Komunikaty PR

Foto Walentynki z wróżbą w Atrium Kasztanowa

2024-02-09  |  11:03
Biuro prasowe

Celebrujcie święto zakochanych w obiektywie! Odwiedźcie Atrium Kasztanowa 14 lutego i zróbcie sobie walentynkowe fotki ze swoją drugą połówką! Przez cały dzień będziecie mogli wyrazić uczucia wprost z  głębi serca pozując wspólnie do zdjęć na romantycznej ściance. Każda fotografująca się osoba otrzyma ciasteczko z wróżbą!

 

Walentynki to święto miłości lub kolejna okazja do tego, by po prostu spędzić miło czas. W tym dniu zwykle obdarowujemy się kwiatami, słodyczami lub spędzamy wspólnie chwile poza domem. Niezależnie od podejścia zachęcamy was w tym dniu do odwiedzenia Atrium Kasztanowa, gdzie czekają na was Walentynki w obiektywie!

 

Zróbcie wspólne selfie na wyjątkowej walentynkowej ściance w naszym centrum i odbierzcie ciastko z  wróżbą! Z okazji Walentynek w środę do waszej dyspozycji będzie ścianka foto, na której będziecie mogli zapozować do zdjęć wykonywanych instaxem (aparatem drukującym natychmiastowo). Każdy uczestnik zabawy otrzyma ciasteczko z miłosną wróżbą. Z walentynkowej ścianki skorzystać będzie można w godzinach od 12.00 do 19.00. Traficie do niej bez trudu, gdyż ulokowana będzie w pobliżu sklepu 50 Style.

 

Walentynki obchodzi się w różnych częściach świata na różne sposoby. Niezależnie od tradycji i kultury, ważne są szczere intencje i dobra atmosfera. Wszystkich, którzy wciąż szukają pomysłu na ciekawe spędzenie tego dnia, zachęcamy do świętowania go w Atrium Kasztanowa – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

Foto Walentynki odbędą się w Atrium Kasztanowa 14 lutego br. (w środę) w godzinach 12.00 – 19.00.

 

Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.