Komunikaty PR

Galeria Zaspa zaprasza na urodziny

2022-04-20  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W najbliższą sobotę 23 kwietnia Galeria Zaspa obchodzi urodziny i zaprasza wszystkich do wspólnego świętowania. Na ten dzień galeria zaplanowała dla swoich gości wiele niespodzianek m.in. warsztaty dla dzieci, pyszne babeczki oraz masę prezentów.

W tym roku Galeria Zaspa obchodzi 6 urodziny. Z tej okazji w pasażu handlowym odbędą się liczne atrakcje, w których będą mogli wziąć udział zarówno dzieci, jak i dorośli. Urodzinowe „party” zacznie się już od 10:00 i potrwa do 16:00. W tym czasie każdy, kto zrobi w galerii zakupy będzie miał szansę złowić dla siebie super prezent. Wystarczy okazać na urodzinowym stoisku paragon na kwotę 70 złotych, zarzucić specjalną wędkę i wyciągnąć upominek. Dla najmłodszych z kolei zaplanowano bezpłatne warsztaty. Dzieci, pod czujnym okiem cukiernika, będą miały okazję przyozdobić upieczone wcześniej muffinki. Do ich dyspozycji będą kolorowe kremy, dekoracje i specjalne przyrządy pozwalające na stworzenie smakowitych arcydzieł. Co więcej – będzie je można zabrać ze sobą do domu! To jednak nie koniec niespodzianek. W Galerii Zaspa pojawi się też animator, który swoją kreatywnością i fantazją oczaruje wielu gości. Pokaże m.in. jak ze zwykłego balona wyczarować niezwykłe postaci. Chętnym pokaże w czym tkwi sekret, zaprezentuje kilka podstawowych technik i zaprosi do wspólnego modelowania dmuchanych cudaków.

 

Uwaga! Udział w warsztatach jest bezpłatny, nie są wymagane zapisy. Regulamin akcji „złów prezent” dostępny będzie przy stoisku promocyjnym. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Nowości od HARIBO! Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

Nowości od HARIBO!

Na miłośników żelków czeka nie lada niespodzianka. Na półki sklepowe trafiają nowe produkty HARIBO, którym ciężko się oprzeć! Wśród nowości znajdziemy
Zakupy Oferty na wiosnę od Lider Starachowice
2024-04-25 | 08:00

Oferty na wiosnę od Lider Starachowice

Biwak pod gwiazdami i darmowa dostawa Lider Starachowice, dystrybutor marek Montis, Brock, Libox czy Russell Hobbs, przygotował tej wiosny kilka propozycji dla klientów, którzy
Zakupy Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 12:15

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Konsument

Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware

Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.