Komunikaty PR

Galeria Klif w Gdyni szykuje atrakcje dla klientów na ponowne otwarcie

2020-11-27  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Do pobrania jpg ( 0.1 MB )

Od jutra, soboty 28 listopada, galerie handlowe ponownie zostaną otwarte. W Galerii Klif w Gdyni czynne będa wsyzstkie sklepy i punkty usługowe, z wyjątkiem siłowni Calypso. Na klientów czekają atrakcyjne rabaty. Galeria Klif otwarta będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00, a w niedziele handlowe od 10:00 do 20:00. 

W gdyńskim Klifie będzie można odwiedzić zarówno sklepy odzieżowe, obuwnicze i z wyposażeniem wnętrz, jak i czynne do tej pory drogerie, apteki, sklepy spożywcze, księgarnie czy sklep zoologiczny. Otwarte będą również wszystkie punktu usługowe. Zgodnie z rządowymi wymogami nieczynna pozostanie siłownia Calypso. Galeria będzie działać zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego. 

- Na pierwszym miejscu stawiamy bezpieczeństwo i komfort naszych klientów - mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - W obecnej sytuacji możliwość spokojnego zrobienia zakupów, bez tłumów, jest jeszcze ważniejsza. Galeria Klif od lat słynie ze spokoju, wygodnych zakupów i szerokiej oferty - to jest nasza wartość, którą oferujemy klientom. 

Promocje i nagrody za zakupy

Z okazji ponownego otwarcia galeria przygotowała szereg atrakcji. W sobotę 28 listopada rozpocznie się akcja promocyjna “We are back/ We are black”, która potrwa do poniedziałku 30 listopada. Salony mieszczące się w Klifie przygotowały nawet do 72% zniżki (Vision Express). Rabaty oferują między innymi takie marki jak: Hexeline (do 50%), Femestage Eva Minge (do 50%),  ECCO (do 30%), Patrizia Aryton (do 30%), Pinko (do 30%), Kraina Szczęścia (do 50%), CCC (do 50%), Zoo Karina (do 20%), Perfumeria Douglas (do 20%), Opitcal-Christex (do 50%). Ofertę promocyjną przygotował także T-Mobile. 

To nie wszystko. Za zakupy w dniach 18-20 grudnia będzie można otrzymać atrakcyjne nagrody oraz karty podarunkowe. Przed Świętami klienci będą mogli zrobić zakupy także podczas niedziel handlowych, które wypadają w 13 i 20 grudnia. 

Gastronomia nadal na wynos i w dostawie 

Ze względów bezpieczeństwa strefa gastronomiczna funkcjonuje tylko na wynos lub w dostawie. Aktualna lista dostępnych w galerii kawiarni, restauracji i cukierni znajduje się na stronie internetowej centrum. 

***

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.