Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości
Polscy konsumenci coraz częściej wybierają produkty, kierując się nie tylko ich jakością i ceną, ale także wartościami, które reprezentują firmy. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Sustainable Brands Poland i firmę Ipsos, aż 97% Polaków chce wspierać marki aktywnie działające na rzecz zrównoważonego rozwoju, a co piąty z uczestników badania zrezygnował z zakupu produktów marki za nieetyczne lub antyspołeczne działanie. Foxy doskonale rozumie te oczekiwania, dlatego w centrum swojej działalności stawia na produkcję z wykorzystaniem energii pozyskiwanej jedynie z odnawialnych źródeł.
Czysta energia jako filar produkcji
Foxy niezmiennie realizuje swoją misję, tworząc produkty, które wpisują się w globalne trendy zrównoważonego rozwoju. Korzystanie odnawialnych zasobów to krok ku przyszłości, w której etyczna produkcja staje się normą, a nie wyjątkiem.
Od początku procesu produkcyjnego aż po finalne przetworzenie, wszystkie produkty Foxy są wytwarzane w 100% przy użyciu źródeł odnawialnych. To jedno z kluczowych zobowiązań marki, które bezpośrednio przyczynia się do redukcji śladu węglowego i stanowi istotny element odpowiedzialności za przyszłość planety.
„Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii to nie tylko zobowiązanie wobec środowiska, ale także nasza odpowiedź na rosnące oczekiwania świadomych konsumentów. Pdjęliśmy decyzję o zakupie energii ze źródeł odnawialnych w ilościach, które pokrywają 100% produkcji naszego asortymentu” – deklaruje Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu Foxy.
Komunikacja oparta na transparentności
Foxy budując markę skupia się nie tylko na zrównoważonej produkcji, ale również na otwartej i klarownej komunikacji z konsumentami. Na opakowaniach produktów umieszczone są szczegółowe informacje, takie jak certyfikaty pochodzenia surowców, specyfikacje techniczne oraz wskazówki dotyczące utylizacji. Dzięki temu konsumenci mogą podejmować świadome decyzje zakupowe, wybierając produkty, które są zarówno wysokiej jakości, jak i zgodne z wartościami zrównoważonego rozwoju.
Marka Foxy tworzy etyczny i stale ewoluujący łańcuch dostaw i wartości. Produkty Foxy nie są testowane na zwierzętach, a surowce wykorzystywane do ich produkcji pochodzą jedynie z odpowiedzialnie zarządzanych lasów, co potwierdzają międzynarodowe certyfikaty. Opakowania całego asortymentu w portfolio Foxy są w 50% wykonane z plastiku z recyklingu oraz w pełni nadają się do ponownego przetworzenia.
Foxy – lepszy wybór dla Ciebie i planety
Wszystkie te inicjatywy, od wykorzystywania odnawialnych źródeł energii po transparentną komunikację i odpowiedzialność za produkt na każdym etapie jego cyklu życia, sprawiają, że Foxy jest lepszym wyborem. Marka nieustannie stawia na rozwiązania, które nie tylko dostarczają produktów najwyższej klasy, ale także odpowiadają na potrzeby tych konsumentów, dla których liczy się odpowiedzialność społeczna i troska o środowisko.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii


Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.
Konsument
Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.
Prawo
Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.