Galeria Dominikańska z pierwszym salonem Rituals Cosmetics we Wrocławiu
Żyjąc w biegu, nie zapominaj o tym, by być dobrym dla siebie! Wprowadź równowagę w swoim życiu i zadbaj o ciało, umysł i duszę. Pomoże ci w tym marka Rituals Cosmetics, dzięki której odkryjesz moc codziennych rytuałów i odzyskasz dobre samopoczucie. Rytuały pomagają zwolnić, zmienić codzienne czynności w wyjątkowe momenty i znaleźć szczęście w drobnych rzeczach. To idea, którą wiernie realizuje marka Rituals Cosmetics, otwierająca swój pierwszy sklep w Galerii Dominikańskiej jak i we Wrocławiu. Już od 9 listopada klienci Galerii będą mogli skorzystać z szerokiej oferty luksusowych kosmetyków do ciała i domu inspirowanych starożytną tradycją Wschodu. Poznaj markę Rituals Cosmetics i odkryj moc codziennych rytuałów na własnej skórze!
Równowaga między ciałem, umysłem i duszą to klucz do osiągnięcia ogólnego dobrego samopoczucia, o czym przekonuje Rituals Cosmetics i tym samym zachęca do prostych nawyków i praktyk wzmacniających je. Twórcy marki zainspirowani mądrością i starożytnymi tradycjami kultur Azji opracowali bogatą kolekcję luksusowych i przystępnych cenowo wyrobów do pielęgnacji ciała i domu, które pomagają odzyskać równowagę i stworzyć własne odprężające rytuały.
Teraz także klienci Galerii Dominikańskiej będą mogli przekonać się o relaksacyjnym działaniu produktów Rituals Cosmetics. W ofercie sklepu znajdą się produkty do pielęgnacji ciała i twarzy, kąpieli, makijażu, perfumy, dyfuzory i świece zapachowe oraz luksusowe zestawy podarunkowe. To, co je wyróżnia, to najwyższej jakości skład i unikalne kompozycje zapachowe, autorstwa mistrzów sztuki perfumiarstwa znanych na całym świecie. Każdy produkt jest inspirowany starożytną tradycją i pomaga odnaleźć szczęście w najmniejszych rzeczach. Wśród nich znajdują między innymi: kolekcja Sakura, podkreślająca, że warto celebrować każdy dzień, Ayurveda, nawiązująca do równowagi między ciałem a duszą, Karma zachęcająca do dzielenia się szczęściem czy też Hammam zainspirowana tureckimi zabiegami oczyszczającymi.
Z okazji otwarcia sklepu w Galerii Dominikańskiej, marka przygotowała prezenty dla pierwszych klientów, a także promocje na wybrane produkty. Do 19 listopada będzie można nabyć po okazyjnej cenie:
- piankę pod prysznic w cenie 30 zł
- lub patyczki zapachowe mini przy zakupach za 190 zł.
Ponadto, z myślą o wrocławianach, na profilu Fb Galerii Dominikańskiej do 20 listopada br. trwa konkurs, w którym do wygrania jest jeden z trzech zestawów pielęgnacyjnych The Ritual of Ayurveda, składający się z pianki pod prysznic, olejku do ciała, kremu do ciała oraz mgiełki do włosów i ciała. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy odpowiedzieć w komentarzu na pytanie, jaki jest twój idealny sposób na relaks.
Rituals Cosmetics przyjmie pierwszych klientów już w środę, 9 listopada br. Sklep o powierzchni blisko 180 mkw, znajduje się na poziomie „0”, w sąsiedztwie salonów Patrizia Aryton oraz Marius&Louis, naprzeciwko sklepu Guess.
Więcej informacji na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.