Komunikaty PR

I Festiwal Produktów Lokalnych w Twoim Lewiatanie

2020-08-19  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

22 sierpnia w sklepach PSH Lewiatan odbędzie się Festiwal Produktów Lokalnych. To pierwsza edycja wydarzenia, dzięki któremu klienci sieci będą mogli bliżej poznać pełną ofertę produktów pochodzących od ponad 10 tys. lokalnych dostawców, z którymi współpracują sklepy Lewiatan. I Festiwal Produktów Lokalnych w Lewiatanie to jeden z elementów kampanii „Wybieram lokalne”, z którą sieć ruszyła na początku sierpnia br. 

Podczas I Festiwalu Produktów lokalnych klienci sklepów Lewiatan w całej Polsce będą mogli bliżej poznać bogatą ofertę artykułów pochodzących z ich najbliższej okolicy. Poza atrakcyjnymi promocjami jednym z głównych punktów wydarzenia będzie plebiscyt na najlepszy produkt pochodzący od lokalnego dostawcy. W trakcie Festiwalu odbędzie się głosowanie, podczas którego klienci sieci Lewiatan wybiorą swój ulubiony produkt z najbliższej okolicy. Dostawca, który zdobędzie największą liczbę głosów, otrzyma „Certyfikat uznania Klientów Lewiatana dla Producenta najlepszego produktu z najbliższej okolicy”.

Cieszę się, że jako przedsiębiorca mogę wspierać działalność naszych wieloletnich, lokalnych dostawców i docenić pracę, którą wykonują. To dopiero początek długofalowych działań, które przyczynią się do promocji produktów pochodzących od lokalnych producentów. Podczas I Festiwalu Produktów Lokalnych, Klienci moich 13 sklepów będą mogli skorzystać z atrakcyjnych promocji i bliżej poznać ofertę produktów pochodzących z naszej najbliższej okolicy – mówi Adam Rajski, franczyzobiorca Sieci Lewiatan.

Z badania IPSOS wynika, że aż 79 proc. Polaków deklaruje, że jeszcze chętniej będzie kupowało lokalne produkty. Konsumenci postrzegają je jako synonim wysokiej jakości, świeżości i towary godne polecenia. Celem I Festiwalu Produktów Lokalnych jest popularyzowanie aspektu lokalności, jak również zaprezentowanie klientom szerokiej oferty produktów z najbliższej okolicy, które są dostępne w sklepach Lewiatan. Pierwsza odsłona wydarzenia została zorganizowana, dzięki bliskiej współpracy producentów, dostawców i Franczyzobiorców sieci.

Lokalne produkty w kampanii Lewiatana

Lokalność to sposób działania Lewiatana od ponad 25 lat, który wynika z wartości firmy i siły lokalnych relacji 2.100 przedsiębiorców. Kampania „Wybieram lokalne” ma na celu budowanie świadomości wśród konsumentów na temat tego, dlaczego warto wspierać lokalność i wybierać produkty, które pochodzą od polskich rolników i producentów. Istotnym elementem działań będzie podkreślenie znaczenia „małych ojczyzn” i roli patriotyzmu gospodarczego. W ramach kampanii sieć planuje cykl wydarzeń, m.in. konkursy, materiały informacyjne i edukacyjne, wsparcie lokalnych inicjatyw. Kampanii towarzyszy również wzmocnienie sposobu oznakowania lokalnych produktów dostępnych w sklepach Lewiatana.

Więcej informacji o kampanii na stronie: www.wybieramlokalne.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.