Grzaniec Galicyjski Red Hot Chilli – gorąca nowość od JNT Group
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl
Jeszcze bardziej rozgrzewający Grzaniec Galicyjski przygotowała na sezon jesienno-zimowy spółka JNT Group. Wprowadzenie nowego, pikantnego wariantu Grzańca Galicyjskiego Red Hot Chilli wspierać będzie kampania digital oraz komunikacja w punktach sprzedaży.
Grzaniec Galicyjski swój 25-letni sukces zawdzięcza oryginalnej, tradycyjnej recepturze. Jej sekret stanowi wino dostępne tylko w trzech miejscach na świecie, a także specjalnie dobrana kompozycja naturalnych przypraw korzennych. To one sprawiły, że nazwa „Grzaniec Galicyjski” używana jest w Polsce jako synonim wina grzanego. Oprócz klasycznego Grzańca Galicyjskiego marka oferuje wiele wariantów, takich jak Miodowy, Bezalkoholowy oraz VIP White.
Wprowadzany obecnie na rynek Grzaniec Galicyjski Red Hot Chilli to wyjątkowy wariant produktu, który idealnie komponuje się z Grzańcem Galicyjskim. Jest to odpowiedź na bardzo popularny smak Chilli, który pojawia się obecnie w wielu kategoriach alkoholi.
JNT Group jako lider w kategorii win grzanych bardzo dba o jej rozwój – mówi Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group. – Co roku rozbudowujemy obydwie nasze marki – Grzaniec Galicyjski i Zbójeckie Grzane – o nowe warianty. Jesteśmy przekonani, że Grzaniec Galicyjski Red Hot Chilli zyska wielu amatorów dzięki wyjątkowej kompozycji tradycyjnego grzańca wzmocnionego naturalnym i modnym Chilli.
Sprzedaż Grzańca Galicyjskiego Red Hot Chilli zostanie wsparta komunikacją zintegrowaną w social mediach oraz w punktach sprzedaży, a także działaniami PR.
Nowy Grzaniec Galicyjski dostępny będzie w butelkach o pojemności 1 l oraz 200 ml.
JNT Group S.A. Sp.K. jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Ta dynamicznie rozwijająca się, nowoczesna firma posiada szeroką i różnorodną ofertę produktową, która obejmuje m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe, hard seltzery, hard lemonade oraz drinki RTD. Spółka prowadzi intensywne działania na rynku HoReCa premium. Aby umocnić na nim swoją pozycję, dokonała licznych akwizycji: przejęła działalność operacyjną spółki Wino Makłowicz oraz podpisała umowę na wyłączność dystrybucji win do HoReCa z polską winnicą Miłosz. Firma przejęła także spółkę Platinium Wines. JNT Group S.A. Sp.K. to także producent znanych marek takich jak: Grzaniec Galicyjski, Kadarka Prestige, Monte Santi, Barmańska, Wild Wine, The New Land, Aronica, Zbójeckie Grzane, Leemon Demon, Cool Wave czy Cydr Dobroński. Firma jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.