Komunikaty PR

Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch

2024-10-17  |  14:05
Biuro prasowe

Już od 17 października we wszystkich sklepach sieci Biedronka dostępne będą wyjątkowe francuskie specjały. Ponad 15 marek pojawi się na sklepowych półkach, zachęcając klientów do odkrycia nowych smaków i artykułów spożywczych prosto z kraju znad Sekwany. Klienci sieci będą mogli skorzystać z atrakcyjnych ofert, a następnie wykorzystać produkty do przygotowania francuskich specjałów w swoich domach, dzięki kulinarnej serii filmów przygotowanej we współpracy z Chefem Kreatywnym Belvedere Catering i ambasadorem marki French Touch La Belle Vie! – Davidem Gaboriaud. 


Biedronka po raz kolejny została partnerem akcji handlowej French Touch La Belle Vie!, która ma na celu zachęcenie polskich konsumentów do odkrycia niezwykłej różnorodności francuskich produktów. Dzięki temu w dniach 17-23 października w specjalnej ofercie sieci sklepów pojawią się artykuły ponad 15 marek, które swoją jakością oraz smakiem pozwolą klientom przenieść się w kulinarną podróż do Francji.


Partnerami akcji handlowej są m.in. Bonduelle, czyli jedna z najpopularniejszych firm zajmujących się zrównoważoną produkcją i przetwórstwem warzyw, oraz Président, będący jednym z francuskich liderów w zakresie wytwarzania szeroko znanych i lubianych serów. W ofercie pojawią się również pozycje firm Bonne Maman, Café Sati, Le Petit Olivier oraz Henkel Freixenet Polska. 


– Francuzi słyną z celebrowania posiłków – spożywamy je w gronie najbliższych, ciesząc się wspólnymi chwilami, które stają się ważną częścią naszej codzienności. Ta tradycja, oparta na bliskości, otwartości i budowaniu relacji, jest czymś, co chcemy dzielić również z innymi kulturami. Dzięki współpracy z Biedronką, francuskie produkty są teraz na wyciągnięcie ręki, pozwalając polskim konsumentom poczuć klimat francuskiej kuchni i delektować się smakiem, jakby siedzieli w jednej z urokliwych francuskich restauracji, nie wychodząc z domu. To doskonała okazja, by odkryć ducha French Touch La Belle Vie! i poczuć więź, która łączy Polskę i Francję - mówi Eric Salvat, Prezes Zarządu projektu French Touch La Belle Vie!


Wyjątkowa edycja akcji na jubileusz French Touch La Belle Vie!


Tegoroczna edycja akcji pozwoli również klientom doświadczyć francuskiej kuchni we własnych domach. To wszystko dzięki serii siedmiu filmów “Bon Apetit!", w których wybitny Chef Kreatywny Belvedere Catering, a zarazem Ambasador French Touch La Belle Vie! – David Gaboriuad, przedstawi przepisy oraz sposób przygotowania najlepszych francuskich potraw. Dania te będzie można przygotować na bazie produktów ze specjalnej oferty dostępnej w Biedronce. 

Filmy z tej kulinarnej serii będą publikowane codziennie w dniach 17-23 października w serwisie YouTube na kanałach Biedronki oraz French Touch La Belle Vie! Przepisy będą również dostępne w aplikacji mobilnej Biedronki, co pozwoli klientom na swobodny i szybki powrót do nich w trakcie zakupów.

Całej akcji będzie również towarzyszyć kampania reklamowa, którą będzie można zobaczyć na cyfrowych ekranach DOOH realizowana przez Screen Network, Stroer, kinach Helios, a także Relay i Inmedio – należące do grupy Lagardère Travel Retail. Wszystkie szczegóły akcji handlowej pojawią się ponadto w mediach społecznościowy sieci Biedronka oraz projektu French Touch La Belle Vie!


French Touch La Belle Vie! to wyjątkowy, wielowymiarowy projekt mający na celu przybliżenie Polakom smaków zapachów, kolorów i dźwięków Francji. To polsko-francuskie święto celebrujące francuską kulturę, kulinaria oraz modę i styl, zgodnie ze słynną sztuką życia, czyli l’art de vivre. W tym roku obchodzona jest jubileuszowa, 10. edycja projektu. Więcej informacji na temat French Touch La Belle Vie! można znaleźć na stronie frenchtouchlabellevie.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.