Komunikaty PR

Galeria Klif w Gdyni: liczne atrakcje z okazji 24 urodzin

2020-10-22  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Do pobrania grafika ( 1.1 MB )

Konkursy z wartościowymi nagrodami, urodzinowe rabaty w salonach, nagrody za zakupy - takie atrakcje czekają na klientów Galerii Klif w Gdyni, która w październiku świętować będzie swoje 24 urodziny. Do tego nowa, świetna gdyńska wystawa.

Galeria Klif, najstarsza galeria handlowa w Gdyni i jedna z najdłużej istniejących w Polsce, to ponad 130 sklepów, strefa gastronomiczna, centrum fitness, liczne usługi, a także przestrzeń kulturalna, w której cyklicznie odbywają się wystawy Muzeum Miasta Gdynia i wydarzenia artystyczne. Jubileusz rozpocznie się już 23 października.

Zapraszamy gdynian do świętowania razem z nami. Wspólnie z naszymi partnerami przygotowaliśmy wiele atrakcji. Cieszę się, że jesteśmy w Gdyni i tym jubileuszem chcemy to uczcić – powiedziała Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - Galeria Klif jest ważnym miejscem na mapie Gdyni. Wiemy, że jesteśmy doceniani przez naszych klientów m.in. za niepowtarzalny klimat panujący w galerii, unikatową ofertę modową i wystroju wnętrz, oraz wygodę robienia zakupów - tych codziennych i tych na wyjątkowe okazje.

Na klientów galerii czekają atrakcyjne promocje w kilkudziesięciu salonach znajdujących się w Klifie w ramach akcji “Zakupy w promocyjnych cenach”, która potrwa od 23 do 26 października. Warto zajrzeć do salonów Vistula i Wólczanka, gdzie na całą kolekcję jesień-zima 2020 będzie aż 30% rabatu. W tych dniach 20% promocje znajdziemy również w salonie Czas na Herbatę. Produkty nawet z 70% rabatem znajdziemy w salonach Charme Loves You i COS. Nawet 50% zniżkę upolujemy w sklepach Henry Moor, Monnari, Tous, Charme. Promocyjne ceny czekają na klientów także w salonach Benetton, Optical Christex, Robert Kupisz, Femestage, Venezia, Miloo Home, Campione, Tempur, Quiksilver, Zoo Karina, CCC, Douglas i w wielu innych.

Loterie, konkursy, zakupy z nagrodami

Do 30 października za zakupy zrobione w galerii klienci mogą wziąć udział w loterii, w której do wygrania będą karty podarunkowe do Galerii Klif oraz cenne nagrody od najemców centrum. Akcja, oparta na nowoczesnej digitalowej scenografii i aplikacji, składać się będzie z dwóch części: konkursu zręcznościowego dla klientów z paragonem o wartości minimum 200 zł oraz części Buy&Get dla klientów z paragonem o wartości powyżej 2 tys. zł.

Razem z magazynem ELLE, Klif zaprasza do wzięcia udziału w konkursie na najlepszą stylizację. Zasady są proste - wystarczy przygotować stylizację w dowolnie wybranym butiku galerii, zrobić zdjęcie oraz napisać co i dlaczego jest Twoją inspiracją (szczegóły konkursu znajdują się na stronie www.gdynia.klif.pl). Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: vouchery Klifu o wartości 1500 zł za pierwsze miejsca, 1000 zł za drugie oraz 500 zł za trzecie miejsce na podium.

Dodatkowo, Stylistka ELLE, Karolina Limbach, na 12 klatkach instastories na profilu ELLE Polska na Instagramie przedstawi gdyński Klif swoimi oczami. Zaprezentowane zostaną nowości w butikach, pokazane modowe perełki oraz must-have jesiennej szafy.

Nowa wyjątkowa wystawa dla miłośników Orłowa

Jubileusz to nie tylko święto zakupowe. Z okazji urodzin w przestrzeni galerii zagości kolejna wystawa przygotowana wspólnie z Muzeum Miasta Gdynia. Tym razem odwiedzający galerię będą mogli zobaczyć jakim zmianom uległo otoczenie centrum. Ekspozycja “Zanim powstał Klif” dostępna będzie od 23 października.

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.