Komunikaty PR

Galardia na Black Week rozdaje karty podarunkowe

2023-11-13  |  11:00
Biuro prasowe

Od 20 do 25 listopada w CH Galardia odbędzie się akcja Wir Okazji na Black Week. Robiąc w tych dniach zakupy w centrum można będzie otrzymać od galerii prezent, w postaci karty podarunkowej o wartości 30 zł, idealnej do wykorzystania w przedświątecznym czasie. Akcja przeznaczona jest dla uczestników programu Non Stop Bonus.

Sezon na prezenty można uznać za otwarty, a na pewno dla klientów CH Galardia. Centrum handlowe organizuje akcję Wir Okazji na Black Week, w ramach której osoby robiące tu zakupy będą miały szanse otrzymać upominki.

Akcja startuje w poniedziałek 20 listopada i potrwa niemal przez cały tydzień, aż do soboty 25 listopada. Klienci zarejestrowani w programie lojalnościowym Non Stop Bonus, którzy w dniach objętych promocją zarejestrują na swoim koncie zakupy na kwotę minimum 150 zł, na maksymalnie trzech paragonach, będą mogli otrzymać w prezencie kartę podarunkową na kwotę 30 zł.

„Listopad to taki czas, kiedy wszyscy już zaczynają intensywnie myśleć o przygotowaniach do Świąt. Dlatego właśnie klientom robiącym u nas zakupy, wręczamy w prezencie dodatkowe środki na kartach podarunkowych, które mogą wykorzystać na dowolne produkty w naszym centrum, dla siebie lub kogoś bliskiego” – mówi Joanna Zdyb, Shopping Center Manager, Centrum Galardia w Starachowicach.

Aby otrzymać kartę należy w ostatnim dniu akcji, tj. 25 listopada, zgłosić się na stoisko promocyjne
w CH Galardia, zarejestrować paragon i okazać przynależność do programu lojalnościowego.

Black Week to nie jedyna okazja do zdobycia prezentów w Galardii. Od 1 listopada trwa tu także akcja Black November, w której uczestnicy programu Non Stop Bonus mają szansę na wygranie cennej nagrody, jaką jest karta przedpłacona o wartości 1000 zł, przygotowana z myślą o przedświątecznych wydatkach. Akcja polega na rejestracji paragonów za zrobione w centrum zakupy, które następnie przeliczane są na punkty gromadzone w programie lojalnościowym. Osoba, która na dzień zakończenia Black November, tzn. 30 listopada, będzie miała uzbieraną największą liczbę punktów, wygra nagrodę.

Pełne regulaminy akcji Black Week oraz Black November dostępne są na stronie https://www.centrumgalardia.com.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Nowości od HARIBO! Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

Nowości od HARIBO!

Na miłośników żelków czeka nie lada niespodzianka. Na półki sklepowe trafiają nowe produkty HARIBO, którym ciężko się oprzeć! Wśród nowości znajdziemy
Zakupy Oferty na wiosnę od Lider Starachowice
2024-04-25 | 08:00

Oferty na wiosnę od Lider Starachowice

Biwak pod gwiazdami i darmowa dostawa Lider Starachowice, dystrybutor marek Montis, Brock, Libox czy Russell Hobbs, przygotował tej wiosny kilka propozycji dla klientów, którzy
Zakupy Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 12:15

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Konsument

Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware

Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.