak i troskę o środowisko.
Podczas nadchodzącego jesiennego sezonu, amatorkom dobrego stylu do gustu przypadną koszule w kratę Royal Robbins, wyróżniające się nie tylko funkcjonalnością, ale także kolorystyką inspirowaną barwami Kalifornii i Yosemite, gdzie wspinał się założyciel marki. Dzięki nim będziesz wyglądać i czuć się świetnie w każdych warunkach. W kolekcji jesień-zima 2022 Royal Robbins znajdziesz kilka modeli flanelowych koszul. Każda z koszul cechuje się nie tylko ponadczasowym stylem, ale również funkcjonalnością charakterystyczną dla wysokiej jakości odzieży outdoorowej.
Lieback organic cotton flannel – w 100% z organicznej bawełny, to przysłowiowa koszula bliższa ciału, którą łapiesz na górskie wycieczki, zakładasz na zwykłe wieczorne wyjścia ze znajomymi lub narzucasz na siebie z samego rana, ponieważ jest taka ciepła i przytulna. Klasyczna krata wykonana jest z trwałej, odpornej na ścieranie, wolnej od pestycydów miękkiej bawełny organicznej, a jej konstrukcja podnosi jakość i trwałość, więc będziesz kochać ten model przez lata. Do tego zaszewki z tyłu i na klatce piersiowej dodają szyku klasycznemu krojowi, a dwie wpuszczane kieszenie na piersi, są niezwykle praktyczne, jedna posiada nawet dedykowane miejsce na okulary. W takich detalach lubuje się marka Royal Robbins.
Thermotech flannel – ciepła, miękka, odprowadzająca wilgoć – wykonana w 95% z przędzy poliestrowej ThermoTech®. Standardowy krój z 5% Lycrą ® Spandex nadaje jej więcej kształtu niż prezentują to typowe oldschoolowe flanele, jednocześnie pozostaje wystarczająco przylegająca, aby zapewnić wygodne nakładanie kolejnych warstw odzieży. I to co Royal Robbins lubi najbardziej: praktyczne smaczki typu ukryta kieszeń na bocznych szwach, czy dwie wpuszczane kieszenie na piersi.
Dream trekker flannel – przytulna, miękka flanela i do tego przyjazna dla planety. Znajdziemy tu mieszankę lekkich materiałów: komfortowej bawełny organicznej z pozyskiwanymi w zrównoważony sposób włóknami modalnymi TENCEL™ w tkaninie, która jest niezwykle wygodna, świetnie się układa i reguluje temperaturę. Koszula zapewni idealne dopasowanie ze szwami nadającymi kształt i strukturę, dzięki czemu jest perfekcyjna do noszenia w pojedynkę lub narzucona jako lekka warstwa. Marszczenie na plecach dodaje stylu i poprawia układanie, a dyskretna boczna kieszeń na suwak do przechowywania gotówki, kluczy czy balsamu do ust okaże się na pewno nieocenionym dodatkiem.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.