Komunikaty PR

Galeria Zaspa świętuje 8. urodziny

2024-04-16  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

To już 8 lat, odkąd Galeria Zaspa w nowej odsłonie zaprasza klientów w swoje progi oferując gdańszczanom komfortowe zakupy oraz możliwość korzystania z licznych punktów usługowych zlokalizowanych pod jednym dachem. W najbliższą sobotę 20 kwietnia centrum handlowe zaprasza do wspólnego świętowania swoich 8. urodzin. A wszystko odbędzie się w iście pirackim klimacie!

 

PIRACI W NATARCIU!

W sobotę (20 kwietnia) w godzinach 10:00 – 16:00 Galerię Zaspa opanują prawdziwi piraci! Ale spokojnie – będą to pozytywni bohaterowie, którzy odwiedzą centrum handlowe z okazji 8 urodzin i przyniosą ze sobą prezenty! Tego dnia w galerii pojawi się specjalna piracka przestrzeń, w której klienci będą mogli odebrać liczne urodzinowe niespodzianki, m. in. książki, gry planszowe oraz zestawy słodyczy. Co trzeba zrobić by otrzymać prezent? Wystarczy przyjść do Galerii Zaspa 20 kwietnia i dokonać w sklepach centrum zakupów na kwotę minimum 150 zł (można połączyć ze sobą maksymalnie dwa paragony). Następnie z dowodem zakupów udajemy się na wyznaczone stoisko, gdzie sympatyczni piraci wydadzą nam jedną z przygotowanych niespodzianek.

Ale to nie wszystko! Do wspólnej urodzinowej zabawy Galeria Zaspa zaprasza także dzieci. Na najmłodszych czekać będą stanowiska, przy których bezpłatnie będzie można zrobić sobie pirackie tatuaże oraz pomalować buzię. Kto chętny by na jeden dzień zostać prawdziwym piratem?

 

HISTORIA, KTÓRA SIĘGA XIX WIEKU

Urodziny Galerii Zaspa to świetna okazja, by przypomnieć o ciekawej historii tego miejsca, sięgającej lat 20. XIX wieku. W 1820 roku na terenach, gdzie obecnie funkcjonuje centrum handlowe, został utworzony ośrodek ćwiczeń wojsk pruskich, a 100 lat później powstały budynki, które pełniły funkcję dworca lotniczego Gdańsk-Wrzeszcz oraz hangarów lotniczych. Na tym właśnie lotnisku swoją działalność zapoczątkował PLL LOT Aerolloyd, który w 1925 roku zmienił nazwę na Polska Linia Lotnicza Aerolot, a trzy lata później na Polskie Linie Lotnicze LOT. Ostatni samolot pasażerski wystartował z lotniska w 1974 roku, a na jego terenie stworzono zajezdnię autobusową, która funkcjonowała przez kolejne 20 lat. Pod koniec lat 80. miejsce ponownie zmieniło funkcję. Wtedy to właśnie uzyskano pozwolenie na budowę Centrum Handlowego ETC Gdańsk, które stało się pierwszym, nowoczesnym obiektem handlowym w Gdańsku.

Przełomowym momentem była gruntowna modernizacja centrum handlowego w 2016 roku, która obejmowała m.in. całkowitą zmianę układu komunikacyjnego, wzmocnienie konstrukcji oraz odświeżenie wnętrz i elewacji. Po przebudowie obiekt zyskał nową nazwę - Galeria Zaspa.

Galeria Zaspa pielęgnuje historię miejsca i nawiązuje do niej w swojej architekturze. Zachowany został pierwotny kształt budynku nawiązujący do dawnego hangaru lotniczego oraz więźba dachowa. Słupy znajdujące się w Galerii są stylizowane na skrzydła samolotu, a na ścianach znajdują się grafiki z historycznymi zdjęciami. Logo Galerii Zaspa także nawiązuje do historii miejsca, wykorzystując motyw skrzydeł samolotu jako odniesienie do pierwotnych funkcji, jakie pełnił budynek.

 

Galeria Zaspa (dawne ETC Gdańsk) to najstarsze centrum handlowe w Trójmieście znajdujące się na terenie dawnego lotniska we Wrzeszczu, którego początki sięgają lat 20-tych XIX w. Dzięki modernizacji przeprowadzonej przez Grupę Capital Park klienci Galerii Zaspa mogą komfortowo robić codzienne zakupy, a odpowiedni dobór markowych sklepów i punktów usługowych umożliwia załatwienie wszystkich spraw w jednym miejscu. Na dwóch piętrach centrum o powierzchni blisko 8.700 mkw. znajduje się 30 lokali handlowo-usługowych m.in. supermarket Intermarche, drogeria Rossmann, sklep Euro RTV AGD, Pepco oraz siłownia Calypso. Ofertę galerii uzupełniają Cukiernia Sowa, Piekarnia Szydłowski i Dominos Pizza oraz liczne punkty usługowe tj. kantor, kwiaciarnia, salon fotograficzny, apteka oraz pralnia. Do dyspozycji Klientów jest 185 naziemnych miejsc parkingowych oraz stojaki rowerowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.