Komunikaty PR

Galeria Młociny ponownie zaangażowała się we wspieranie lokalnej społeczności!

2021-11-02  |  11:00
Biuro prasowe

Galeria Młociny ponownie zaangażowała się we wspieranie lokalnej społeczności. Tym razem centrum handlowe zadbało o przestrzeń wokół Szkoły Podstawowej nr 369, zakupując rośliny i sadzonki do ogrodu edukacyjnego. Inicjatywa została zrealizowana w ramach współpracy obiektu z Urzędem Dzielnicy Bielany.

Przestrzeń wokół Szkoły Podstawowej nr 369 znajdującej się na warszawskich Bielanach znacząco się zazieleniła. Wszystko to za sprawą współpracy Urzędu Dzielnicy Bielany i Galerii Młociny. Podmioty sfinansowały bowiem rośliny i sadzonki, które następnie zasadzono wokół placówki w ramach ogrodu edukacyjnego. 

– Kolejny raz mamy okazję udowodnić, że nie przechodzimy obojętnie wobec potrzeb sąsiadów i z ogromną radością wspieramy ich na tyle, ile możemy. Bardzo się cieszę, że ponownie dołożyliśmy swoją cegiełkę i wspólnymi siłami stworzyliśmy ogród edukacyjny otaczający Szkołę Podstawową nr 369. Jestem przekonana, że Galeria Młociny jeszcze niejednokrotnie zaskoczy mieszkańców Bielan ciepłym i miłym gestem. Nieustannie pozostajemy w kontakcie z przedstawicielami Urzędu Dzielnicy Bielany, z którymi wspólnie zrealizowaliśmy już niejeden napawający dumą projekt dla lokalnej społeczności – mówi Kamila Kiersikowska, dyrektor Galerii Młociny.

Na zakup roślin obiekt przekazał 10 000 zł, a o nową, zazielenioną przestrzeń wokół swojego miejsca edukacji będą dbać uczniowie pod czujnym okiem nauczycieli.

– Jako absolwent Szkoły Podstawowej nr 369 ogromnie się cieszę, że projekt, który rozpoczęliśmy w 2014 roku, stworzenia wokół szkoły unikatowego ogrodu z funkcją edukacyjną, kulturową i ekologiczną dalej się rozwija. Dziękuję naszemu partnerowi Galerii Młociny za to, że wspólnie możemy zmieniać nasze najbliższe otoczenie – mówi Grzegorz Pietruczuk, burmistrz dzielnicy Bielany.

Galeria Młociny to nie tylko miejsce handlu, ale przede wszystkim życia społecznego. Obiekt angażuje się w liczne inicjatywy, wspiera lokalną społeczność i regularnie pomaga tym, którzy najbardziej tego potrzebują.

Więcej informacji na temat inicjatyw realizowanych przez Galerię Młociny znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.