Galeria Zaspa świętuje 8. urodziny
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
To już 8 lat, odkąd Galeria Zaspa w nowej odsłonie zaprasza klientów w swoje progi oferując gdańszczanom komfortowe zakupy oraz możliwość korzystania z licznych punktów usługowych zlokalizowanych pod jednym dachem. W najbliższą sobotę 20 kwietnia centrum handlowe zaprasza do wspólnego świętowania swoich 8. urodzin. A wszystko odbędzie się w iście pirackim klimacie!
PIRACI W NATARCIU!
W sobotę (20 kwietnia) w godzinach 10:00 – 16:00 Galerię Zaspa opanują prawdziwi piraci! Ale spokojnie – będą to pozytywni bohaterowie, którzy odwiedzą centrum handlowe z okazji 8 urodzin i przyniosą ze sobą prezenty! Tego dnia w galerii pojawi się specjalna piracka przestrzeń, w której klienci będą mogli odebrać liczne urodzinowe niespodzianki, m. in. książki, gry planszowe oraz zestawy słodyczy. Co trzeba zrobić by otrzymać prezent? Wystarczy przyjść do Galerii Zaspa 20 kwietnia i dokonać w sklepach centrum zakupów na kwotę minimum 150 zł (można połączyć ze sobą maksymalnie dwa paragony). Następnie z dowodem zakupów udajemy się na wyznaczone stoisko, gdzie sympatyczni piraci wydadzą nam jedną z przygotowanych niespodzianek.
Ale to nie wszystko! Do wspólnej urodzinowej zabawy Galeria Zaspa zaprasza także dzieci. Na najmłodszych czekać będą stanowiska, przy których bezpłatnie będzie można zrobić sobie pirackie tatuaże oraz pomalować buzię. Kto chętny by na jeden dzień zostać prawdziwym piratem?
HISTORIA, KTÓRA SIĘGA XIX WIEKU
Urodziny Galerii Zaspa to świetna okazja, by przypomnieć o ciekawej historii tego miejsca, sięgającej lat 20. XIX wieku. W 1820 roku na terenach, gdzie obecnie funkcjonuje centrum handlowe, został utworzony ośrodek ćwiczeń wojsk pruskich, a 100 lat później powstały budynki, które pełniły funkcję dworca lotniczego Gdańsk-Wrzeszcz oraz hangarów lotniczych. Na tym właśnie lotnisku swoją działalność zapoczątkował PLL LOT Aerolloyd, który w 1925 roku zmienił nazwę na Polska Linia Lotnicza Aerolot, a trzy lata później na Polskie Linie Lotnicze LOT. Ostatni samolot pasażerski wystartował z lotniska w 1974 roku, a na jego terenie stworzono zajezdnię autobusową, która funkcjonowała przez kolejne 20 lat. Pod koniec lat 80. miejsce ponownie zmieniło funkcję. Wtedy to właśnie uzyskano pozwolenie na budowę Centrum Handlowego ETC Gdańsk, które stało się pierwszym, nowoczesnym obiektem handlowym w Gdańsku.
Przełomowym momentem była gruntowna modernizacja centrum handlowego w 2016 roku, która obejmowała m.in. całkowitą zmianę układu komunikacyjnego, wzmocnienie konstrukcji oraz odświeżenie wnętrz i elewacji. Po przebudowie obiekt zyskał nową nazwę - Galeria Zaspa.
Galeria Zaspa pielęgnuje historię miejsca i nawiązuje do niej w swojej architekturze. Zachowany został pierwotny kształt budynku nawiązujący do dawnego hangaru lotniczego oraz więźba dachowa. Słupy znajdujące się w Galerii są stylizowane na skrzydła samolotu, a na ścianach znajdują się grafiki z historycznymi zdjęciami. Logo Galerii Zaspa także nawiązuje do historii miejsca, wykorzystując motyw skrzydeł samolotu jako odniesienie do pierwotnych funkcji, jakie pełnił budynek.
Galeria Zaspa (dawne ETC Gdańsk) to najstarsze centrum handlowe w Trójmieście znajdujące się na terenie dawnego lotniska we Wrzeszczu, którego początki sięgają lat 20-tych XIX w. Dzięki modernizacji przeprowadzonej przez Grupę Capital Park klienci Galerii Zaspa mogą komfortowo robić codzienne zakupy, a odpowiedni dobór markowych sklepów i punktów usługowych umożliwia załatwienie wszystkich spraw w jednym miejscu. Na dwóch piętrach centrum o powierzchni blisko 8.700 mkw. znajduje się 30 lokali handlowo-usługowych m.in. supermarket Intermarche, drogeria Rossmann, sklep Euro RTV AGD, Pepco oraz siłownia Calypso. Ofertę galerii uzupełniają Cukiernia Sowa, Piekarnia Szydłowski i Dominos Pizza oraz liczne punkty usługowe tj. kantor, kwiaciarnia, salon fotograficzny, apteka oraz pralnia. Do dyspozycji Klientów jest 185 naziemnych miejsc parkingowych oraz stojaki rowerowe.
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.