Komunikaty PR

Galeria Młociny dla podopiecznych bielańskiego Domu Dziecka „Nasz Dom”

2021-09-01  |  18:00
Biuro prasowe

Galeria Młociny ponownie angażuje się w pomoc potrzebującym. Tym razem centrum handlowe ufundowało wyprawki szkolne dla podopiecznych bielańskiego Domu Dziecka „Nasz Dom”.

Galeria Młociny jest doskonale znana mieszkańcom Warszawy nie tylko z licznych inicjatyw i atrakcji regularnie organizowanych dla klientów, lecz również z niesienia pomocy tym, którzy w danym momencie najbardziej jej potrzebują. Wrzesień to czas powrotu do szkół i wielu wydatków z tym związanych. Uczącym się dzieciom należy zapewnić przybory i artykuły szkolne takie jak plecaki, zeszyty oraz piórniki, co często wiąże się z dużym wydatkiem. By odrobinę wesprzeć bielański Dom Dziecka „Nasz Dom”, a przede wszystkim uszczęśliwić jego podopiecznych, galeria ufundowała dzieciom wyprawki szkolne. 

– Dziękujemy Galerii Młociny za wsparcie! To dla nas ważny gest i niezwykle miłe zaskoczenie. Wspaniale jest wiedzieć, że mamy wokół tyle serdecznych osób, które tak chętnie wyciągają pomocną dłoń – mówi Magdalena Dolak-Guryn, Koordynatorka w Domu Dziecka „Nasz Dom” znajdującego się na Bielanach.

–  Pragniemy, by mieszkańcy Warszawy, a przede wszystkim Bielan i okolic mieli poczucie, że Galeria Młociny to nie tylko miejsce handlu, lecz również obiekt zaangażowany w społeczne życie dzielnicy. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że wyprawki szkolne to jedynie kropla w morzu potrzeb, ale wierzymy, że nawet najdrobniejsze gesty mają ogromne znaczenie, a wywołanie uśmiechu na dziecięcych twarzach to nasz ogromny sukces i powód do dumy! Cieszymy się, że wszyscy podopieczni Domu Dziecka „Nasz Dom”, którzy od września ponownie zasiądą w szkolnych ławkach, będą mogli ciepło o nas pomyśleć. Obiecujemy, że nie przestaniemy miło zaskakiwać! – dodaje Emilia Szkudlarek, Senior Marketing Manager Galerii Młociny.

 

Partnerem inicjatywy jest sklep Smyk znajdujący się w Galerii Młociny. Więcej informacji na temat Galerii Młociny znajdziemy na www.galeriamlociny.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.