Galeria Młociny dla podopiecznych bielańskiego Domu Dziecka „Nasz Dom”
Galeria Młociny ponownie angażuje się w pomoc potrzebującym. Tym razem centrum handlowe ufundowało wyprawki szkolne dla podopiecznych bielańskiego Domu Dziecka „Nasz Dom”.
Galeria Młociny jest doskonale znana mieszkańcom Warszawy nie tylko z licznych inicjatyw i atrakcji regularnie organizowanych dla klientów, lecz również z niesienia pomocy tym, którzy w danym momencie najbardziej jej potrzebują. Wrzesień to czas powrotu do szkół i wielu wydatków z tym związanych. Uczącym się dzieciom należy zapewnić przybory i artykuły szkolne takie jak plecaki, zeszyty oraz piórniki, co często wiąże się z dużym wydatkiem. By odrobinę wesprzeć bielański Dom Dziecka „Nasz Dom”, a przede wszystkim uszczęśliwić jego podopiecznych, galeria ufundowała dzieciom wyprawki szkolne.
– Dziękujemy Galerii Młociny za wsparcie! To dla nas ważny gest i niezwykle miłe zaskoczenie. Wspaniale jest wiedzieć, że mamy wokół tyle serdecznych osób, które tak chętnie wyciągają pomocną dłoń – mówi Magdalena Dolak-Guryn, Koordynatorka w Domu Dziecka „Nasz Dom” znajdującego się na Bielanach.
– Pragniemy, by mieszkańcy Warszawy, a przede wszystkim Bielan i okolic mieli poczucie, że Galeria Młociny to nie tylko miejsce handlu, lecz również obiekt zaangażowany w społeczne życie dzielnicy. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że wyprawki szkolne to jedynie kropla w morzu potrzeb, ale wierzymy, że nawet najdrobniejsze gesty mają ogromne znaczenie, a wywołanie uśmiechu na dziecięcych twarzach to nasz ogromny sukces i powód do dumy! Cieszymy się, że wszyscy podopieczni Domu Dziecka „Nasz Dom”, którzy od września ponownie zasiądą w szkolnych ławkach, będą mogli ciepło o nas pomyśleć. Obiecujemy, że nie przestaniemy miło zaskakiwać! – dodaje Emilia Szkudlarek, Senior Marketing Manager Galerii Młociny.
Partnerem inicjatywy jest sklep Smyk znajdujący się w Galerii Młociny. Więcej informacji na temat Galerii Młociny znajdziemy na www.galeriamlociny.pl.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.