Komunikaty PR

Galeria Klif: Prezenty za zakupy i przedświąteczna akcja “Nie gotuję”

2020-12-17  |  08:30
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Galeria Klif w Gdyni przygotowała dla swoich klientów... prezenty. Zachęca też do zamawiania świątecznych potraw, co nie tylko oszczędzi czas, ale i wesprze właścicieli punktów gastronomicznych, którzy ucierpieli w wyniku lockdownu. Przed nami ostatnia w tym roku niedziela handlowa, a więc dodatkowy dzień na zakup prezentów.

W przedświąteczny weekend, czyli od 18 do 20 grudnia, odbędzie się akcja “Prezenty za udane zakupy”, w ramach której Galeria Klif przygotowała upominki dla swoich klientów. W zamian za zakupy zrobione w Klifie w dniach 18-20 grudnia w godzinach 10:00-19:00 będzie można otrzymać atrakcyjne nagrody rzeczowe oraz karty podarunkowe do wykorzystania w salonach galerii. Warunkiem odebrania nagrody jest rejestracja dowodu zakupu w stanowisku konkursowym. Minimalna wartość na jednym paragonie musi wynieść 300 zł, a liczba nagród jest ograniczona.

Wianki i czekoladki, do tego ważna akcja

Robiąc zakupy w Klifie w dniach 21-23 grudnia będzie można otrzymać świąteczny wianek od Pracowni Florystycznej Narcyz lub pyszne belgijskie czekoladki. Do rozdania będzie aż 99 świątecznych wianków i 150 czekoladek. Dekoracje będą do otrzymania za paragon o minimalnej wartości 200 zł. Czekoladki będzie można odebrać przy zakupie karty podarunkowej Klif o minimalnej wartości 200 zł.

Cały czas trwa akcja “Nie gotuję - kupuję w Klifie”, której celem jest wsparcie punktów gastronomicznych zlokalizowanych w centrum. Do 24 grudnia za zakupy za minimum 200 zł zrobione w Galerii Klif można otrzymać voucher o wartości 20 zł do wykorzystania w strefie gastronomicznej do końca roku.

Wyjątkowe marki -  oryginalne prezenty

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście, warto więc odwiedzić to centrum handlowe w poszukiwaniu oryginalnych prezentów. Oprócz butików odzieżowych światowych projektantów Klif słynie także z szerokiej oferty sektora wnętrzarskiego. Dobrym pomysłem na prezent jest również karta podarunkowa Klifu, która jest ważna przez rok od daty zakupów.

Odwiedzając galerię w najbliższych dniach, warto zwrócić uwagę na nietuzinkowe dekoracje świąteczne, ozdabiające Klif i jego sąsiedztwo.

Galeria Klif czynna jest w godzinach 9:00-21:00 od poniedziałku do soboty. W niedzielę handlową 18 grudnia zakupy będzie można zrobić od 10:00 do 20:00. W wigilię (24.12) galeria zaprasza w godzinach 9:00-13:00.

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.