Galeria Młociny ponownie zaangażowała się we wspieranie lokalnej społeczności!
Galeria Młociny ponownie zaangażowała się we wspieranie lokalnej społeczności. Tym razem centrum handlowe zadbało o przestrzeń wokół Szkoły Podstawowej nr 369, zakupując rośliny i sadzonki do ogrodu edukacyjnego. Inicjatywa została zrealizowana w ramach współpracy obiektu z Urzędem Dzielnicy Bielany.
Przestrzeń wokół Szkoły Podstawowej nr 369 znajdującej się na warszawskich Bielanach znacząco się zazieleniła. Wszystko to za sprawą współpracy Urzędu Dzielnicy Bielany i Galerii Młociny. Podmioty sfinansowały bowiem rośliny i sadzonki, które następnie zasadzono wokół placówki w ramach ogrodu edukacyjnego.
– Kolejny raz mamy okazję udowodnić, że nie przechodzimy obojętnie wobec potrzeb sąsiadów i z ogromną radością wspieramy ich na tyle, ile możemy. Bardzo się cieszę, że ponownie dołożyliśmy swoją cegiełkę i wspólnymi siłami stworzyliśmy ogród edukacyjny otaczający Szkołę Podstawową nr 369. Jestem przekonana, że Galeria Młociny jeszcze niejednokrotnie zaskoczy mieszkańców Bielan ciepłym i miłym gestem. Nieustannie pozostajemy w kontakcie z przedstawicielami Urzędu Dzielnicy Bielany, z którymi wspólnie zrealizowaliśmy już niejeden napawający dumą projekt dla lokalnej społeczności – mówi Kamila Kiersikowska, dyrektor Galerii Młociny.
Na zakup roślin obiekt przekazał 10 000 zł, a o nową, zazielenioną przestrzeń wokół swojego miejsca edukacji będą dbać uczniowie pod czujnym okiem nauczycieli.
– Jako absolwent Szkoły Podstawowej nr 369 ogromnie się cieszę, że projekt, który rozpoczęliśmy w 2014 roku, stworzenia wokół szkoły unikatowego ogrodu z funkcją edukacyjną, kulturową i ekologiczną dalej się rozwija. Dziękuję naszemu partnerowi Galerii Młociny za to, że wspólnie możemy zmieniać nasze najbliższe otoczenie – mówi Grzegorz Pietruczuk, burmistrz dzielnicy Bielany.
Galeria Młociny to nie tylko miejsce handlu, ale przede wszystkim życia społecznego. Obiekt angażuje się w liczne inicjatywy, wspiera lokalną społeczność i regularnie pomaga tym, którzy najbardziej tego potrzebują.
Więcej informacji na temat inicjatyw realizowanych przez Galerię Młociny znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.