Komunikaty PR

Galeria Klif w Gdyni szykuje atrakcje dla klientów na ponowne otwarcie

2020-11-27  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Do pobrania jpg ( 0.1 MB )

Od jutra, soboty 28 listopada, galerie handlowe ponownie zostaną otwarte. W Galerii Klif w Gdyni czynne będa wsyzstkie sklepy i punkty usługowe, z wyjątkiem siłowni Calypso. Na klientów czekają atrakcyjne rabaty. Galeria Klif otwarta będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00, a w niedziele handlowe od 10:00 do 20:00. 

W gdyńskim Klifie będzie można odwiedzić zarówno sklepy odzieżowe, obuwnicze i z wyposażeniem wnętrz, jak i czynne do tej pory drogerie, apteki, sklepy spożywcze, księgarnie czy sklep zoologiczny. Otwarte będą również wszystkie punktu usługowe. Zgodnie z rządowymi wymogami nieczynna pozostanie siłownia Calypso. Galeria będzie działać zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego. 

- Na pierwszym miejscu stawiamy bezpieczeństwo i komfort naszych klientów - mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - W obecnej sytuacji możliwość spokojnego zrobienia zakupów, bez tłumów, jest jeszcze ważniejsza. Galeria Klif od lat słynie ze spokoju, wygodnych zakupów i szerokiej oferty - to jest nasza wartość, którą oferujemy klientom. 

Promocje i nagrody za zakupy

Z okazji ponownego otwarcia galeria przygotowała szereg atrakcji. W sobotę 28 listopada rozpocznie się akcja promocyjna “We are back/ We are black”, która potrwa do poniedziałku 30 listopada. Salony mieszczące się w Klifie przygotowały nawet do 72% zniżki (Vision Express). Rabaty oferują między innymi takie marki jak: Hexeline (do 50%), Femestage Eva Minge (do 50%),  ECCO (do 30%), Patrizia Aryton (do 30%), Pinko (do 30%), Kraina Szczęścia (do 50%), CCC (do 50%), Zoo Karina (do 20%), Perfumeria Douglas (do 20%), Opitcal-Christex (do 50%). Ofertę promocyjną przygotował także T-Mobile. 

To nie wszystko. Za zakupy w dniach 18-20 grudnia będzie można otrzymać atrakcyjne nagrody oraz karty podarunkowe. Przed Świętami klienci będą mogli zrobić zakupy także podczas niedziel handlowych, które wypadają w 13 i 20 grudnia. 

Gastronomia nadal na wynos i w dostawie 

Ze względów bezpieczeństwa strefa gastronomiczna funkcjonuje tylko na wynos lub w dostawie. Aktualna lista dostępnych w galerii kawiarni, restauracji i cukierni znajduje się na stronie internetowej centrum. 

***

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy CH Focus z nową ofertą dla dzieci Biuro prasowe
2024-05-23 | 15:20

CH Focus z nową ofertą dla dzieci

Dobra wiadomość dla wszystkich dzieci i rodziców z Bydgoszczy oraz okolic! Już wkrótce w CH Focus swój stacjonarny salon otworzy popularna marka z zabawkami Yupi,
Zakupy Port Łódź ze Strefą Kibica
2024-05-21 | 10:45

Port Łódź ze Strefą Kibica

Już 14 czerwca w Niemczech startuje największe piłkarskie święto na Starym Kontynencie. Z tej okazji Port Łódź zaprasza do wspólnego kibicowania i wspierania Biało-Czerwonych
Zakupy Sephora w Focusie w nowej, pięknej odsłonie!
2024-05-21 | 08:20

Sephora w Focusie w nowej, pięknej odsłonie!

Perfumeria Sephora w CH Focus właśnie przechodzi gruntowny remont. Jak przystało na tą markę, zaskakującą bogactwem i różnorodnością kosmetyków, także sam wystrój

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes

Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.

Zdrowie

Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu

Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.

Konsument

Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju

Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.