Komunikaty PR

Gorąco Polecam zawita na warszawskie Bielany!

2020-11-27  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.35 MB )

Gorąco Polecam to piekarnia słynąca z rodzinnej atmosfery, życzliwej obsługi i przyjaznych wnętrz, a przede wszystkim wybornego pieczywa – naturalnego i zdrowego, smacznego i pachnącego, przypominającego długą i bogatą tradycję domów naszych babć i dziadków.

– Korzystamy z ponad 100-letniego doświadczenia w produkcji pieczywa – mówi Bartłomiej Rychcik, Prezes Grupy ENATA BREAD, która zarządza m.in. marką Gorąco Polecam.

Oddajemy hołd naszej piekarniczej historii, czerpiemy z niej pełnymi garściami. Jednocześnie, łączymy tradycję z nowoczesnością. Wyznaczamy nowe trendy. Cieszymy się, że smak i zapach naszych wypieków dotrze do mieszkańców warszawskich Bielan – dodaje.

W menu nowej piekarni w Galerii Młociny znalazły się: chleby, bułki, bagietki, kanapki i sałatki, a także aromatyczna kawa, wyśmienite owocowo-warzywne soki i smoothies – z dodatkiem życiodajnych przypraw i ziół. Firma oferuje również catering – idealny na rodzinną lub firmową imprezę. Lokal Gorąco Polecam będzie czynny od poniedziałku do soboty od 7:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 10:00 do 21:00.

Zgodnie z decyzją Rządu już od 28 listopada klienci ponownie będą mieli okazję, by odwiedzić wszystkie lokale znajdujące się w warszawskim centrum handlowym i zrobić przedświąteczne zakupy, a także rozejrzeć się za prezentami dla bliskich i skorzystać z promocji. Galeria Młociny zapewnia, że zdrowie i bezpieczeństwo odwiedzających stanowi dla obiektu priorytet. Na terenie centrum handlowego stosowane są wszystkie środki bezpieczeństwa, a każda działalność przygotowana jest zgodnie z wytycznymi i normami sanitarnymi.

Galeria Młociny jest otwarta od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-22:00, a także w niedziele handlowe w godzinach 10:00-21:00. Więcej informacji na temat bielańskiego centrum handlowego oraz o stosowanych środkach ostrożności znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.