Komunikaty PR

Galardia na Black Week rozdaje karty podarunkowe

2023-11-13  |  11:00
Biuro prasowe

Od 20 do 25 listopada w CH Galardia odbędzie się akcja Wir Okazji na Black Week. Robiąc w tych dniach zakupy w centrum można będzie otrzymać od galerii prezent, w postaci karty podarunkowej o wartości 30 zł, idealnej do wykorzystania w przedświątecznym czasie. Akcja przeznaczona jest dla uczestników programu Non Stop Bonus.

Sezon na prezenty można uznać za otwarty, a na pewno dla klientów CH Galardia. Centrum handlowe organizuje akcję Wir Okazji na Black Week, w ramach której osoby robiące tu zakupy będą miały szanse otrzymać upominki.

Akcja startuje w poniedziałek 20 listopada i potrwa niemal przez cały tydzień, aż do soboty 25 listopada. Klienci zarejestrowani w programie lojalnościowym Non Stop Bonus, którzy w dniach objętych promocją zarejestrują na swoim koncie zakupy na kwotę minimum 150 zł, na maksymalnie trzech paragonach, będą mogli otrzymać w prezencie kartę podarunkową na kwotę 30 zł.

„Listopad to taki czas, kiedy wszyscy już zaczynają intensywnie myśleć o przygotowaniach do Świąt. Dlatego właśnie klientom robiącym u nas zakupy, wręczamy w prezencie dodatkowe środki na kartach podarunkowych, które mogą wykorzystać na dowolne produkty w naszym centrum, dla siebie lub kogoś bliskiego” – mówi Joanna Zdyb, Shopping Center Manager, Centrum Galardia w Starachowicach.

Aby otrzymać kartę należy w ostatnim dniu akcji, tj. 25 listopada, zgłosić się na stoisko promocyjne
w CH Galardia, zarejestrować paragon i okazać przynależność do programu lojalnościowego.

Black Week to nie jedyna okazja do zdobycia prezentów w Galardii. Od 1 listopada trwa tu także akcja Black November, w której uczestnicy programu Non Stop Bonus mają szansę na wygranie cennej nagrody, jaką jest karta przedpłacona o wartości 1000 zł, przygotowana z myślą o przedświątecznych wydatkach. Akcja polega na rejestracji paragonów za zrobione w centrum zakupy, które następnie przeliczane są na punkty gromadzone w programie lojalnościowym. Osoba, która na dzień zakończenia Black November, tzn. 30 listopada, będzie miała uzbieraną największą liczbę punktów, wygra nagrodę.

Pełne regulaminy akcji Black Week oraz Black November dostępne są na stronie https://www.centrumgalardia.com.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.