Komunikaty PR

Galeria Zaspa zaprasza na urodziny

2022-04-20  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W najbliższą sobotę 23 kwietnia Galeria Zaspa obchodzi urodziny i zaprasza wszystkich do wspólnego świętowania. Na ten dzień galeria zaplanowała dla swoich gości wiele niespodzianek m.in. warsztaty dla dzieci, pyszne babeczki oraz masę prezentów.

W tym roku Galeria Zaspa obchodzi 6 urodziny. Z tej okazji w pasażu handlowym odbędą się liczne atrakcje, w których będą mogli wziąć udział zarówno dzieci, jak i dorośli. Urodzinowe „party” zacznie się już od 10:00 i potrwa do 16:00. W tym czasie każdy, kto zrobi w galerii zakupy będzie miał szansę złowić dla siebie super prezent. Wystarczy okazać na urodzinowym stoisku paragon na kwotę 70 złotych, zarzucić specjalną wędkę i wyciągnąć upominek. Dla najmłodszych z kolei zaplanowano bezpłatne warsztaty. Dzieci, pod czujnym okiem cukiernika, będą miały okazję przyozdobić upieczone wcześniej muffinki. Do ich dyspozycji będą kolorowe kremy, dekoracje i specjalne przyrządy pozwalające na stworzenie smakowitych arcydzieł. Co więcej – będzie je można zabrać ze sobą do domu! To jednak nie koniec niespodzianek. W Galerii Zaspa pojawi się też animator, który swoją kreatywnością i fantazją oczaruje wielu gości. Pokaże m.in. jak ze zwykłego balona wyczarować niezwykłe postaci. Chętnym pokaże w czym tkwi sekret, zaprezentuje kilka podstawowych technik i zaprosi do wspólnego modelowania dmuchanych cudaków.

 

Uwaga! Udział w warsztatach jest bezpłatny, nie są wymagane zapisy. Regulamin akcji „złów prezent” dostępny będzie przy stoisku promocyjnym. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.