Irka Marsze - bohaterka kolejnej odsłony inspirującej kampanii Intermarché
Grupa Muszkieterów przygotowała dla Intermarché kolejną odsłonę kampanii z udziałem Optymistki. Tym razem ambasadorka sieci przedstawia się klientom. Irka Marsze, której imię i nazwisko nawiązują do nazwy sieci, nadal inspiruje oraz zachęca klientów do prowadzenia zdrowszego trybu życia przy niewielkich wydatkach na zakupy. Kampania wystartowała 18 lutego br. Działania reklamowe prowadzone są wielokanałowo: w radiu, internecie oraz punktach sprzedaży.
Bohaterka kampanii to Irka Marsze – optymistycznie nastawiona do życia kobieta, która podejmuje decyzje najlepsze dla swoich bliskich, a także służy dobrą radą przyjaciołom, znajomym i sąsiadom. Jest to klientka Intermarché oraz smartshopperka. Zwraca uwagę, aby kupowane przez nią produkty były zarówno wysokiej jakości, jak i w atrakcyjnych cenach. Zależy jej także na świeżości i dostępie do kulinarnych inspiracji. Dla ambasadorki sieci robienie zakupów w Intermarché to radość oraz szereg korzyści.
Głównym claimem kampanii oraz sieci Intermarché pozostaje: „Świeżo, tanio, z optymizmem”. W nowej odsłonie działań reklamowych Muszkieterowie podkreślają swój wyróżnik, jakim są atrakcyjne ceny, dlatego obecnie trwająca część kampanii jest dodatkowo wzmacniana hasłem: „Ciesz się niską ceną. Z Ireną”.
– Wśród priorytetów Grupy Muszkieterów jest zachęcanie klientów Intermarché do dokonywania zmian na lepsze. Inspirujemy do wprowadzania nie tylko nowych, zdrowych nawyków zakupowych, lecz także żywieniowych – mówi Tomasz Walkowiak, członek Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché i dodaje – Wierzymy, że dzięki naszej ambasadorce, Irce Marsze, wizerunek sieci Intermarché będzie jeszcze bardziej przyjazny i familijny. Przed nami okres intensywnej pracy, ale także satysfakcji.
Komunikacja przedstawiająca Irkę Marsze prowadzona jest w na kanałach internetowych (w tym w mediach społecznościowych), w radiu, materiałach drukowanych oraz w punktach handlowych. Muszkieterowie wyprodukowali spoty wideo, w których bohaterka przedstawia się odbiorcom podczas robienia zakupów w Intermarché.
Nową kampanię zespół Intermarché opracował we współpracy z agencją reklamową DDB. Za produkcje odpowiadało studio produkcyjne FooDoo, aktywności w internecie, w tym w social mediach prowadzi DDB oraz agencja interaktywna oS3. Z kolei zaplanowanie i zakup mediów leżało w gestii domu mediowego Mediacom, a działania PR – Havas PR Warsaw.
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Problemy społeczne
Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie
Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.