Komunikaty PR

Galeria Młociny dołączyła do inicjatywy Pomocnych Bielan!

2020-11-27  |  13:50

Pomocne Bielany to wyjątkowa inicjatywa stworzona przez Monikę Szadkowską, której celem jest zjednoczenie mieszkańców dzielnicy i wsparcie instytucji oraz osób, które w dobie pandemii dbają o nasze zdrowie, a także tych, którzy samotnie pokonują trudy choroby. Sztab grupy pozostaje w stałym kontakcie ze Szpitalem Bielańskim i regularnie dostarcza do instytucji potrzebne produkty. Za pomocą portalu społecznościowego Facebook wieści na temat inicjatywy rozniosły się po stolicy, a do pomocy znalazło się mnóstwo chętnych. Wśród nich Galeria Młociny, która w odpowiedzi na apel grupy postanowiła dołożyć swoją cegiełkę.

 – Pomocne Bielany to z założenia grupa pomocy sąsiedzkiej na Bielanach w czasie kwarantanny, która przerodziła się we wspaniałą społeczność niosącą wsparcie wszystkim tym, którzy go potrzebują. Skupiamy ludzi chętnych do pomocy w zakupach, wyprowadzeniu psa, załatwieniu pilnej sprawy, a także spotkań online. Ogromnie się cieszę, że do inicjatywy dołączyli nie tylko lokalni mieszkańcy, lecz także Galeria Młociny. Jestem przekonana, że wspólnie możemy zdziałać dużo dobrego, regularnie wspierając Szpital Bielański, medyków, wolontariuszy, seniorów oraz wszystkich potrzebujących mieszkańców Bielan – mówi Monika Szadkowska, Koordynatorka Pomocnych Bielan, Radna Dzielny Bielany m.st. Warszawy.

Galeria Młociny zorganizowała zbiórkę darów rzeczowych dla personelu i pacjentów Szpitala Bielańskiego. W ramach wsparcia zbiórki zakupiono środki higieny osobistej dla pacjentów, którzy często nie mogą liczyć na pomoc bliskich oraz artykuły żywnościowe, które trafiły do lunchboksów dla załóg karetek. Środki higieny doręczyli również najemcy warszawskiego centrum handlowego – sklepy Super-Pharm i Hebe. Przekazano również drobne gadżety i słodkości dla wolontariuszy grupy Pomocne Bielany, a także kolorowe skarpetki dla medyków.

 

Galeria regularnie wspiera lokalne społeczności oraz inicjatywy, a wszelkie działania, które realizujemy, mają na celu zacieśnianie więzi z naszymi klientami oraz poparcie idei, że centrum handlowe to nie tylko miejsce zakupów, ale i życia społecznego. Uwielbiamy pomagać i wiedzieliśmy, że tym razem nie może być inaczej. Pomocne Bielany to grupa niezwykłych osób i bardzo się cieszę, że możemy stać się jej częścią – mówi Magda Polaszek, Marketing Manager Galerii Młociny.

Na terenie Galerii Młociny uruchomiono także punkt zbiórki darów. Każdy klient, robiąc codzienne zakupy, może zostawić w specjalnie ustawionym koszu produkty, które zostaną przekazane do sztabu Pomocnych Bielan. Pierwsze paczki trafiły tam 23 listopada, a w ich przygotowanie zaangażowani byli pracownicy Biura Dyrekcji Galerii, którzy samodzielnie robili zakupy, pakowali paczki oraz dostarczyli je do sztabu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.