Galeria Wileńska zaprasza na kolejną odsłonę EkoWileńskiej!
EkoWileńska to wydarzenie, które na stałe wpisało się do kalendarza Galerii Wileńskiej. W tym roku, w dniach 19-20 kwietnia w specjalnie wyznaczonej strefie przed centrum handlowym, na klientów czekać będą wyjątkowe ekoatrakcje oraz upominki, które będzie można zdobyć dołączając do różnych aktywności. Wydarzenie po raz kolejny zostało objęte patronatem honorowym Burmistrza Dzielnicy Praga-Północ, a partnerami tegorocznej edycji akcji są również Asekol oraz Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania (MPO).
Kolejny rok z rzędu, EkoWileńska to nasza propozycja dla mieszkańców dzielnicy na zaangażowanie ich w tematy zrównoważonego rozwoju, aktywizację lokalnej społeczności oraz poszerzenie wiedzy na temat inicjatyw, które w pozytywny sposób wpływają na nasze najbliższe otoczenie. W ramach akcji planowane są liczne, bezpłatne atrakcje, m.in. mobilny serwis rowerowy, warsztaty z upcyclingu używanej odzieży czy budowania hoteli dla owadów. Nie zabraknie także dodatkowych aktywności przygotowanych przez partnerów wydarzenia: strefy edukacyjnej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania oraz zbiórki elektroodpadów zorganizowanej we współpracy z Asekol. Poprzez wydarzenie EkoWileńska kontynuujemy swoje zaangażowanie w kształtowanie ekologicznych postaw wśród społeczności prawobrzeżnej Warszawy
mówi Marta Chojnacka, dyrektorka Galerii Wileńskiej.
Bezpłatne atrakcje dla każdego
W czasie trwania akcji każdy znajdzie coś dla siebie. Dla miłośników dwóch kółek dostępny będzie mobilny serwis, w którym będzie można sprawdzić swój rower i przygotować go do sezonu wiosenno-letniego. Doświadczeni mechanicy przeprowadzą przeglądy rowerów oraz wykonają niezbędne naprawy. Serwis roweru potrwa od 10 min do 1 godziny – w zależności od jego stanu i poziomu zużycia elementów mechanicznych. Usługa serwisu będzie bezpłatna, natomiast koszt wymiany części poniesie właściciel roweru. W trakcie oczekiwania na przegląd, będzie można wsiąść na inny, specjalny rower, na którym siłą własnych mięśni można będzie wycisnąć pyszny sok owocowy. Na odwiedzających czekają także warsztaty z budowania hoteli dla owadów czy upcyclingu – przerabiania używanej odzieży by w nowym, odświeżonym wydaniu można było z niej korzystać jeszcze dłużej.
W ekostrefie przygotowanej wraz z firmą Asekol odbędzie się zbiórka elektroodpadów. Każdy, kto przyniesie zużyte baterie czy sprzęt RTV lub AGD otrzyma, w zależności od liczby przekazanych przedmiotów, od 1 do 4 sadzonek wiosennych kwiatów. Oddawać będzie można zarówno małe sprzęty (np. suszarka, żelazko czy toster), jak też większe gabaryty, takie jak lodówka czy zmywarka.
Dodatkowo pierwszych 200 klientów, którzy dokonają zakupów na terenie centrum i okażą członkostwo w programie lojalnościowym Galeria Wileńska Club, otrzyma w prezencie zestaw zdrowych, ziołowych herbat w różnych smakach.
Rodzinne warsztaty o recyklingu i segregowaniu odpadów oraz pokaz nowoczesnej śmieciarki będzie czekać na odwiedzających w strefie edukacyjnej MPO. Projekt “mini wysypisko” nauczy zarówno starszych, jak i młodszych prawidłowej segregacji odpadów, aby jak największa część z nich mogła zostać przetworzona ponownie.
Kolejny raz MPO Warszawa angażuje się w proekologiczną inicjatywę EkoWileńska. To dla nas bardzo istotne, bo współpraca wpisuje się w szerszy kontekst działalności edukacyjnej spółki. Poprzez spotkania z mieszkańcami oraz realizację warsztatów "Mini wysypisko" chcemy zachęcać do prawidłowej segregacji odpadów komunalnych i dbania o środowisko naturalne
mówi Jakub Turowicz z Działu Organizacji i Komunikacji Społecznej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie.
Piątek i sobota 19-20 kwietnia będą doskonałą okazją do aktywnego spędzenia czasu w Galerii Wileńskiej. Przygotowane atrakcje zapewnią weekend pełen ekologicznych inspiracji. Burmistrz Dzielnicy Praga Północ oraz Galeria Wileńska wraz z partnerami takimi jak Asekol, Butik Cyrkularny, Carrefour, Grycan i MPO zapraszają do odwiedzenia centrum handlowego w tych dniach i wspólnych działań na rzecz bardziej przyjaznej dla środowiska przyszłości!
Szczegóły wydarzenia są dostępne na stronie internetowej https://www.westfield.com/poland/galeriawilenska/aktualnosci-szczegoly/skorzystaj-z-wyjątkowych-atrakcji-podczas-kolejnej-edycji-kampanii-ekowileńska!

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.