Galeria Klif w Gdyni: liczne atrakcje z okazji 24 urodzin
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Konkursy z wartościowymi nagrodami, urodzinowe rabaty w salonach, nagrody za zakupy - takie atrakcje czekają na klientów Galerii Klif w Gdyni, która w październiku świętować będzie swoje 24 urodziny. Do tego nowa, świetna gdyńska wystawa.
Galeria Klif, najstarsza galeria handlowa w Gdyni i jedna z najdłużej istniejących w Polsce, to ponad 130 sklepów, strefa gastronomiczna, centrum fitness, liczne usługi, a także przestrzeń kulturalna, w której cyklicznie odbywają się wystawy Muzeum Miasta Gdynia i wydarzenia artystyczne. Jubileusz rozpocznie się już 23 października.
- Zapraszamy gdynian do świętowania razem z nami. Wspólnie z naszymi partnerami przygotowaliśmy wiele atrakcji. Cieszę się, że jesteśmy w Gdyni i tym jubileuszem chcemy to uczcić – powiedziała Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - Galeria Klif jest ważnym miejscem na mapie Gdyni. Wiemy, że jesteśmy doceniani przez naszych klientów m.in. za niepowtarzalny klimat panujący w galerii, unikatową ofertę modową i wystroju wnętrz, oraz wygodę robienia zakupów - tych codziennych i tych na wyjątkowe okazje.
Na klientów galerii czekają atrakcyjne promocje w kilkudziesięciu salonach znajdujących się w Klifie w ramach akcji “Zakupy w promocyjnych cenach”, która potrwa od 23 do 26 października. Warto zajrzeć do salonów Vistula i Wólczanka, gdzie na całą kolekcję jesień-zima 2020 będzie aż 30% rabatu. W tych dniach 20% promocje znajdziemy również w salonie Czas na Herbatę. Produkty nawet z 70% rabatem znajdziemy w salonach Charme Loves You i COS. Nawet 50% zniżkę upolujemy w sklepach Henry Moor, Monnari, Tous, Charme. Promocyjne ceny czekają na klientów także w salonach Benetton, Optical Christex, Robert Kupisz, Femestage, Venezia, Miloo Home, Campione, Tempur, Quiksilver, Zoo Karina, CCC, Douglas i w wielu innych.
Loterie, konkursy, zakupy z nagrodami
Do 30 października za zakupy zrobione w galerii klienci mogą wziąć udział w loterii, w której do wygrania będą karty podarunkowe do Galerii Klif oraz cenne nagrody od najemców centrum. Akcja, oparta na nowoczesnej digitalowej scenografii i aplikacji, składać się będzie z dwóch części: konkursu zręcznościowego dla klientów z paragonem o wartości minimum 200 zł oraz części Buy&Get dla klientów z paragonem o wartości powyżej 2 tys. zł.
Razem z magazynem ELLE, Klif zaprasza do wzięcia udziału w konkursie na najlepszą stylizację. Zasady są proste - wystarczy przygotować stylizację w dowolnie wybranym butiku galerii, zrobić zdjęcie oraz napisać co i dlaczego jest Twoją inspiracją (szczegóły konkursu znajdują się na stronie www.gdynia.klif.pl). Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: vouchery Klifu o wartości 1500 zł za pierwsze miejsca, 1000 zł za drugie oraz 500 zł za trzecie miejsce na podium.
Dodatkowo, Stylistka ELLE, Karolina Limbach, na 12 klatkach instastories na profilu ELLE Polska na Instagramie przedstawi gdyński Klif swoimi oczami. Zaprezentowane zostaną nowości w butikach, pokazane modowe perełki oraz must-have jesiennej szafy.
Nowa wyjątkowa wystawa dla miłośników Orłowa
Jubileusz to nie tylko święto zakupowe. Z okazji urodzin w przestrzeni galerii zagości kolejna wystawa przygotowana wspólnie z Muzeum Miasta Gdynia. Tym razem odwiedzający galerię będą mogli zobaczyć jakim zmianom uległo otoczenie centrum. Ekspozycja “Zanim powstał Klif” dostępna będzie od 23 października.
Galeria Klif
Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.
W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.
Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.
Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.
Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.