Komunikaty PR

I Festiwal Produktów Lokalnych w Twoim Lewiatanie

2020-08-19  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

22 sierpnia w sklepach PSH Lewiatan odbędzie się Festiwal Produktów Lokalnych. To pierwsza edycja wydarzenia, dzięki któremu klienci sieci będą mogli bliżej poznać pełną ofertę produktów pochodzących od ponad 10 tys. lokalnych dostawców, z którymi współpracują sklepy Lewiatan. I Festiwal Produktów Lokalnych w Lewiatanie to jeden z elementów kampanii „Wybieram lokalne”, z którą sieć ruszyła na początku sierpnia br. 

Podczas I Festiwalu Produktów lokalnych klienci sklepów Lewiatan w całej Polsce będą mogli bliżej poznać bogatą ofertę artykułów pochodzących z ich najbliższej okolicy. Poza atrakcyjnymi promocjami jednym z głównych punktów wydarzenia będzie plebiscyt na najlepszy produkt pochodzący od lokalnego dostawcy. W trakcie Festiwalu odbędzie się głosowanie, podczas którego klienci sieci Lewiatan wybiorą swój ulubiony produkt z najbliższej okolicy. Dostawca, który zdobędzie największą liczbę głosów, otrzyma „Certyfikat uznania Klientów Lewiatana dla Producenta najlepszego produktu z najbliższej okolicy”.

Cieszę się, że jako przedsiębiorca mogę wspierać działalność naszych wieloletnich, lokalnych dostawców i docenić pracę, którą wykonują. To dopiero początek długofalowych działań, które przyczynią się do promocji produktów pochodzących od lokalnych producentów. Podczas I Festiwalu Produktów Lokalnych, Klienci moich 13 sklepów będą mogli skorzystać z atrakcyjnych promocji i bliżej poznać ofertę produktów pochodzących z naszej najbliższej okolicy – mówi Adam Rajski, franczyzobiorca Sieci Lewiatan.

Z badania IPSOS wynika, że aż 79 proc. Polaków deklaruje, że jeszcze chętniej będzie kupowało lokalne produkty. Konsumenci postrzegają je jako synonim wysokiej jakości, świeżości i towary godne polecenia. Celem I Festiwalu Produktów Lokalnych jest popularyzowanie aspektu lokalności, jak również zaprezentowanie klientom szerokiej oferty produktów z najbliższej okolicy, które są dostępne w sklepach Lewiatan. Pierwsza odsłona wydarzenia została zorganizowana, dzięki bliskiej współpracy producentów, dostawców i Franczyzobiorców sieci.

Lokalne produkty w kampanii Lewiatana

Lokalność to sposób działania Lewiatana od ponad 25 lat, który wynika z wartości firmy i siły lokalnych relacji 2.100 przedsiębiorców. Kampania „Wybieram lokalne” ma na celu budowanie świadomości wśród konsumentów na temat tego, dlaczego warto wspierać lokalność i wybierać produkty, które pochodzą od polskich rolników i producentów. Istotnym elementem działań będzie podkreślenie znaczenia „małych ojczyzn” i roli patriotyzmu gospodarczego. W ramach kampanii sieć planuje cykl wydarzeń, m.in. konkursy, materiały informacyjne i edukacyjne, wsparcie lokalnych inicjatyw. Kampanii towarzyszy również wzmocnienie sposobu oznakowania lokalnych produktów dostępnych w sklepach Lewiatana.

Więcej informacji o kampanii na stronie: www.wybieramlokalne.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.

Podróże

Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.