Komunikaty PR

Galeria Klif: Prezenty za zakupy i przedświąteczna akcja “Nie gotuję”

2020-12-17  |  08:30
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Galeria Klif w Gdyni przygotowała dla swoich klientów... prezenty. Zachęca też do zamawiania świątecznych potraw, co nie tylko oszczędzi czas, ale i wesprze właścicieli punktów gastronomicznych, którzy ucierpieli w wyniku lockdownu. Przed nami ostatnia w tym roku niedziela handlowa, a więc dodatkowy dzień na zakup prezentów.

W przedświąteczny weekend, czyli od 18 do 20 grudnia, odbędzie się akcja “Prezenty za udane zakupy”, w ramach której Galeria Klif przygotowała upominki dla swoich klientów. W zamian za zakupy zrobione w Klifie w dniach 18-20 grudnia w godzinach 10:00-19:00 będzie można otrzymać atrakcyjne nagrody rzeczowe oraz karty podarunkowe do wykorzystania w salonach galerii. Warunkiem odebrania nagrody jest rejestracja dowodu zakupu w stanowisku konkursowym. Minimalna wartość na jednym paragonie musi wynieść 300 zł, a liczba nagród jest ograniczona.

Wianki i czekoladki, do tego ważna akcja

Robiąc zakupy w Klifie w dniach 21-23 grudnia będzie można otrzymać świąteczny wianek od Pracowni Florystycznej Narcyz lub pyszne belgijskie czekoladki. Do rozdania będzie aż 99 świątecznych wianków i 150 czekoladek. Dekoracje będą do otrzymania za paragon o minimalnej wartości 200 zł. Czekoladki będzie można odebrać przy zakupie karty podarunkowej Klif o minimalnej wartości 200 zł.

Cały czas trwa akcja “Nie gotuję - kupuję w Klifie”, której celem jest wsparcie punktów gastronomicznych zlokalizowanych w centrum. Do 24 grudnia za zakupy za minimum 200 zł zrobione w Galerii Klif można otrzymać voucher o wartości 20 zł do wykorzystania w strefie gastronomicznej do końca roku.

Wyjątkowe marki -  oryginalne prezenty

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście, warto więc odwiedzić to centrum handlowe w poszukiwaniu oryginalnych prezentów. Oprócz butików odzieżowych światowych projektantów Klif słynie także z szerokiej oferty sektora wnętrzarskiego. Dobrym pomysłem na prezent jest również karta podarunkowa Klifu, która jest ważna przez rok od daty zakupów.

Odwiedzając galerię w najbliższych dniach, warto zwrócić uwagę na nietuzinkowe dekoracje świąteczne, ozdabiające Klif i jego sąsiedztwo.

Galeria Klif czynna jest w godzinach 9:00-21:00 od poniedziałku do soboty. W niedzielę handlową 18 grudnia zakupy będzie można zrobić od 10:00 do 20:00. W wigilię (24.12) galeria zaprasza w godzinach 9:00-13:00.

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.