Komunikaty PR

Graj o nagrody w Złotej Loterii CH Focus!

2022-05-20  |  17:00
Biuro prasowe

Czas na grę w Złotej Loterii! Szczęście może się uśmiechnąć do każdego! W CH Focus co sobotę na klientów czekają fantastyczne nagrody! Okres sprzedaży promocyjnej w loterii rusza już 21 maja i potrwa siedem długich, emocjonujących miesięcy tj. do dnia 31 grudnia 2022 r.! Do wylosowania prawdziwe sztabki złota i  ponad 2 tysiące innych, atrakcyjnych nagród, w tym karty podarunkowe na zakupy w sklepach CH Focus! Jest o co powalczyć!

 

Graj o nagrody w Złotej Loterii CH Focus, bo nic tak nie poprawia nastroju, jak wygrana! Aby zawalczyć o nagrodę wystarczy zrobić zakupy w CH Focus w Bydgoszczy za minimum 50 zł, w terminie od 21 maja do 31 grudnia br., następnie zarejestrować dowód zakupu w Punkcie Obsługi Loterii w każdą sobotę przypadającą w wyżej wymienionym terminie. Natychmiast po zarejestrowaniu zakupów otrzymamy komunikat o tym, czy dopisało nam szczęście w wygranej nagrody natychmiastowej. Do wylosowania przewidziano ponad 2 tysiące nagród natychmiastowych w postaci kart prezentowych oraz stylowych kubków marki Sinsay. Odbiór tych nagród odbywa się w Punkcie Obsługi Loterii w CH Focus, gdzie należy okazać dowód zakupu, na podstawie którego dokonano zgłoszenia.

 

Każde zgłoszenie bierze ponadto udział w losowaniu Nagród Głównych, zgodnie z terminem dokonania zgłoszenia do Loterii. Uczestnik może wziąć udział w Loterii dowolną ilość razy, przy każdorazowym spełnieniu warunków określonych w regulaminie.

 

Loteria składa się z 3 etapów, a w każdym z nich na klientów czekają wyjątkowe nagrody. W 1 etapie Loterii do wygrania są 3 Nagrody Główne w postaci prawdziwych sztabek złota. W 2 i 3 etapie przewidziano nagrody o całkowitej wartości ponad 60 tys. zł

 

Łączna pula nagród przeznaczonych przez Organizatora Loterii na wygrane wynosi ponad 195 tysięcy złotych.

Punkt Obsługi Loterii powstanie w CH Focus na piętrze galerii w pobliżu kina Cinema City; czynny będzie w soboty w godzinach i dniach otwarcia obiektu handlowego.

 

Terminy trwania poszczególnych etapów Loterii w zakresie Nagród Głównych i daty ich losowania:

  • I etap (zgłoszenia od 21 maja do 30 czerwca 2022 r.) – losowanie 9 lipca 2022 r.
  • II etap (zgłoszenia od 1 lipca do 30 września 2022 r.) – losowanie 5 października 2022 r.
  • III etap (zgłoszenia od 1 października do 31 grudnia 2022 r.) –  losowanie 4 stycznia 2023 r.

 

Szczegóły, ograniczenia dotyczące zakupów promocyjnych oraz regulamin loterii dostępne są na stronie: www.focusbydgoszcz.pl

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.