Komunikaty PR

Irka Marsze - bohaterka kolejnej odsłony inspirującej kampanii Intermarché

2021-03-23  |  17:15
Biuro prasowe

Grupa Muszkieterów przygotowała dla Intermarché kolejną odsłonę kampanii z udziałem Optymistki. Tym razem ambasadorka sieci przedstawia się klientom. Irka Marsze, której imię i nazwisko nawiązują do nazwy sieci, nadal inspiruje oraz zachęca klientów do prowadzenia zdrowszego trybu życia przy niewielkich wydatkach na zakupy. Kampania wystartowała 18 lutego br. Działania reklamowe prowadzone są wielokanałowo: w radiu, internecie oraz punktach sprzedaży.

Bohaterka kampanii to Irka Marsze – optymistycznie nastawiona do życia kobieta, która podejmuje decyzje najlepsze dla swoich bliskich, a także służy dobrą radą przyjaciołom, znajomym i sąsiadom. Jest to klientka Intermarché oraz smartshopperka. Zwraca uwagę, aby kupowane przez nią produkty były zarówno wysokiej jakości, jak i w atrakcyjnych cenach. Zależy jej także na świeżości i dostępie do kulinarnych inspiracji. Dla ambasadorki sieci robienie zakupów w Intermarché to radość oraz szereg korzyści.

Głównym claimem kampanii oraz sieci Intermarché pozostaje: „Świeżo, tanio, z optymizmem”. W nowej odsłonie działań reklamowych Muszkieterowie podkreślają swój wyróżnik, jakim są atrakcyjne ceny, dlatego obecnie trwająca część kampanii jest dodatkowo wzmacniana hasłem: „Ciesz się niską ceną. Z Ireną”.

Wśród priorytetów Grupy Muszkieterów jest zachęcanie klientów Intermarché do dokonywania zmian na lepsze. Inspirujemy do wprowadzania nie tylko nowych, zdrowych nawyków zakupowych, lecz także żywieniowychmówi Tomasz Walkowiak, członek Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché i dodajeWierzymy, że dzięki naszej ambasadorce, Irce Marsze, wizerunek sieci Intermarché będzie jeszcze bardziej przyjazny i familijny. Przed nami okres intensywnej pracy, ale także satysfakcji.

Komunikacja przedstawiająca Irkę Marsze prowadzona jest w na kanałach internetowych (w tym w mediach społecznościowych), w radiu, materiałach drukowanych oraz w punktach handlowych. Muszkieterowie wyprodukowali spoty wideo, w których bohaterka przedstawia się odbiorcom podczas robienia zakupów w Intermarché.

Nową kampanię zespół Intermarché opracował we współpracy z agencją reklamową DDB. Za produkcje odpowiadało studio produkcyjne FooDoo, aktywności w internecie, w tym w social mediach prowadzi DDB oraz agencja interaktywna oS3. Z kolei zaplanowanie i zakup mediów leżało w gestii domu mediowego Mediacom, a działania PR – Havas PR Warsaw.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.