Komunikaty PR

Galeria Klif w Gdyni: liczne atrakcje z okazji 24 urodzin

2020-10-22  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Do pobrania grafika ( 1.1 MB )

Konkursy z wartościowymi nagrodami, urodzinowe rabaty w salonach, nagrody za zakupy - takie atrakcje czekają na klientów Galerii Klif w Gdyni, która w październiku świętować będzie swoje 24 urodziny. Do tego nowa, świetna gdyńska wystawa.

Galeria Klif, najstarsza galeria handlowa w Gdyni i jedna z najdłużej istniejących w Polsce, to ponad 130 sklepów, strefa gastronomiczna, centrum fitness, liczne usługi, a także przestrzeń kulturalna, w której cyklicznie odbywają się wystawy Muzeum Miasta Gdynia i wydarzenia artystyczne. Jubileusz rozpocznie się już 23 października.

Zapraszamy gdynian do świętowania razem z nami. Wspólnie z naszymi partnerami przygotowaliśmy wiele atrakcji. Cieszę się, że jesteśmy w Gdyni i tym jubileuszem chcemy to uczcić – powiedziała Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - Galeria Klif jest ważnym miejscem na mapie Gdyni. Wiemy, że jesteśmy doceniani przez naszych klientów m.in. za niepowtarzalny klimat panujący w galerii, unikatową ofertę modową i wystroju wnętrz, oraz wygodę robienia zakupów - tych codziennych i tych na wyjątkowe okazje.

Na klientów galerii czekają atrakcyjne promocje w kilkudziesięciu salonach znajdujących się w Klifie w ramach akcji “Zakupy w promocyjnych cenach”, która potrwa od 23 do 26 października. Warto zajrzeć do salonów Vistula i Wólczanka, gdzie na całą kolekcję jesień-zima 2020 będzie aż 30% rabatu. W tych dniach 20% promocje znajdziemy również w salonie Czas na Herbatę. Produkty nawet z 70% rabatem znajdziemy w salonach Charme Loves You i COS. Nawet 50% zniżkę upolujemy w sklepach Henry Moor, Monnari, Tous, Charme. Promocyjne ceny czekają na klientów także w salonach Benetton, Optical Christex, Robert Kupisz, Femestage, Venezia, Miloo Home, Campione, Tempur, Quiksilver, Zoo Karina, CCC, Douglas i w wielu innych.

Loterie, konkursy, zakupy z nagrodami

Do 30 października za zakupy zrobione w galerii klienci mogą wziąć udział w loterii, w której do wygrania będą karty podarunkowe do Galerii Klif oraz cenne nagrody od najemców centrum. Akcja, oparta na nowoczesnej digitalowej scenografii i aplikacji, składać się będzie z dwóch części: konkursu zręcznościowego dla klientów z paragonem o wartości minimum 200 zł oraz części Buy&Get dla klientów z paragonem o wartości powyżej 2 tys. zł.

Razem z magazynem ELLE, Klif zaprasza do wzięcia udziału w konkursie na najlepszą stylizację. Zasady są proste - wystarczy przygotować stylizację w dowolnie wybranym butiku galerii, zrobić zdjęcie oraz napisać co i dlaczego jest Twoją inspiracją (szczegóły konkursu znajdują się na stronie www.gdynia.klif.pl). Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: vouchery Klifu o wartości 1500 zł za pierwsze miejsca, 1000 zł za drugie oraz 500 zł za trzecie miejsce na podium.

Dodatkowo, Stylistka ELLE, Karolina Limbach, na 12 klatkach instastories na profilu ELLE Polska na Instagramie przedstawi gdyński Klif swoimi oczami. Zaprezentowane zostaną nowości w butikach, pokazane modowe perełki oraz must-have jesiennej szafy.

Nowa wyjątkowa wystawa dla miłośników Orłowa

Jubileusz to nie tylko święto zakupowe. Z okazji urodzin w przestrzeni galerii zagości kolejna wystawa przygotowana wspólnie z Muzeum Miasta Gdynia. Tym razem odwiedzający galerię będą mogli zobaczyć jakim zmianom uległo otoczenie centrum. Ekspozycja “Zanim powstał Klif” dostępna będzie od 23 października.

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.