Komunikaty PR

Galeria Młociny dla podopiecznych bielańskiego Domu Dziecka „Nasz Dom”

2021-09-01  |  18:00
Biuro prasowe

Galeria Młociny ponownie angażuje się w pomoc potrzebującym. Tym razem centrum handlowe ufundowało wyprawki szkolne dla podopiecznych bielańskiego Domu Dziecka „Nasz Dom”.

Galeria Młociny jest doskonale znana mieszkańcom Warszawy nie tylko z licznych inicjatyw i atrakcji regularnie organizowanych dla klientów, lecz również z niesienia pomocy tym, którzy w danym momencie najbardziej jej potrzebują. Wrzesień to czas powrotu do szkół i wielu wydatków z tym związanych. Uczącym się dzieciom należy zapewnić przybory i artykuły szkolne takie jak plecaki, zeszyty oraz piórniki, co często wiąże się z dużym wydatkiem. By odrobinę wesprzeć bielański Dom Dziecka „Nasz Dom”, a przede wszystkim uszczęśliwić jego podopiecznych, galeria ufundowała dzieciom wyprawki szkolne. 

– Dziękujemy Galerii Młociny za wsparcie! To dla nas ważny gest i niezwykle miłe zaskoczenie. Wspaniale jest wiedzieć, że mamy wokół tyle serdecznych osób, które tak chętnie wyciągają pomocną dłoń – mówi Magdalena Dolak-Guryn, Koordynatorka w Domu Dziecka „Nasz Dom” znajdującego się na Bielanach.

–  Pragniemy, by mieszkańcy Warszawy, a przede wszystkim Bielan i okolic mieli poczucie, że Galeria Młociny to nie tylko miejsce handlu, lecz również obiekt zaangażowany w społeczne życie dzielnicy. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że wyprawki szkolne to jedynie kropla w morzu potrzeb, ale wierzymy, że nawet najdrobniejsze gesty mają ogromne znaczenie, a wywołanie uśmiechu na dziecięcych twarzach to nasz ogromny sukces i powód do dumy! Cieszymy się, że wszyscy podopieczni Domu Dziecka „Nasz Dom”, którzy od września ponownie zasiądą w szkolnych ławkach, będą mogli ciepło o nas pomyśleć. Obiecujemy, że nie przestaniemy miło zaskakiwać! – dodaje Emilia Szkudlarek, Senior Marketing Manager Galerii Młociny.

 

Partnerem inicjatywy jest sklep Smyk znajdujący się w Galerii Młociny. Więcej informacji na temat Galerii Młociny znajdziemy na www.galeriamlociny.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.