Galeria Młociny powiększa grono najemców!
Choć oferta Galerii Młociny już teraz sprosta oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, przed nami kolejne, wyjątkowe debiuty! Do grona najemców bielańskiego centrum handlowego już we wtorek 30 czerwca dołączą dwie rodzime marki – eObuwie, a także Modivo, które otworzy tu swój pierwszy i jedyny salon w Polsce. Z tej okazji dla klientów przygotowano liczne atrakcje. Wśród nich rabaty do -60%.
Galeria Młociny skutecznie łączy możliwość zrobienia szybkich zakupów z szeroką listą lokali, punktów usługowych, a także stref rozrywki. Ogromny wachlarz sklepów, flagowe salony znanych na całym świecie marek oraz największe w Polsce witryny ze światowej klasy Visual Merchandisingiem przyciągnęły do Młocin wielu nowych klientów. Co więcej, już we wtorek 30 czerwca swoje drzwi dla gości galerii otworzą tu eObuwie, a także Modivo, które zaprezentuje swój pierwszy i jedyny salon w Polsce. Od 30 czerwca do 2 lipca w sklepie eObuwie wybrany asortyment będzie można kupić taniej nawet o połowę, natomiast w salonie Modivo w dniu otwarcia rabaty sięgną aż do -60%.
Modivo to sklep multibrandowy z markami premium, stawiający na starannie wyselekcjonowane, reprezentujące najnowsze trendy produkty. W swojej ofercie posiada niemal 60 tysięcy produktów niespełna 150 prestiżowych marek. Wśród nich m.in.: Tommy Hilfiger, Guess, Polo Ralph Lauren, Pinko, Versace Jeans Couture, Michael Kors, Liu Jo, Twinset, Elisabetta Franchi, Calvin Klein oraz Max Mara. Specjalnie wyselekcjonowany asortyment zwróci uwagę niejednego trendsettera, lecz prawdziwym zaskoczeniem dla odwiedzających może okazać się fakt, że salon Modivo będzie najnowocześniejszym sklepem odzieżowym w Polsce.
eObuwie.pl jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie
Środkowo-Wschodniej, oferującym 80 tys. produktów ponad 500 marek. Spółka działa
obecnie na 15 europejskich rynkach i dynamicznie zwiększa skalę działalności. Dzięki
swojemu innowacyjnemu projektowi esize.me oraz tworzeniu sklepów stacjonarnych firma
zmierza w kierunku rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży on-line i off-line.
Sklep Modivo będzie znajdował się na poziomie 1, a eObuwie na 0.
Rozbudowana oferta Galerii Młociny z pewnością sprosta wymaganiom nawet najbardziej wymagających miłośników mody, a bielańskie centrum handlowe nieustannie realizuje dla klientów ciekawe inicjatywy. W nadchodzących miesiącach odwiedzający mogą spodziewać się wielu fantastycznych niespodzianek. Pełną listę sklepów, a także informacje o wydarzeniach znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.