Grono - nietuzinkowe miejsce na mapie Warszawy
Co można stworzyć na 30m2 w centrum stolicy? Sklep z winami? Miejsce degustacji? Lokal, do którego można wpaść na aperitivo i antipasti? Piękną przestrzeń do spotkań z przyjaciółmi? Albo... wszystko to razem! Zapraszamy Cię do naszego Grona.
Wine&Bar Grono to połączenie sklepu i baru. Zlokalizowany przy ul. Mokotowskiej jest miejscem, do którego można przyjść przy okazji zakupów albo w przerwie podczas pracy. Można kupić w nim butelkę dobrego, wyselekcjonowanego wina lub wypić kieliszek na miejscu. Wino serwowane jest w pięknym szkle, w towarzystwie antipasti, w wyjątkowym wnętrzu i swobodnej atmosferze. W Wine&Bar Grono wszystko kręci się wokół wina. Możesz tu dostać każdy jego rodzaj — różowe, białe, czerwone, pomarańczowe, musujące, deserowe, słodkie, wytrawne. Na półkach znajdziesz wina biodynamiczne, ekologiczne, naturalne, ale też od małych, często rodzinnych producentów.
W Gronie zasmakować można głównie w winach włoskich, a także i polskich. Ogromną rolę odgrywa selekcja sommelierska. Jej podstawą jest jakość. Można trafić na „wschodzące gwiazdy”, butelki z niedużych rodzinnych winnic, ale też od sprawdzonych i cenionych producentów. Sommelier bierze pod uwagę nowości dostępne na rynku oraz panujące trendy, więc w Gronie zawsze trafisz na coś nowego. Dodatkowo na półkach pojawiają się także limitowane edycje z dobrych roczników, rzadko dostępne na rynku. Żeby nie pogubić się w wyborze na miejscu doświadczeni sommelierzy chętnie pomogą i podpowiedzą, który smak najlepiej trafi w Twój gust. Jeśli planujesz spotkanie w większym... gronie, specjalnie na takie okazje dostępne są wina w butelkach magnum oraz double magnum - dużych 1,5 i 3 litrowych!
Nim zabierzesz butelkę wina do domu, możesz spróbować go na miejscu, dzięki selekcji na kieliszki. Specjalistyczne, ręcznie robione, lekkie, o pięknych kształtach szkło od Spiegelau, pobudza dodatkowo zmysły, podkreślając smak wina. Do wina, można zamówić prawdziwe włoskie antipasti. Sery prosto z Włoch, które dostarcza jeden z sąsiadów — Delikatesy Włoski Mąż, smaczne pieczywo, oliwki i orzeszki idealnie współgrają z oferowanymi winami. Doświadczenie dopełnia wyjątkowe wnętrze zaprojektowane przez studio Moszczyńska Puchalska. Kameralna przestrzeń łączy w sobie wizerunek nowoczesnej winiarni i stylu Avant Basic z lat 90. Projektantki zadbały o to, aby miejsce zgodnie ze swoją nazwą łączyło tych, którzy tu przebywają.
Otwarta przestrzeń z wielofunkcyjnymi meblami jest płynna, dzięki czemu lokal zmienia swój klimat w zależności od pory dnia czy ilości przebywających w niej osób. Jednak zawsze w przytulnej i przyjacielskiej atmosferze, z winem w roli głównej. Wpływ ma na to także sama nazwa, która kojarzy się i z winem, ale i ze społecznością. Wine&Bar Grono zachęca do spotkania, przy kieliszku wina, które łączy, które ze względu na lokalizację jest zawsze dostępne, jest blisko, którego można napić się przy okazji.
— Wine&Bar Grono powstało z potrzeby oferowania dobrej jakości wyselekcjonowanych win, które będą dostępne „po sąsiedzku” i w dobrej cenie — mówi Beata Gawęda-Pawełek, importerka win, założycielka i pomysłodawczyni Grona oraz takich marek jak Kieliszki na Próżnej, Vini e Affini czy Wine Corner. — Robiąc zakupy na Mokotowskiej, można przyjść do nas na kieliszek wina, serwowany w pięknym szkle, możesz wpaść tu podczas przerwy w pracy, umówić się na spotkanie, na aperitif przed i po imprezie, a także spontanicznie, po sąsiedzku. To miejsce bez zadęcia, ale z dobrym serwisem i z wysokiej jakości produktami — podkreśla.
Dobrane z dbałością produkty, oryginalne wnętrze i świetne położenie, sprawiają, że Wine&Bar Grono w sposób naturalny łączy miłośników dobrego wina, każdego dnia.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.