Komunikaty PR

Galeria Klif w Gdyni szykuje atrakcje dla klientów na ponowne otwarcie

2020-11-27  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Do pobrania jpg ( 0.1 MB )

Od jutra, soboty 28 listopada, galerie handlowe ponownie zostaną otwarte. W Galerii Klif w Gdyni czynne będa wsyzstkie sklepy i punkty usługowe, z wyjątkiem siłowni Calypso. Na klientów czekają atrakcyjne rabaty. Galeria Klif otwarta będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00, a w niedziele handlowe od 10:00 do 20:00. 

W gdyńskim Klifie będzie można odwiedzić zarówno sklepy odzieżowe, obuwnicze i z wyposażeniem wnętrz, jak i czynne do tej pory drogerie, apteki, sklepy spożywcze, księgarnie czy sklep zoologiczny. Otwarte będą również wszystkie punktu usługowe. Zgodnie z rządowymi wymogami nieczynna pozostanie siłownia Calypso. Galeria będzie działać zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego. 

- Na pierwszym miejscu stawiamy bezpieczeństwo i komfort naszych klientów - mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - W obecnej sytuacji możliwość spokojnego zrobienia zakupów, bez tłumów, jest jeszcze ważniejsza. Galeria Klif od lat słynie ze spokoju, wygodnych zakupów i szerokiej oferty - to jest nasza wartość, którą oferujemy klientom. 

Promocje i nagrody za zakupy

Z okazji ponownego otwarcia galeria przygotowała szereg atrakcji. W sobotę 28 listopada rozpocznie się akcja promocyjna “We are back/ We are black”, która potrwa do poniedziałku 30 listopada. Salony mieszczące się w Klifie przygotowały nawet do 72% zniżki (Vision Express). Rabaty oferują między innymi takie marki jak: Hexeline (do 50%), Femestage Eva Minge (do 50%),  ECCO (do 30%), Patrizia Aryton (do 30%), Pinko (do 30%), Kraina Szczęścia (do 50%), CCC (do 50%), Zoo Karina (do 20%), Perfumeria Douglas (do 20%), Opitcal-Christex (do 50%). Ofertę promocyjną przygotował także T-Mobile. 

To nie wszystko. Za zakupy w dniach 18-20 grudnia będzie można otrzymać atrakcyjne nagrody oraz karty podarunkowe. Przed Świętami klienci będą mogli zrobić zakupy także podczas niedziel handlowych, które wypadają w 13 i 20 grudnia. 

Gastronomia nadal na wynos i w dostawie 

Ze względów bezpieczeństwa strefa gastronomiczna funkcjonuje tylko na wynos lub w dostawie. Aktualna lista dostępnych w galerii kawiarni, restauracji i cukierni znajduje się na stronie internetowej centrum. 

***

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.