Galeria Zaspa już otwarta

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Galeria Zaspa ponownie zaprasza na zakupy. Większość sklepów oraz punktów usługowych czynnych jest w standardowych godzinach – część, ze względu na zbliżające się Święta wydłuża czas przyjmowania klientów. Galeria otwarta jest zgodnie z zasadami reżimu sanitarnego w związku z czym klienci muszą pamiętać o obowiązujących regułach dotyczących bezpieczeństwa i higieny.
Galeria Zaspa czynna jest niemal w 100%, z wyłączeniem siłowni, której działalności nadal jest zawieszona. Sklepy oraz punkty usługowe w większości otwarte są od poniedziałku do soboty w godz. 9:00-21:00, a w niedziele handlowe (6, 13 i 20 grudnia) od 11:00 do 20:00. Wyjątek stanowi sklep Żabka, który działa codziennie między 6:00 a 23:00 oraz sklep Intermarche otwarty w tygodniu od 6:00 do 21:00 i w niedziele od 09:00 do 20:00. W galerii skorzystać można również z oferty pizzerii oraz cukierni, jednak wyłącznie w formie zamówień z odbiorem osobistym lub na wynos. Aktualna lista otwartych lokali znajduje się na na fanpage’u na Facebooku.
Galeria Zaspa przypomina, że w dni powszednie w sklepach spożywczych, drogeriach oraz aptece obowiązują godziny dla seniorów. Od 10:00 do 12:00 zakupy w pasażu zrobią wyłącznie osoby powyżej 60 roku życia. Ponadto, zgodnie z rozporządzeniem w sklepach o powierzchni do 100 mkw. obowiązuje zasada obecności 1 osoby na 10 mkw., natomiast w lokalach powyżej 100 mkw. może przebywać 1 osoba na 15 mkw. Klienci zobowiązani są również do zasłaniania nosa i ust oraz częstego używania płynu odkażającego bądź stosowania rękawiczek jednorazowych. Rekomendowane są również płatności bezgotówkowe (kartą płatniczą, telefonem, smartwatchem, BLIKiem).
Wszystkie aktualne informacje m.in. dotyczące funkcjonowania sklepów, dostępne są na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych - na fanpage’u Galerii Zaspa na Facebooku oraz profilu na Instagramie.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.