Komunikaty PR

I Festiwal Produktów Lokalnych w Twoim Lewiatanie

2020-08-19  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

22 sierpnia w sklepach PSH Lewiatan odbędzie się Festiwal Produktów Lokalnych. To pierwsza edycja wydarzenia, dzięki któremu klienci sieci będą mogli bliżej poznać pełną ofertę produktów pochodzących od ponad 10 tys. lokalnych dostawców, z którymi współpracują sklepy Lewiatan. I Festiwal Produktów Lokalnych w Lewiatanie to jeden z elementów kampanii „Wybieram lokalne”, z którą sieć ruszyła na początku sierpnia br. 

Podczas I Festiwalu Produktów lokalnych klienci sklepów Lewiatan w całej Polsce będą mogli bliżej poznać bogatą ofertę artykułów pochodzących z ich najbliższej okolicy. Poza atrakcyjnymi promocjami jednym z głównych punktów wydarzenia będzie plebiscyt na najlepszy produkt pochodzący od lokalnego dostawcy. W trakcie Festiwalu odbędzie się głosowanie, podczas którego klienci sieci Lewiatan wybiorą swój ulubiony produkt z najbliższej okolicy. Dostawca, który zdobędzie największą liczbę głosów, otrzyma „Certyfikat uznania Klientów Lewiatana dla Producenta najlepszego produktu z najbliższej okolicy”.

Cieszę się, że jako przedsiębiorca mogę wspierać działalność naszych wieloletnich, lokalnych dostawców i docenić pracę, którą wykonują. To dopiero początek długofalowych działań, które przyczynią się do promocji produktów pochodzących od lokalnych producentów. Podczas I Festiwalu Produktów Lokalnych, Klienci moich 13 sklepów będą mogli skorzystać z atrakcyjnych promocji i bliżej poznać ofertę produktów pochodzących z naszej najbliższej okolicy – mówi Adam Rajski, franczyzobiorca Sieci Lewiatan.

Z badania IPSOS wynika, że aż 79 proc. Polaków deklaruje, że jeszcze chętniej będzie kupowało lokalne produkty. Konsumenci postrzegają je jako synonim wysokiej jakości, świeżości i towary godne polecenia. Celem I Festiwalu Produktów Lokalnych jest popularyzowanie aspektu lokalności, jak również zaprezentowanie klientom szerokiej oferty produktów z najbliższej okolicy, które są dostępne w sklepach Lewiatan. Pierwsza odsłona wydarzenia została zorganizowana, dzięki bliskiej współpracy producentów, dostawców i Franczyzobiorców sieci.

Lokalne produkty w kampanii Lewiatana

Lokalność to sposób działania Lewiatana od ponad 25 lat, który wynika z wartości firmy i siły lokalnych relacji 2.100 przedsiębiorców. Kampania „Wybieram lokalne” ma na celu budowanie świadomości wśród konsumentów na temat tego, dlaczego warto wspierać lokalność i wybierać produkty, które pochodzą od polskich rolników i producentów. Istotnym elementem działań będzie podkreślenie znaczenia „małych ojczyzn” i roli patriotyzmu gospodarczego. W ramach kampanii sieć planuje cykl wydarzeń, m.in. konkursy, materiały informacyjne i edukacyjne, wsparcie lokalnych inicjatyw. Kampanii towarzyszy również wzmocnienie sposobu oznakowania lokalnych produktów dostępnych w sklepach Lewiatana.

Więcej informacji o kampanii na stronie: www.wybieramlokalne.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Projekt „Ciszej” – czyli nowe rozwiązania w Porcie Łódź Biuro prasowe
2024-05-08 | 13:30

Projekt „Ciszej” – czyli nowe rozwiązania w Porcie Łódź

Port Łódź, mając na uwadze dobro i komfort wszystkich swoich klientów, z radością ogłasza wprowadzenie innowacyjnego projektu “Ciszej”. Projekt ten został
Zakupy Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!
2024-05-08 | 12:00

Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!

Doskonale sprawdzą się jako dodatek do wypieków, ale też jako słodka przekąska.  M&M’s® to marka, która podbiła serca konsumentów na całym
Zakupy Nowości od HARIBO!
2024-04-29 | 17:00

Nowości od HARIBO!

Na miłośników żelków czeka nie lada niespodzianka. Na półki sklepowe trafiają nowe produkty HARIBO, którym ciężko się oprzeć! Wśród nowości znajdziemy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Motoryzacja

Joanna Jędrzejczyk: Chciałabym przejechać Rajd Dakar. Po zakończeniu kariery sportowej szukam czegoś, co da mi adrenalinę

Zawodniczka MMA chce spróbować swoich sił w kultowym rajdzie. Ma świadomość tego, że ta wyprawa jest niezwykle wymagająca i trzeba się do niej odpowiednio przygotować, ale przecież wielokrotnie już udowodniła, że dla niej nie ma rzeczy niemożliwych. Ostateczną decyzję w tej sprawie Joanna Jędrzejczyk podejmie po powrocie z Dubaju, gdzie będzie ćwiczyć pod okiem doświadczonego instruktora.