Galardia na Black Week rozdaje karty podarunkowe
Od 20 do 25 listopada w CH Galardia odbędzie się akcja Wir Okazji na Black Week. Robiąc w tych dniach zakupy w centrum można będzie otrzymać od galerii prezent, w postaci karty podarunkowej o wartości 30 zł, idealnej do wykorzystania w przedświątecznym czasie. Akcja przeznaczona jest dla uczestników programu Non Stop Bonus.
Sezon na prezenty można uznać za otwarty, a na pewno dla klientów CH Galardia. Centrum handlowe organizuje akcję Wir Okazji na Black Week, w ramach której osoby robiące tu zakupy będą miały szanse otrzymać upominki.
Akcja startuje w poniedziałek 20 listopada i potrwa niemal przez cały tydzień, aż do soboty 25 listopada. Klienci zarejestrowani w programie lojalnościowym Non Stop Bonus, którzy w dniach objętych promocją zarejestrują na swoim koncie zakupy na kwotę minimum 150 zł, na maksymalnie trzech paragonach, będą mogli otrzymać w prezencie kartę podarunkową na kwotę 30 zł.
„Listopad to taki czas, kiedy wszyscy już zaczynają intensywnie myśleć o przygotowaniach do Świąt. Dlatego właśnie klientom robiącym u nas zakupy, wręczamy w prezencie dodatkowe środki na kartach podarunkowych, które mogą wykorzystać na dowolne produkty w naszym centrum, dla siebie lub kogoś bliskiego” – mówi Joanna Zdyb, Shopping Center Manager, Centrum Galardia w Starachowicach.
Aby otrzymać kartę należy w ostatnim dniu akcji, tj. 25 listopada, zgłosić się na stoisko promocyjne
w CH Galardia, zarejestrować paragon i okazać przynależność do programu lojalnościowego.
Black Week to nie jedyna okazja do zdobycia prezentów w Galardii. Od 1 listopada trwa tu także akcja Black November, w której uczestnicy programu Non Stop Bonus mają szansę na wygranie cennej nagrody, jaką jest karta przedpłacona o wartości 1000 zł, przygotowana z myślą o przedświątecznych wydatkach. Akcja polega na rejestracji paragonów za zrobione w centrum zakupy, które następnie przeliczane są na punkty gromadzone w programie lojalnościowym. Osoba, która na dzień zakończenia Black November, tzn. 30 listopada, będzie miała uzbieraną największą liczbę punktów, wygra nagrodę.
Pełne regulaminy akcji Black Week oraz Black November dostępne są na stronie https://www.centrumgalardia.com.pl/

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.