Intermarché razem z DANONE wspiera Domy Samotnej Matki
Grupa Muszkieterów dołączyła do inicjatywy „Z nami pomagasz od kuchni” przygotowanej przez DANONE. W ramach akcji, 1 proc. ze sprzedaży wybranych produktów w sklepach sieci Intermarché zostanie przekazany na rzecz Domów Samotnej Matki w całym kraju. Akcja trwa od 1 do 30 września.
Intermarché jest jedną z sieci handlowych, które dołączyły do akcji organizowanej przez DANONE. Celem przedsięwzięcia jest wspieranie Domów Samotnej Matki w całym kraju. Inicjatywa polega na tym, że 1 proc. ze sprzedaży produktów wybranych marek zostanie przeznaczony na zakup sprzętów kuchennych do placówek zlokalizowanych w różnych miastach w Polsce. Klienci, którzy kupią promocyjne artykuły i tym samym wesprą akcję „Z nami pomagasz od kuchni”, mogą zarejestrować paragon i odebrać w prezencie jeden ze 100 plakatów.
– Wśród kluczowych priorytetów Muszkieterów jest pomaganie innym. Właściciele sklepów Intermarché od lat chętnie angażują się w akcje, które mają na celu wspieranie potrzebujących. Tym razem zdecydowaliśmy się udzielić pomocy kobietom, które samotnie wychowują dzieci. To ważne, aby zapewnić im bezpieczne miejsca, w których będą miały zagwarantowaną wszelką niezbędną pomoc – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.
Dodatkowo Fundacja „Zdążyć z Miłością” prowadzi zbiórkę na siepomaga.pl. Internauci mogą wrzucać datki do wirtualnej skarbonki i tym samym wspierać samotne matki oraz ich dzieci. Lista placówek, które zostaną objęte akcją, oraz dodatkowe informacje o inicjatywie są dostępne na stronie www.pomagaszodkuchni.pl.

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.