Jarmark Bożonarodzeniowy w Blue City już otwarty!
W gorącym przedświątecznym okresie Blue City postanowiło połączyć siły dwóch lubianych i chętnie odwiedzanych imprez – Kiermaszu Sztuki i Rękodzieła oraz Jarmarku Produktów Regionalnych. Przez blisko dwa tygodnie, codziennie, od 10 do 23 grudnia, na kolorowych stoiskach będzie można kupić wszystko, co jest niezbędne do organizacji świąt.
Przez pierwsze 3 dni, do 12.12 czekają wystawcy Kiermaszu Sztuki i Rękodzieła ze swoimi unikatowymi wyrobami, które idealnie sprawdzą się na prezenty. Będzie można tu kupić odzież, wełniane akcesoria, galanterię skórzaną, ozdoby biżuteryjne oraz elementy wyposażenia wnętrz.
Od 13.12 stery przejmie Jarmark Produktów Regionalnych i królować będą stoiska z lokalnymi przysmakami i gotowymi świątecznymi daniami, a także bożonarodzeniowe ozdoby, bombki oraz oryginalne świece. Nie zabraknie wszystkiego, co miłośnicy jarmarku lubią najbardziej! Na wigilijne stoły polecają się różne rodzaje pierogów, suszone owoce czy ryby. Podczas celebrowania świąt na pewno sprawdzą się również wyśmienite wędliny, sery, przegryzki, ciasto, nalewki czy soki. Będzie pysznie! Czekamy!
Jarmark Bożonarodzeniowy odbywa się na poziomie -1, przy fontannie.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.