Komunikaty PR

Galeria Młociny dla podopiecznych bielańskiego Domu Dziecka „Nasz Dom”

2021-09-01  |  18:00
Biuro prasowe

Galeria Młociny ponownie angażuje się w pomoc potrzebującym. Tym razem centrum handlowe ufundowało wyprawki szkolne dla podopiecznych bielańskiego Domu Dziecka „Nasz Dom”.

Galeria Młociny jest doskonale znana mieszkańcom Warszawy nie tylko z licznych inicjatyw i atrakcji regularnie organizowanych dla klientów, lecz również z niesienia pomocy tym, którzy w danym momencie najbardziej jej potrzebują. Wrzesień to czas powrotu do szkół i wielu wydatków z tym związanych. Uczącym się dzieciom należy zapewnić przybory i artykuły szkolne takie jak plecaki, zeszyty oraz piórniki, co często wiąże się z dużym wydatkiem. By odrobinę wesprzeć bielański Dom Dziecka „Nasz Dom”, a przede wszystkim uszczęśliwić jego podopiecznych, galeria ufundowała dzieciom wyprawki szkolne. 

– Dziękujemy Galerii Młociny za wsparcie! To dla nas ważny gest i niezwykle miłe zaskoczenie. Wspaniale jest wiedzieć, że mamy wokół tyle serdecznych osób, które tak chętnie wyciągają pomocną dłoń – mówi Magdalena Dolak-Guryn, Koordynatorka w Domu Dziecka „Nasz Dom” znajdującego się na Bielanach.

–  Pragniemy, by mieszkańcy Warszawy, a przede wszystkim Bielan i okolic mieli poczucie, że Galeria Młociny to nie tylko miejsce handlu, lecz również obiekt zaangażowany w społeczne życie dzielnicy. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że wyprawki szkolne to jedynie kropla w morzu potrzeb, ale wierzymy, że nawet najdrobniejsze gesty mają ogromne znaczenie, a wywołanie uśmiechu na dziecięcych twarzach to nasz ogromny sukces i powód do dumy! Cieszymy się, że wszyscy podopieczni Domu Dziecka „Nasz Dom”, którzy od września ponownie zasiądą w szkolnych ławkach, będą mogli ciepło o nas pomyśleć. Obiecujemy, że nie przestaniemy miło zaskakiwać! – dodaje Emilia Szkudlarek, Senior Marketing Manager Galerii Młociny.

 

Partnerem inicjatywy jest sklep Smyk znajdujący się w Galerii Młociny. Więcej informacji na temat Galerii Młociny znajdziemy na www.galeriamlociny.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl Biuro prasowe
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.