Galeria Młociny przypomina, jak wyjątkowi są nasi Dziadkowie!
Z okazji nadchodzących Dni Babci oraz Dziadka Galeria Młociny przygotowała niespodziankę dla seniorów oraz ich wnuczków. Na Facebooku centrum handlowego wystartował konkurs, w którym do wygrania jest aż trzydzieści zestawów upominkowych, w których znajdą się m.in. spersonalizowane kartki z życzeniami, herbaty od Czas na Herbatę oraz słodkości.
Choć działalność centrów handlowych wciąż pozostaje ograniczona, Galeria Młociny nie zwalnia tempa i ponownie realizuje niezwykłą inicjatywę! Znana z nieszablonowych działań, które regularnie przykuwają uwagę mieszkańców stolicy, kolejny raz obdaruje prezentami swoich klientów. Tym razem, z okazji Dnia Babci oraz Dnia Dziadka, na profilu centrum handlowego na Facebooku wystartował konkurs, w ramach którego zainteresowani mogą udzielić odpowiedzi na pytanie „Dlaczego Twój Dziadek lub Babcia (lub oboje!) są najlepsi na świecie?”. Aż trzydzieści zestawów upominkowych trafi do seniorów, których wnuczkowie wykażą się największą oryginalnością i napiszą najbardziej zabawną, kreatywną lub wzruszającą odpowiedź! Co więcej, najpiękniejsze wspomnienia opisane w komentarzach zostaną wydrukowane i dołączone do prezentów! Nie da się ukryć, że niektóre historie chwytają za serce, a na twarzach seniorów z pewnością zagości uśmiech, gdy będą mieli okazję je przeczytać. Galeria Młociny zachęca tym samym, by dzielić się dobrym słowem, miłością i wsparciem. Pamiętajmy, że nawet najdrobniejsze gesty mogą wywołać najszczersze uśmiechy na twarzach naszych najbliższych. Sprawmy im radość – to niezwykle proste!
Regulamin konkursu znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl, a post na Facebooku, pod którym przeczytamy niezwykłe historie wnucząt i ich dziadków znajduję się pod poniższym linkiem.
https://www.facebook.com/galeriamlocinyofficial/photos/a.1807474199560211/2459666967674261/

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.