Komunikaty PR

Galeria Młociny dołączyła do inicjatywy Pomocnych Bielan!

2020-11-27  |  13:50

Pomocne Bielany to wyjątkowa inicjatywa stworzona przez Monikę Szadkowską, której celem jest zjednoczenie mieszkańców dzielnicy i wsparcie instytucji oraz osób, które w dobie pandemii dbają o nasze zdrowie, a także tych, którzy samotnie pokonują trudy choroby. Sztab grupy pozostaje w stałym kontakcie ze Szpitalem Bielańskim i regularnie dostarcza do instytucji potrzebne produkty. Za pomocą portalu społecznościowego Facebook wieści na temat inicjatywy rozniosły się po stolicy, a do pomocy znalazło się mnóstwo chętnych. Wśród nich Galeria Młociny, która w odpowiedzi na apel grupy postanowiła dołożyć swoją cegiełkę.

 – Pomocne Bielany to z założenia grupa pomocy sąsiedzkiej na Bielanach w czasie kwarantanny, która przerodziła się we wspaniałą społeczność niosącą wsparcie wszystkim tym, którzy go potrzebują. Skupiamy ludzi chętnych do pomocy w zakupach, wyprowadzeniu psa, załatwieniu pilnej sprawy, a także spotkań online. Ogromnie się cieszę, że do inicjatywy dołączyli nie tylko lokalni mieszkańcy, lecz także Galeria Młociny. Jestem przekonana, że wspólnie możemy zdziałać dużo dobrego, regularnie wspierając Szpital Bielański, medyków, wolontariuszy, seniorów oraz wszystkich potrzebujących mieszkańców Bielan – mówi Monika Szadkowska, Koordynatorka Pomocnych Bielan, Radna Dzielny Bielany m.st. Warszawy.

Galeria Młociny zorganizowała zbiórkę darów rzeczowych dla personelu i pacjentów Szpitala Bielańskiego. W ramach wsparcia zbiórki zakupiono środki higieny osobistej dla pacjentów, którzy często nie mogą liczyć na pomoc bliskich oraz artykuły żywnościowe, które trafiły do lunchboksów dla załóg karetek. Środki higieny doręczyli również najemcy warszawskiego centrum handlowego – sklepy Super-Pharm i Hebe. Przekazano również drobne gadżety i słodkości dla wolontariuszy grupy Pomocne Bielany, a także kolorowe skarpetki dla medyków.

 

Galeria regularnie wspiera lokalne społeczności oraz inicjatywy, a wszelkie działania, które realizujemy, mają na celu zacieśnianie więzi z naszymi klientami oraz poparcie idei, że centrum handlowe to nie tylko miejsce zakupów, ale i życia społecznego. Uwielbiamy pomagać i wiedzieliśmy, że tym razem nie może być inaczej. Pomocne Bielany to grupa niezwykłych osób i bardzo się cieszę, że możemy stać się jej częścią – mówi Magda Polaszek, Marketing Manager Galerii Młociny.

Na terenie Galerii Młociny uruchomiono także punkt zbiórki darów. Każdy klient, robiąc codzienne zakupy, może zostawić w specjalnie ustawionym koszu produkty, które zostaną przekazane do sztabu Pomocnych Bielan. Pierwsze paczki trafiły tam 23 listopada, a w ich przygotowanie zaangażowani byli pracownicy Biura Dyrekcji Galerii, którzy samodzielnie robili zakupy, pakowali paczki oraz dostarczyli je do sztabu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.