Komunikaty PR

Galeria Klif miesiąc po otwarciu: Klienci wracają do ulubionych miejsc i marek

2020-06-05  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Powrót do normalnego funkcjonowania był dla wielu sklepów w gdyńskim Klifie dużą niewiadomą, jednak już w ostatnim tygodniu maja Galerię Klif odwiedziło 65% liczby dotychczasowych klientów. Galeria wdrożyła wszystkie zalecenia sanitarne oraz na bieżąco monitoruje i przestrzega norm związanych z higieną. Klienci wracają, a najemcy ostrożnie, ale z optymizmem, patrzą w przyszłość.

Od 4 maja Galeria Klif sukcesywnie wraca do trybu działalności, jaki klienci pamiętają sprzed pandemii. Otwarte są sklepy odzieżowe, sportowe, z wyposażeniem wnętrz, punkty usługowe, strefa gastronomiczna a od 6 czerwca otworzy się Calypso Fitness. Właściciele sklepów zdają sobie sprawę, że na powrót do 100% odwiedzalności i obrotów sprzed rządowych obostrzeń przyjdzie jeszcze trochę poczekać, ale doceniają dotychczasowe działania galerii w zakresie zapewnienia poczucia bezpieczeństwa im oraz klientom.

Klienci bardziej zdecydowani

- Ponowne otwarcie naszego salonu w Galerii Klif było niewiadomą - mówi Aleksandra Joachimowska, współwłaścicielka Salonu Optical Christex. - Po blisko miesiącu, mogę powiedzieć, iż większość naszych obaw okazała się nieuzasadniona. Nasi klienci z Trójmiasta i okolic są i chętnie do nas zaglądają. Widać, że czują się bezpiecznie.

Zdaniem Aleksandry Jachimowskiej pandemia nie zmieniła przyzwyczajeń klientów, ale spowodowała, że decyzje podejmowane są szybciej.

- Nasz salon jest nastawiony na klienta premium, który jest zainteresowany zakupem produktów luksusowych, z najwyższej półki. Koszyk zakupowy jest podobny do tego sprzed pandemii. Są to zarówno produkty niezbędne, jak okulary korekcyjne czy okulary przeciwsłoneczne lub kolejna para okularów - dla sprawienia sobie przyjemności.  Część klientów stała się bardziej konkretna. Szybciej podejmują decyzje. Jest również mniej klientów starszych wiekiem oraz przyglądających się ofercie.

Podobnego zdania jest Aleksandra Gliwińska, właścicielka kawiarni Nice Ice

 - W zależności od dnia odwiedza nas około 30-50% klientów z czasów przed pandemią. Są szczęśliwi, że mogą wrócić do naszej kawiarni. Czują się bezpiecznie. Nie zauważyłam, by klienci bardziej zwracali uwagę na ceny lub zamawiali mniej. Przez pierwsze dwa tygodnie odwiedzały nas tylko rodziny lub pojedyncze osoby – było to związane z przepisami. Na szczęście można się już spotykać z przyjaciółmi i znajomymi w kawiarniach, liczymy więc na zwiększenie liczby naszych gości – mówi Gliwińska.

Na zwiększenie liczby gości - zwłaszcza turystów - liczy także Aleksandra Jachimowska.

- Praktycznie jedynym problem jest brak turystów, którzy generowali znaczny przychód w okresie wiosenno-letnim - mówi współwłaścicielka Optical Christex. -  Mamy nadzieję, że wkrótce i to się zmieni.

Regina Michałowska z salonu Charme zauważa, że wybory klientów nieco się zmieniły:

- Klienci decydują się teraz przede wszystkim na odzież sportową i casual. I, przynajmniej na razie, wstrzymują się od większych zakupów. Zdaniem Reginy Michałowskiej uwagę zwraca bardziej rozważne podejście do decyzji zakupowych.  - Zbliżający się czas urlopów może to zmienić, na co liczymy – mówi właścicielka salonu.

Kwiaty dla przyjemności

Ewa Malepszy z kwiaciarni Narcyz zauważa, że klienci Galerii Klif pozytywnie oceniają stan bezpieczeństwa podczas robienia zakupów.

- Nasz punkt działa w postaci „wyspy” na ciągu komunikacyjnym, dlatego klienci tym bardziej doceniają czyste, zdezynfekowane ciągi komunikacyjne, brak tłumów i spokojne zakupy. Wyspa jest ogrodzona z każdej strony ścianą z plexi, co zapewnia bezpieczne zakupy. Klienci czasami kupują kwiaty dla przyjemności, co nas bardzo cieszy – mówi Ewa Malepszy. - Dziękuję też klientom za to, że są bardziej zdyscyplinowani i wyrozumiali dla siebie i sprzedawców. Prawdą jest jednak, że ograniczają zakupy – dodaje.

Klienci cenią bezpieczeństwo

Właściciele i sprzedawcy podkreślają zgodnie, że klienci zachowują się odpowiedzialnie, dezynfekują ręce i używają jednorazowych rękawiczek. Stali się też bardziej konkretni, przychodzą i kupują bez szerszego oglądania, w czym pomocne są prezentacje kolekcji i asortymentu on-line.

- W maju, po otwarciu Galerii Klif zorganizowaliśmy pokazy kolekcji na żywo na Facebooku, pomagając klientkom wybrać interesujące stylizacje tak, aby zrealizować zakupy w krótszym czasie stacjonarnie w Galerii. Pokaz cieszył dużym zainteresowaniem zarówno klientów jak najemców, dlatego też mamy w planach kolejne prezentacje. Z początkiem czerwca powraca też #KlifFashionStudio. Bezpłatnych porad udzielać będą nasze stylistki Katarzyna Kobiela oraz Hanna Duda-Zacharewicz – mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni.

 

Galeria Klif  w Gdyni

Marka Klif pochodzi z Gdyni i od 1996 roku stanowi źródło inspiracji unikalnego stylu życia i mody. Przyciąga pasjonatów i koneserów mody, oferując klientom różnorodne marki z sektora premium oraz mainstream. Najemcy Galerii Klif w Gdyni to unikatowe na terenie polski sklepy oferujące wyjątkowe produkty z branży modowej i wnętrzarskiej a także usługowej.

W gdyńskiej  Galerii Klif to jest ponad 130 sklepów, strefa gastronomiczna oraz centrum fitness. Wyróżnia się szeroko rozwinięty sektor wnętrzarski oraz ekskluzywne butiki znanych projektantów, których nie można znaleźć nigdzie indziej w Trójmieście. m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry, Home &You, BB Home, Spensen czy dwupiętrowy salon Witek Home. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.