Komunikaty PR

I Festiwal Produktów Lokalnych w Twoim Lewiatanie

2020-08-19  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

22 sierpnia w sklepach PSH Lewiatan odbędzie się Festiwal Produktów Lokalnych. To pierwsza edycja wydarzenia, dzięki któremu klienci sieci będą mogli bliżej poznać pełną ofertę produktów pochodzących od ponad 10 tys. lokalnych dostawców, z którymi współpracują sklepy Lewiatan. I Festiwal Produktów Lokalnych w Lewiatanie to jeden z elementów kampanii „Wybieram lokalne”, z którą sieć ruszyła na początku sierpnia br. 

Podczas I Festiwalu Produktów lokalnych klienci sklepów Lewiatan w całej Polsce będą mogli bliżej poznać bogatą ofertę artykułów pochodzących z ich najbliższej okolicy. Poza atrakcyjnymi promocjami jednym z głównych punktów wydarzenia będzie plebiscyt na najlepszy produkt pochodzący od lokalnego dostawcy. W trakcie Festiwalu odbędzie się głosowanie, podczas którego klienci sieci Lewiatan wybiorą swój ulubiony produkt z najbliższej okolicy. Dostawca, który zdobędzie największą liczbę głosów, otrzyma „Certyfikat uznania Klientów Lewiatana dla Producenta najlepszego produktu z najbliższej okolicy”.

Cieszę się, że jako przedsiębiorca mogę wspierać działalność naszych wieloletnich, lokalnych dostawców i docenić pracę, którą wykonują. To dopiero początek długofalowych działań, które przyczynią się do promocji produktów pochodzących od lokalnych producentów. Podczas I Festiwalu Produktów Lokalnych, Klienci moich 13 sklepów będą mogli skorzystać z atrakcyjnych promocji i bliżej poznać ofertę produktów pochodzących z naszej najbliższej okolicy – mówi Adam Rajski, franczyzobiorca Sieci Lewiatan.

Z badania IPSOS wynika, że aż 79 proc. Polaków deklaruje, że jeszcze chętniej będzie kupowało lokalne produkty. Konsumenci postrzegają je jako synonim wysokiej jakości, świeżości i towary godne polecenia. Celem I Festiwalu Produktów Lokalnych jest popularyzowanie aspektu lokalności, jak również zaprezentowanie klientom szerokiej oferty produktów z najbliższej okolicy, które są dostępne w sklepach Lewiatan. Pierwsza odsłona wydarzenia została zorganizowana, dzięki bliskiej współpracy producentów, dostawców i Franczyzobiorców sieci.

Lokalne produkty w kampanii Lewiatana

Lokalność to sposób działania Lewiatana od ponad 25 lat, który wynika z wartości firmy i siły lokalnych relacji 2.100 przedsiębiorców. Kampania „Wybieram lokalne” ma na celu budowanie świadomości wśród konsumentów na temat tego, dlaczego warto wspierać lokalność i wybierać produkty, które pochodzą od polskich rolników i producentów. Istotnym elementem działań będzie podkreślenie znaczenia „małych ojczyzn” i roli patriotyzmu gospodarczego. W ramach kampanii sieć planuje cykl wydarzeń, m.in. konkursy, materiały informacyjne i edukacyjne, wsparcie lokalnych inicjatyw. Kampanii towarzyszy również wzmocnienie sposobu oznakowania lokalnych produktów dostępnych w sklepach Lewiatana.

Więcej informacji o kampanii na stronie: www.wybieramlokalne.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.