Graj o nagrody w Złotej Loterii CH Focus!
Czas na grę w Złotej Loterii! Szczęście może się uśmiechnąć do każdego! W CH Focus co sobotę na klientów czekają fantastyczne nagrody! Okres sprzedaży promocyjnej w loterii rusza już 21 maja i potrwa siedem długich, emocjonujących miesięcy tj. do dnia 31 grudnia 2022 r.! Do wylosowania prawdziwe sztabki złota i ponad 2 tysiące innych, atrakcyjnych nagród, w tym karty podarunkowe na zakupy w sklepach CH Focus! Jest o co powalczyć!
Graj o nagrody w Złotej Loterii CH Focus, bo nic tak nie poprawia nastroju, jak wygrana! Aby zawalczyć o nagrodę wystarczy zrobić zakupy w CH Focus w Bydgoszczy za minimum 50 zł, w terminie od 21 maja do 31 grudnia br., następnie zarejestrować dowód zakupu w Punkcie Obsługi Loterii w każdą sobotę przypadającą w wyżej wymienionym terminie. Natychmiast po zarejestrowaniu zakupów otrzymamy komunikat o tym, czy dopisało nam szczęście w wygranej nagrody natychmiastowej. Do wylosowania przewidziano ponad 2 tysiące nagród natychmiastowych w postaci kart prezentowych oraz stylowych kubków marki Sinsay. Odbiór tych nagród odbywa się w Punkcie Obsługi Loterii w CH Focus, gdzie należy okazać dowód zakupu, na podstawie którego dokonano zgłoszenia.
Każde zgłoszenie bierze ponadto udział w losowaniu Nagród Głównych, zgodnie z terminem dokonania zgłoszenia do Loterii. Uczestnik może wziąć udział w Loterii dowolną ilość razy, przy każdorazowym spełnieniu warunków określonych w regulaminie.
Loteria składa się z 3 etapów, a w każdym z nich na klientów czekają wyjątkowe nagrody. W 1 etapie Loterii do wygrania są 3 Nagrody Główne w postaci prawdziwych sztabek złota. W 2 i 3 etapie przewidziano nagrody o całkowitej wartości ponad 60 tys. zł
Łączna pula nagród przeznaczonych przez Organizatora Loterii na wygrane wynosi ponad 195 tysięcy złotych.
Punkt Obsługi Loterii powstanie w CH Focus na piętrze galerii w pobliżu kina Cinema City; czynny będzie w soboty w godzinach i dniach otwarcia obiektu handlowego.
Terminy trwania poszczególnych etapów Loterii w zakresie Nagród Głównych i daty ich losowania:
- I etap (zgłoszenia od 21 maja do 30 czerwca 2022 r.) – losowanie 9 lipca 2022 r.
- II etap (zgłoszenia od 1 lipca do 30 września 2022 r.) – losowanie 5 października 2022 r.
- III etap (zgłoszenia od 1 października do 31 grudnia 2022 r.) – losowanie 4 stycznia 2023 r.
Szczegóły, ograniczenia dotyczące zakupów promocyjnych oraz regulamin loterii dostępne są na stronie: www.focusbydgoszcz.pl

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.