Komunikaty PR

Galeria Klif w Gdyni szykuje atrakcje dla klientów na ponowne otwarcie

2020-11-27  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Do pobrania jpg ( 0.1 MB )

Od jutra, soboty 28 listopada, galerie handlowe ponownie zostaną otwarte. W Galerii Klif w Gdyni czynne będa wsyzstkie sklepy i punkty usługowe, z wyjątkiem siłowni Calypso. Na klientów czekają atrakcyjne rabaty. Galeria Klif otwarta będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00, a w niedziele handlowe od 10:00 do 20:00. 

W gdyńskim Klifie będzie można odwiedzić zarówno sklepy odzieżowe, obuwnicze i z wyposażeniem wnętrz, jak i czynne do tej pory drogerie, apteki, sklepy spożywcze, księgarnie czy sklep zoologiczny. Otwarte będą również wszystkie punktu usługowe. Zgodnie z rządowymi wymogami nieczynna pozostanie siłownia Calypso. Galeria będzie działać zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego. 

- Na pierwszym miejscu stawiamy bezpieczeństwo i komfort naszych klientów - mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - W obecnej sytuacji możliwość spokojnego zrobienia zakupów, bez tłumów, jest jeszcze ważniejsza. Galeria Klif od lat słynie ze spokoju, wygodnych zakupów i szerokiej oferty - to jest nasza wartość, którą oferujemy klientom. 

Promocje i nagrody za zakupy

Z okazji ponownego otwarcia galeria przygotowała szereg atrakcji. W sobotę 28 listopada rozpocznie się akcja promocyjna “We are back/ We are black”, która potrwa do poniedziałku 30 listopada. Salony mieszczące się w Klifie przygotowały nawet do 72% zniżki (Vision Express). Rabaty oferują między innymi takie marki jak: Hexeline (do 50%), Femestage Eva Minge (do 50%),  ECCO (do 30%), Patrizia Aryton (do 30%), Pinko (do 30%), Kraina Szczęścia (do 50%), CCC (do 50%), Zoo Karina (do 20%), Perfumeria Douglas (do 20%), Opitcal-Christex (do 50%). Ofertę promocyjną przygotował także T-Mobile. 

To nie wszystko. Za zakupy w dniach 18-20 grudnia będzie można otrzymać atrakcyjne nagrody oraz karty podarunkowe. Przed Świętami klienci będą mogli zrobić zakupy także podczas niedziel handlowych, które wypadają w 13 i 20 grudnia. 

Gastronomia nadal na wynos i w dostawie 

Ze względów bezpieczeństwa strefa gastronomiczna funkcjonuje tylko na wynos lub w dostawie. Aktualna lista dostępnych w galerii kawiarni, restauracji i cukierni znajduje się na stronie internetowej centrum. 

***

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.