Komunikaty PR

G-SHOCK świętuje 40-lecie marki nowymi modelami zegarków

2023-03-24  |  13:30
Biuro prasowe

Zainspirowana minerałami seria zegarków G-SHOCK, dostępna w kształtach i kolorach, które podbiją serce każdego poszukiwacza przygód! 
 

Seria zegarków z okazji 40-lecia marki została zaprojektowana tak, by odzwierciedlać ducha przygody. Inspiracja minerałami to nie tylko atrakcyjny wygląd zegarków. To także symbol wartości G-SHOCK wyznawanych przez lata istnienia. Kamień słoneczny, kalcyt i kordieryt od średniowiecza służyły jako amulety odkrywców i podróżników. Były symbolami zwycięstwa, odwagi, sukcesu. Wskazywały także drogę do celu, bo dzięki unikatowym rozbłyskom pozwalały określić pozycję względem słońca. Dziś, połączone z niezawodną konstrukcją G-SHOCK, mogą wspierać fanów marki w ich codziennych przygodach. 
 

Metalowe koperty zegarków zostały wykonane specjalną technologią kucia i obróbki, dzięki czemu mają szorstką, kamienistą fakturę, a także wielobarwny połysk, który zmienia się w zależności od kąta patrzenia na zegarek. Poszczególne modele zawierają także unikalne elementy projektowe, które oddają ducha wybranego minerału:

  • GM-5640GEM × Sunstone swoją strukturą odzwierciedla wielobarwny połysk kamienia słonecznego, 

  • GM-2140GEM × Cordierite ma piękną niebieską tarczę oraz pasek wykonany z mieszanej żywicy w różnych barwach, 

  • Zegarek GM-114GEM × Calcite ma metalową lunetę w złoto-czarnych kolorach, nawiązujących do rudy kalcytu,

  • GM-S5640GEM × Calcite ma z kolei tęczową kopertę, która odtwarza krystaliczną strukturę kalcytu i jego niepowtarzalny blask.

 

Oprócz unikalnego wyglądu nowe modele G-SHOCK mają także specjalne symbole zwracające uwagę na okrągłą rocznicę istnienia marki. To logo rocznicowe wygrawerowane na deklu oraz laserowy grawerunek na pasku z czterema gwiazdami i słowami „od 1983”. Każdy zegarek dostępny jest w ekologicznym opakowaniu wykonanym z recyklingowych materiałów, które mają kształt litery G.

To zegarki idealne dla poszukiwaczy przygód, którzy szukają stylowego i wytrzymałego dodatku, który może sprostać każdemu wyzwaniu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.