Komunikaty PR

Galeria Młociny partnerem tegorocznej edycji Przeszkodowego Biegu Hutnika

2021-10-06  |  15:00
Biuro prasowe

Znajdująca się na terenie Bielan Galeria Młociny regularnie angażuje się w inicjatywy lokalne. Tym razem centrum handlowe zostało partnerem tegorocznej edycji Przeszkodowego Biegu Hutnika, podczas którego uczestnicy 10 października będą rywalizować o zwycięstwo na terenie pracującej Huty ArcelorMittal Warszawa.

Tegoroczna, 5. edycja Przeszkodowego Biegu Hutnika odbędzie się 10 października, kolejny raz odsłaniając nowe, niedostępne na co dzień rejony Huty ArcelorMittal Warszawa. Po rocznej przerwie uczestnicy ponownie wbiegną do hal przemysłowych oraz budynków, by na trasie zmierzyć się z licznymi przeszkodami. Galeria Młociny, która ponad dwa miesiące temu przedłużyła współpracę sponsoringową z „Dumą Bielan”, ponownie zaangażowała się jedną z lokalnych inicjatyw. Tym razem centrum handlowe zostało oficjalnym partnerem słynnego, sportowego wydarzenia. W ramach inicjatywy obiekt ufunduje nagrody oraz upominki dla uczestników. Co więcej, w Galerii Młociny 9 października zainteresowani będą mogli odebrać pakiety startowe, a w dniu wydarzenia skorzystać z darmowego parkingu na terenie obiektu.

 

– Wspieranie „Dumy Bielan” jest istotną częścią naszej strategii lokalnej, w ramach której regularnie angażujemy się w społeczne życie dzielnicy. Dołączenie do grona partnerów tegorocznej edycji Przeszkodowego Biegu Hutnika było więc dla nas kwestią niezwykle istotną, ale też naturalną. Cieszymy się, że będziemy częścią projektu wywołującego wśród mieszkańców Bielan niezwykle pozytywne emocje. Inicjatywa na stałe wpisała się w kulturę dzielnicy, zachęcając mieszkańców do sportowej rywalizacji na najwyższym poziomie – komentuje Emilia Szkudlarek, Dyrektor Galerii Młociny.

 

Planowany dystans tegorocznego biegu wyniesie blisko 12 kilometrów, co czyni zbliżającą się edycję najdłuższą i prawdopodobnie najcięższą z dotychczasowych. Ukończenie zawodów będzie wymagać wytrzymałości, siły, gibkości, skoczności oraz pomysłowości, a przede wszystkim „żelaznego” charakteru, który niejednokrotnie zostanie poddany próbie.

 

– Raz do roku wrota Huty ArcelorMittal Warszawa otwierają się dla uczestników Przeszkodowego Biegu Hutnika. To miejsce, które z uwagi na swój wyjątkowy, industrialny klimat oraz zapierające dech w piersiach, przemysłowe krajobrazy nie pozostawi nikogo obojętnym. Udział w zawodach to świetna lekcja pokory oraz ekstremalne wyzwanie dla wszystkich miłośników sportu i aktywnego wypoczynku, a ich gospodarz ma szczególne znaczenie dla piłkarskiego Hutnika. "Duma Bielan" w pierwszych latach swojego istnienia funkcjonowała jako klub przyzakładowy Huty. Cieszymy się, że Galeria Młociny dołączyła do grona partnerów industrialnej imprezy, która  poza wymiarem sportowym – łączy i integruje wiele bielańskich organizacji oraz środowisk – dodaje Michał Hasik, rzecznik prasowy Hutnika Warszawa oraz jeden z organizatorów biegu.

 

Po rocznej przerwie powraca rywalizacja dla najmłodszych – Przeszkodowy Bieg Hutniczka. Na specjalnym torze przeszkód wystąpią dzieci w wieku od lat 4 do 16 - na dystansach od 600 do 1600 metrów. Również dla nich przewidziano medale i nagrody.

Zapisy do biegu: https://zapisyonline.pl/wydarzenie/233,v-przeszkodowy-bieg-hutnika

Więcej informacji o biegu znajduje się na stronie www.bieghutnika.pl, a o inicjatywach Galerii Młociny przeczytamy na stronie www.galeriamlociny.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.